Показати схожі тендери

Закупівля Металевий каркас для лавок від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-22-013342-a
План UA-P-2024-05-22-016492-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.06.2024 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
721 467 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 607.34 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2024 22:35 до 30.05.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2024 22:35
до 27.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2024 22:35
до 27.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2024 11:45
до 05.06.2024 15:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2024 15:04
до 11.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2024 15:04
до 12.06.2024 15:55
Період уточнень
з 22.05.2024 22:35 до 27.05.2024 00:00
Період оскарження
з 22.05.2024 22:35 до 27.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2024 11:45 до 05.06.2024 15:04
Період кваліфікації
з 31.05.2024 11:45 до 05.06.2024 15:04
Основні параметри
Металевий каркас для лавок
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації, або мати не гірші показники, ніж зазначені в цій документації
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
721 467 грн.
Металевий каркас для лавок
Назва предмета закупівлі
Металевий каркас для лавок
Очікувана вартість
721 467 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3607,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.05.2024 11:04
Закінчення аукціону
31.05.2024 11:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Металевий каркас для лавок
Код ДК 021:2015
44212320-8 - Конструкції різні
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Біла, 2
Дата постачання по
27.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ РУД ЕКЗОСТ СІСТЕМ"
Пропозиція:
715 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП НІКОЛАЄНКО КРІСТІНА ВАДИМІВНА
Пропозиція:
657 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс"
Пропозиція:
540 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП «ДОМСТРОЙ НИК»
Пропозиція:
539 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМС - ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
639 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.05.2024 11:04
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Рог
Електронна пошта
Телефон
+380957339892
Замовник
ЄДРПОУ
32884306
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"
Поштовий індекс
54027
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Миколаїв
Адреса
вул. Адміральська, 20
Кваліфікація
Лот № 1 Металевий каркас для лавок
Період вимог/скарг з 05.06.2024 15:04 по 11.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2024 15:04
Довідка НАЗК
05.06.2024 15:04
-
31.05.2024 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2024 22:35
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2024 22:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При детальному аналізі тендерної пропозиції ПП «ДОМСТРОЙ НИК» виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Тендерна документація містить такі вимоги: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 2) інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації; Згідно вимог Додатку №2 Тендерної документації Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). Також необхідно надати скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю ПП «ДОМСТРОЙ НИК» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 009/013342 від «27» травня 2024року про виконання аналогічного договору №018/10 від 18.10.2023 року. У пункті 3.3. копії аналогічного договору №018/10 від 18.10.2023 року зазначена сума 165 000,00 грн, проте згідно СПЕЦИФІКАЦІЇ №1 до Договору №18/10 на виготовлення та постачання продукції від 18.10.2023р. зазначена загальна вартість товару 160 750,00 грн. Також, надано акт надання послуг №53 від 30 листопада 2023р. щодо виготовлення металевих каркасів для лавок на суму 160 750,00 грн. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю ПП «ДОМСТРОЙ НИК» також надав лист-відгук №1 від 28.05.2024 у якому зазначено що сума договору №018/10 від 18.10.2023 року склала 165 000,00 грн Тобто, сума зазначена у п.3.3. аналогічного договору та відгуку не відповідають зазначеній сумі у специфікації та акті виконаних робіт. Враховуючи вищезазначене, Учасник має надати виправлену довідку про виконання аналогічного договору, або роз’яснення щодо сум аналогічного договору, акту надання послуг № 53 від 30 листопада 2023 р. та листа – відгука. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник також має надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: квитанції та/або виписки банківських установ. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Створено
03.06.2024 14:36
Надати до
04.06.2024 14:36
Договір
UA-2024-05-22-013342-a-c1
Підписаний і діє
Номер
95/0624
539 999.99 грн.
539 999.99 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2024
Строк дії договору з
11.06.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
140 (штуки)
Металевий каркас для лавок
Номенклатура
Металевий каркас для лавок
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
27 червня 2024 р.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
721 467 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2024 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"
Контактний телефон:
+380957339892
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
721 467 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2024 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"
Контактний телефон:
+380957339892
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності