Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові) від Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-22-013043-a
План UA-P-2024-05-22-016159-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.06.2024 14:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
339 466 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 697.33 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2024 19:28 до 02.06.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2024 19:28
до 30.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2024 19:28
до 30.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2024 00:00
до 06.06.2024 12:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2024 12:02
до 12.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2024 12:02
до 14.06.2024 14:19
Період уточнень
з 22.05.2024 19:28 до 30.05.2024 00:00
Період оскарження
з 22.05.2024 19:28 до 30.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2024 00:00 до 06.06.2024 12:02
Період кваліфікації
з 02.06.2024 00:00 до 06.06.2024 12:02
Основні параметри
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові)
Під кількістю 1 шт. слід розуміти 1 пара.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
339 466 грн.
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові)
Примітки
Очікувана вартість
339 466 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1697,33
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові)
Код ДК 021:2015
18815100-6 - Черевики
Кількість
190
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Дата постачання по
27.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання протягом 30 днів, по мірі надходження коштів на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2024 року.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МУСІЙОВИЧ
Пропозиція:
303 240 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2024 20:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ключук
Електронна пошта
Телефон
+380675519505
Замовник
ЄДРПОУ
25556649
Повна назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Поштовий індекс
79038
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. Пасічна, 68
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові)
Період вимог/скарг з 06.06.2024 12:02 по 12.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2024 12:02
Довідка НАЗК
06.06.2024 12:02
-
Звіт про оцінку
02.06.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2024 19:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2024 19:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Згідно п. 2.2. Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації: На підтвердження наявності працівників Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, на всіх осіб, зазначених в довідці накази про призначення/трудові книжки. Згідно п. 7 Розділу 1 Тендерної документації: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Учасником надано в складі Тендерної пропозиції трудові книжки в тому числі на Ослам Т.В., Мойсіяш С.В., Пасько О.Г. Пасько російською мовою. В довідці про працівників зазначено - Дмітрієва Ю.В. а трудова трудова книжка надана на Дмитрієву Ю.В.. Відтак, на усунення невідповідностей необхідно надати переклад вказаних трудових книжок Українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Крім того привести у відповідність інформацію щодо прізвища Дмитрієвої Ю.В..в довідці про наявність працівників. 2. Згідно пп.2 Розділу 3 Додатку № 3 до Тендерної документації: У разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість, необхідно надати в складі Тендерної пропозиції документ виданий не раніше травня 2024 року органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку (для учасників, що є платниками ПДВ). Учасником надано документ "3.2 Про відсутність у(з) переліку суб’єктів господарювання.pdf" у вигляді електронного документу, на який накладено електронний підпис учасника закупівлі, відтак, такий документ не виданий органом Державної податкової служби України . На усунення невідповідностей необхідно надати документ виданий не раніше травня 2024 року органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. 3. Згідно пп. 10. п. 5.2.1 Розділу 5 Тендерної документації: Окрім того, з метою підтвердження можливості надати послуги за договором у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб – порталі Уповноваженого органу (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Учасником надано банківську гарантію видану Банком Альянс, однак учасником не надано копію довідки або довідок з Банку Альянс про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб – порталі Уповноваженого органу (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). На усунення невідповідностей необхідно надати копію довідки або довідок з Банку Альянс про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб – порталі Уповноваженого органу (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). 4. Згідно пп. 3.3.6. п. 3.3. Розділу 3 Тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Учасником надано Банківську гарантію зміст якої, зокрема, в частині: "Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання Принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (з урахуванням п.47 Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією." не відповідає формі згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. На усунення невідповідностей необхідно Надану банківську гарантію привести у відповідність до форми згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.06.2024 16:36
Надати до
04.06.2024 16:36
Договір
UA-2024-05-22-013043-a-b1
Підписаний і діє
Номер
58
303 240 грн.
252 700 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2024
Строк дії договору з
12.06.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
190 (пара)
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові)
Номенклатура
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики зимові)
Кількість
190
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
27 червня 2024 р.
Документи договору
14.06.2024 14:15
Підписаний договір
14.06.2024 14:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
339 466 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2024 00:00
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Контактний телефон:
+380675519505
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
339 466 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2024 00:00
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Контактний телефон:
+380675519505
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності