Показати схожі тендери

Закупівля Одяг для персоналу від Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-23-004282-a
План UA-P-2024-05-23-005251-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 13.06.2024 12:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
620 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2024 11:40 до 10.06.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2024 11:40
до 07.06.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2024 11:40
до 07.06.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.06.2024 14:22
до 13.06.2024 12:06
Залишилось 2 днів 14 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2024 11:29
до 19.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2024 12:06
-
Період уточнень
з 23.05.2024 11:40 до 07.06.2024 00:00
Період оскарження
з 23.05.2024 11:40 до 07.06.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2024 14:22 до 13.06.2024 12:06
Період кваліфікації
з 10.06.2024 14:22 до 13.06.2024 12:06
Основні параметри
Одяг для персоналу
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
620 000 грн.
Одяг для персоналу
Назва предмета закупівлі
Одяг для персоналу
Очікувана вартість
620 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2024 13:59
Закінчення аукціону
10.06.2024 14:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект форменого одягу для робітників служби медицини катастроф чоловічий в складі куртка та штани
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
237
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БЕЗВЕСІЛЬНИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
585 679.14 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКАРД"
Пропозиція:
619 252.56 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.06.2024 13:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2024 15:01
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
23.05.2024 11:40
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
23.05.2024 11:40
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Аркадієвна Шаповал
Електронна пошта
Телефон
+380965539026
Сайт:
https://emddnipro.itmed.org
Замовник
ЄДРПОУ
26136949
Повна назва
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пл. Соборна, буд. 14
Кваліфікація
Лот № 1 Одяг для персоналу
Період вимог/скарг з 13.06.2024 11:29 по 19.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.06.2024 11:29
-
Звіт про оцінку
10.06.2024 14:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 11:40
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 11:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток №2. 6. В період кваліфікації Учасник за свій рахунок надає замовнику зразок предмета закупівлі. Надання зразку обов’язково!!! Враховуючи стислий термін для аналізу, Учасник, що перебуває на кваліфікації, надає вище вказаний перелік документів разом з зразками запропонованого товару, а саме: комплект форменого одягу для робітників служби медицини катастроф чоловічий (розмір 52, зріст 170 см) для перевірки їх відповідності технічним умовам та затвердження Замовником зразків для подальшого виготовлення і постачання, які повинні бути доставлені Замовнику протягом одного робочого дня з дати аукціону. Зразки наданого Товару залишаються у Замовника до повного виконання Договору, та входять у загальну кількість. В разі не надання документів та зразків в указані строки пропозиція Учасника буде відхилена.
Створено
11.06.2024 13:59
Надати до
12.06.2024 13:59
Період вимог/скарг з 13.06.2024 12:06 по 19.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2024 12:06
Довідка НАЗК
13.06.2024 12:06
-
Звіт про оцінку
13.06.2024 11:29
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-05-23-004282-a-a1
Очікує підписання
619 252.56 грн.
619 252.56 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
237 (комплект)
Комплект форменого одягу для робітників служби медицини катастроф чоловічий в складі куртка та штани
Номенклатура
Комплект форменого одягу для робітників служби медицини катастроф чоловічий в складі куртка та штани
Кількість
237
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
620 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380965539026
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
620 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380965539026
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності