Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту системи опалення в Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Соняшник» Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 90 (ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) від Департамент освіти Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-23-011289-a
План UA-P-2024-05-23-013335-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 14.06.2024 13:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
388 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 880 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2024 16:34 до 31.05.2024 16:39
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2024 16:34
до 28.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2024 16:34
до 28.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2024 14:26
до 06.06.2024 15:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2024 09:36
до 12.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2024 15:23
-
Період уточнень
з 23.05.2024 16:34 до 28.05.2024 00:00
Період оскарження
з 23.05.2024 16:34 до 28.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2024 14:26 до 06.06.2024 15:23
Період кваліфікації
з 03.06.2024 14:26 до 06.06.2024 15:23
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту системи опалення в Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Соняшник» Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 90 (ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
388 000 грн.
Послуги з поточного ремонту системи опалення в Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Соняшник» Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 90 (ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту системи опалення в Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Соняшник» Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 90 (ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Очікувана вартість
388 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3880,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2024 14:03
Закінчення аукціону
03.06.2024 14:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту системи опалення в Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Соняшник» Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 90 (ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 90
Дата постачання по
31.12.2024 16:39
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг Виконавцем на підставі акта здачі-приймання наданих послуг протягом 90 календарних днів з дня отримання такого Акту Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетних коштів на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БК НОВА ЕРА"
Пропозиція:
219 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МОІСЕЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА"
Пропозиція:
190 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2024 14:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2024 16:45
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марченко Юлія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532609554
Замовник
ЄДРПОУ
02145725
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Повна назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Poltava
Адреса
Sobornosti Street, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту системи опалення в Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Соняшник» Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 90 (ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Період вимог/скарг з 06.06.2024 9:36 по 12.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП "МОІСЕЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
06.06.2024 09:36
-
Повідомлення про рішення
03.06.2024 14:27
Витяг з ЄДР
03.06.2024 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 16:34
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 16:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП "МОІСЕЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1) У складі тендерної документації Додаток 4 вимагалося: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: - Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата). Зразок (орієнтовна форма) довідки щодо відомостей про виконання аналогічних договорів із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) та контактних телефонів Контрагентів та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата) (п.1.1 додатку 4 тендерної документації): №, дата договору Найменування предмету закупівлі Контрагент Адреса, контактний телефон Контрагента Код ЄДРПОУ Контрагента Керівник _____________________ * Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення та/або по предмету закупівлі - Лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які зазначені в довідці згідно пункту 1.1. цього додатку. Учасник ФОП "МОІСЕЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА" у своїй пропозиції надає документ «довідка досвід.pdf», де вказує досвід виконання аналогічних договорів. Договір №270923-56Е від 27.09.2023 р. та Договір №2189 Вомб від 14.12.2023 р. не відповідають ні предмету закупівлі, ні ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення. Договір № 1 від 09.03.2023 р. не відповідає предмету закупівлі, а Код національного класифікатора Замовник не може побачити, оскільки даний договір, а також план закупівлі відсутні на платформі Prozorro. Учасник ФОП "МОІСЕЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА" має надати скан-копію Договору № 1 від 09.03.2023 р., а також Акту виконаних послу(робіт) з обов’язковим зазначенням Коду національного класифікатора. 2) У складі тендерної документації Додаток 4 вимагалося: 4.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), освіта, досвід роботи. Обов’язкова наявність в Учасника персоналу: - головний інженер з вищою технічною освітою/виконавець робіт; - інженер з охорони праці; - фахівці з будівельно-монтажних робіт відповідного напрямку. Учасник ФОП "МОІСЕЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА" надає документ «Довідка працівники.pdf», у якому зазначено, що інженером з охорони праці є Моісеєва Н.І. з досвідом роботи 48 років. Оскільки Учасником не надано документ на підтвердження форми використання праці, Учасник ФОП "МОІСЕЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА" на підтвердження інженера з охорони праці має надати діючі посвідчення про проходження навчання зі знання Закону України «Про охорону праці». Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
04.06.2024 16:37
Надати до
05.06.2024 16:37
Період вимог/скарг з 06.06.2024 15:23 по 12.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "БК НОВА ЕРА" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
06.06.2024 15:23
-
Повідомлення про рішення
06.06.2024 09:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 16:34
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 16:34
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
388 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2024 16:39
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
388 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2024 16:39
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності