Зміст
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР" на закупівлю товару за темою: код CPV 03220000-9 по ДК 021:2015 – Овочі, фрукти та горіхи (Зелень парникова). РПЗ – 2024: №9.449 (UA-P-2024-05-14-010872-a) Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-22-006763-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ "СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР" завантажив зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 03220000-9 по ДК 021:2015 – Овочі, фрукти та горіхи (Зелень парникова), п.9.449, у форматі xlsx. Згідно розділу III п.1 п.п. 3 Учасник повинен завантажити файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). Також у додатку 1 до тендерної документація «Зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 03220000-9 по ДК 021:2015 – Овочі, фрукти та горіхи (Зелень парникова), п.9.449 зазначено: учасник в Зведеному переліку на закупівлю товару повинен вказати конкретного виробника товару, країну походження товару, технічні характеристики. При наявності вказати ДСТУ, ТУ, тощо. Строк придатності товару заповнюється обов'язково. 2. В тендерній пропозиції ТОВ "СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР" надав довідку про виробника, де вказано про те, що ПП «АГРОКОМ-С» є виробником продукції. Після перевірки виробника продукції ПП «АГРОКОМ-С» встановлено, що основним видом діяльності ПП «АГРОКОМ-С», є оптова торгівля фруктами й овочами, а в інших видах діяльності посередників у торгівлі, оптова торгівля, виробництво готової їжі та страв, продукції борошномельно-круп’яної промисловості, інші види перероблення та консервування фруктів і овочів, надання в оренду сільськогосподарських машин і устаткування та ін. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна документація, Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», п.п3: - файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації, з уточненням даних стосовно Виробника продукції. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 12.06.2024 № 725 Захарченко А.В.