Звернення:
За лотом №1 : Аналізатор EMIA PRO, «Horiba Scientific», Японія
Тема:
Вимога змін до тендерної документації
Зміст:
Шановний замовник! Технічні характеристики предмета закупівлі, зазначені у технічних вимогах, якісних та кількісніх характеристиках предмета закупівлі наведені з порушенням норм чинного законодавства.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України "Про Публічні Закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В умовах зазначених у документації за цим тендером встановлені дискримінаційні вимоги до технічного завдання, що обмежують конкуренцію згідно з 4 частиною другою статтею 6, пункт 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних погоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), а саме:
Додаток № 3
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
П1.2 Детектори – наявність чотирьох недисперсійних ІЧ детекторів – вказано під конкретного виробника.
П1.4. маса зразка – не менше ніж 1 г ± 0,1 г - вказано під конкретного виробника.
П1.11 - Періодичність очищення печі спалювання - Після аналізу не менше ніж 200 зразків - зазначено під конкретного виробника.
П1.13 Сенсорна панель - Повинна бути передбачена наявність сенсорної панелі для зручного керування роботою аналізатора - вказана під конкретного виробника.
П1.16 Система самодіагностики – Так – вказано під конкретного виробника.
П1.17 Розміри приладу (WxDxH) - 180 х 560 х 520 мм або менше - вказано під конкретного виробника
П.1.18 Маса - Не більше ніж 140 кг - зазначений під конкретного виробника
Просимо внести зміни до зазначених пунктів тендерної документації відповідно до чинного законодавства з метою створення рівних умов для інших виробників та проведення ефективної закупівлі за рахунок отримання більшої кількості пропозицій.
Дата оприлюднення звернення:
28.05.2024 18:30
Відповідь на вимогу щодо змін до тендерної документації
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно зі частинами 1 і 2 ст. 5 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно зі статтею 1 частини 1 пункту 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону визначено, що в тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Отже, в Додатку № 3 до тендерної документації встановлені такі технічні характеристики, які є вичерпними та достатньо точними для того щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Також, звертаємо Вашу увагу що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Технічні вимоги по даній закупівлі, підготовлені за участі спеціалістів інституту, які мають багаторічний практичний досвід роботи з різноманітними приладами. Можемо впевнено зазначити, що технічні та якісні характеристики аналізатора, а, також, перелік необхідних функціональних складових було визначено відповідно до науково-технічних завдань інституту та базують на кількох принципах – практичність та ефективність застосування обладнання з одного боку, та неупередженість і доброчесність конкуренції з іншого.
На ринку України представлено не менше чотирьох виробників аналізаторів, які виготовляють обладнання що відповідає даним вимогам. Отже дана вимога не обмежує конкуренцію.
Враховуючи наведене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Дата оприлюднення відповіді:
31.05.2024 16:51