Показати схожі тендери

Закупівля ПР-24П-1075-ВО Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів 32 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2; ремонт лазерних принтерів 15 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2 від РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-23-004285-a
План UA-P-2024-05-23-001603-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 12.06.2024 10:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
149 946.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
749.73 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2024 11:40 до 31.05.2024 19:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2024 11:40
до 28.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2024 11:40
до 28.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2024 19:01
до 10.06.2024 15:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2024 15:20
до 16.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2024 15:20
-
Період уточнень
з 23.05.2024 11:40 до 28.05.2024 00:00
Період оскарження
з 23.05.2024 11:40 до 28.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2024 19:01 до 10.06.2024 15:20
Період кваліфікації
з 31.05.2024 19:01 до 10.06.2024 15:20
Основні параметри
ПР-24П-1075-ВО Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів 32 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2; ремонт лазерних принтерів 15 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2
Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів 32 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2; ремонт лазерних принтерів 15 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
149 946.67 грн.
Код ДК 021-2015 :50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів 32 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2; ремонт лазерних принтерів 15 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021-2015 :50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів 32 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2; ремонт лазерних принтерів 15 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2
Очікувана вартість
149 946.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
749,73
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 32 (штуки)
Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 15 (штуки)
Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт лазерних принтерів
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт лазерних принтерів
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Із контрагентами – платниками ПДВ оплата за надані послуги здійснюється Замовником на підставі підписаного акту прийому – передачі наданих послуг на 45-й календарний день з дати реєстрації контрагентом податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Із контрагентами, які не є платниками ПДВ, оплата за надані послуги здійснюється Замовником на 45-й календарний день з дати надання послуг за умови наявності належним чином оформленого акту прийому-передачі наданих послуг.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІНТ-КРИВИЙ РІГ"
Пропозиція:
149 938.33 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2024 11:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Губаренко Вікторія
Електронна пошта
Телефон
380567931985
Замовник
ЄДРПОУ
40081237
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021-2015 :50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів 32 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2; ремонт лазерних принтерів 15 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2
Період вимог/скарг з 10.06.2024 15:20 по 16.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. З урахуванням протоколу засідання робочої групи Криворізького регіонального відділу організації роботи станцій від 10.06.2024 р. № 5 визначити переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю за ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів 32 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2; ремонт лазерних принтерів 15 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2024-05-23-004285-a (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 24152575) учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю "СІНТ-КРИВИЙ РІГ" ЄДРПОУ 32264226 з сумою пропозиції 149 946,67 грн. без ПДВ (далі – переможець). 2. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з пп.1,2 п.44 Особливостей - відсутні. 3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Документи кваліфікації
10.06.2024 15:20
Довідка НАЗК
10.06.2024 15:20
-
31.05.2024 19:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 11:40
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 11:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВ «СІНТ-КРИВИЙ РІГ», ЄДРПОУ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами) 1. На вимогу п. 1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати Довідку за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документальним підтвердженням (сканована копія договору або акти приймання передачі або акти приймання послуг тощо), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку. - сканована копія договору або акти приймання передачі або акти приймання послуг тощо від учасника відсутні. 2. На вимогу п. 1.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати довідку за підписом керівника/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі з документальним підтвердженням (сканована копія наказу про призначення та документ який підтверджує кваліфікацію працівника відповідно до предмету закупівлі, тощо), за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку. - сканована копія наказу про призначення та документ який підтверджує кваліфікацію працівника відповідно до предмету закупівлі, тощо від учасника відсутні. 3. На вимогу п. 2.2. Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати Документ (оригінал або копія), що відображає інформацію про основні види діяльності ТОВ (витяг або виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань за 2023-2024 рік) . – Інформація від учасника відсутня. 4. На вимогу п. 2.3. Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати Інформацію в довільній формі за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника із зазначенням номеру свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи свідоцтва про сплату єдиного податку; або номеру витягу з реєстру платників ПДВ чи витягу з реєстру платників єдиного податку. – Інформація від учасника відсутня. 5. На виконання вимог п.2.5 додатку 2 ТД необхідно додати рішення зборів учасників Товариства щодо затвердження договорів, укладених на суму, яку своїм рішенням встановлюють учасники. 6. На виконання вимог п.7 Розділ І Загальні положення необхідно надати наказ про призначення Венгруса Владислава Володимировича заступником директора з перекладом на українську мову Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення необхідно усунути виявлені невідповідності та надати відповідну інформацію щодо закупівлі ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів 32 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2; ремонт лазерних принтерів 15 шт Код ДК 021-2015: 50313000-2) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2024-05-23-004285-a . Уповноважена особа Вікторія ГУБАРЕНКО
Створено
05.06.2024 16:31
Надати до
06.06.2024 16:31
Договір
UA-2024-05-23-004285-a-a1
Очікує підписання
149 938.33 грн.
149 938.33 грн.
Без ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
32 (штуки)
Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт матричних принтерів
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Номенклатура
15 (штуки)
Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт лазерних принтерів
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту принтерів: ремонт лазерних принтерів
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
149 946.67 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2024 19:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380567931985
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
149 946.67 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2024 19:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380567931985
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності