Показати схожі тендери

Закупівля 48610000-7. Системи баз даних (Послуги з наукового супроводу аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ)) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-23-003497-a
План UA-P-2024-05-23-004199-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.06.2024 08:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
232 360.88 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 161.8 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2024 11:19 до 31.05.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2024 11:19
до 28.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2024 11:19
до 28.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2024 09:01
до 04.06.2024 09:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2024 09:59
до 10.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2024 09:59
до 12.06.2024 08:39
Період уточнень
з 23.05.2024 11:19 до 28.05.2024 00:00
Період оскарження
з 23.05.2024 11:19 до 28.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2024 09:01 до 04.06.2024 09:59
Період кваліфікації
з 31.05.2024 09:01 до 04.06.2024 09:59
Основні параметри
48610000-7. Системи баз даних (Послуги з наукового супроводу аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ))
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
232 360.88 грн.
Послуги з наукового супроводу аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ)
Назва предмета закупівлі
Послуги з наукового супроводу аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ)
Очікувана вартість
232 360.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1161,8
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з наукового супроводу аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ)
Код ДК 021:2015
48610000-7 - Системи баз даних
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Покровська, будинок 16
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Виконавцю наданих послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ"
Пропозиція:
194 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2024 11:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
23.05.2024 11:17
Тендерна документація
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Савчук Оксана Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380677747897
Замовник
ЄДРПОУ
03451526
Назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN ZHYTOMYR OBLAST
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
Повна назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN ZHYTOMYR OBLAST
Поштовий індекс
10029
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вулиця Покровська, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з наукового супроводу аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ)
Період вимог/скарг з 04.06.2024 9:59 по 10.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2024 09:59
Довідка НАЗК
04.06.2024 09:58
-
documentType.award.awardNotice
31.05.2024 09:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 11:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 11:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завірено згідно вимог тендерної документації п. 3.1.4. част. 1 розділу III. 2. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації в п. 4 гр. 5 не вірно вказано загальний стаж роботи, вказати згідно підтверджуючих документів (5 років). 3. Договір № 166-23 від 30 березня 2023 року не завірено згідно вимог тендерної документації п. 3.1.4. част. 1 розділу III. 4. В Гарантійному листі від 29.05.2024 року № 19.2-3-1308т про дотримання заходів із захисту довкілля не вірно вказано назву підприємства Учасника (вказати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ"). ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 5.5.4 частини 5 розділу V ТД: «5.5.4. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах) та/або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; та/або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), та/або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює публічні закупівлі товарів, походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів, походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів, походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.» Пункт 3.1.4. частини 1 розділу ІІІ ТД: «3.1.4. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, а саме: документи повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі наявності), містити дату складання документу, печатку учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки), а також посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника Учасника або уповноваженої особи Учасника». 2. Пункт 2 Додатку № 3 до тендерної документації: для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, датовану не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу накази про призначення на посаду або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3. Пункт 3 Додатку № 3 до тендерної документації: для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)*, датовану не раніше дати оголошення процедури закупівлі, із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника (ів), його (їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням копій договору(ів) з додатками та первинних бухгалтерських документів (акту(ів) наданих послуг виконаних робіт, тощо), що підтверджують виконання зазначених аналогічних договорів. * Аналогічними вважаються договори з надання послуг наукового супроводу аналітичної експертної системи в тому числі науковий супровід аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ), укладені протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Пункт 3.1.4. частини 1 розділу ІІІ ТД: «3.1.4. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, а саме: документи повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі наявності), містити дату складання документу, печатку учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки), а також посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника Учасника або уповноваженої особи Учасника». 4. Пункт 3.1.1. частини 1 розділу ІІІ ТД «3.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: • довідки в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) про дотримання заходів з захисту довкілля у відповідності до норм чинного законодавства.». ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимоги пункту 3.1.4. частини 1 розділу ІІІ ТД надати завірений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 2. На виконання вимоги пункту 2 Додатку № 3 до ТД надати: - оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей». 3. Надати завірений Договір № 166-23 від 30 березня 2023 року згідно вимог тендерної документації п. 3.1.4. част. 1 розділу III. 4. На виконання вимоги пункту 3.1.1. частини 1 розділу ІІІ ТД надати оновлений гарантійний лист про дотримання заходів із захисту довкілля з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей». Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
03.06.2024 9:06
Надати до
04.06.2024 9:06
Договір
UA-2024-05-23-003497-a-c1
Підписаний і діє
Номер
204-24/69
194 000 грн.
194 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2024
Строк дії договору з
12.06.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з наукового супроводу аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ)
Номенклатура
Послуги з наукового супроводу аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Документи договору
12.06.2024 08:39
-
12.06.2024 08:39
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
232 360.88 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2024 09:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
Контактний телефон:
380677747897
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
232 360.88 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2024 09:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
Контактний телефон:
380677747897
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності