Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на закупівлю робіт: будівельно-монтажні роботи «Реконструкція аварійних ділянок напірного каналізаційного колектору від головної насосної станції каналізації (ГНСК) до міських очисних споруд (МОС)», код згідно з ДК 021: 2015:45230000-8 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), UA-2024-05-22-006369-a
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. Відсутні копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку, або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу aбo спецтехніку), або інвентарні картки обліку об'єкта основних засобів, aбo виписка з балансових рахунків підприємства, aбo довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів, що зазначені у довідці ТОВ "ТЕРЕН", які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
1.2. Відсутній документ від субпідрядника, що підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
1.3. Відсутній позитивні відгуки замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці ТОВ "ТЕРЕН", що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
1.4. Відсутні інформація та документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у субпідрядника.
1.5. Відсутній Лист-згода про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що передбачені статтями 235, 236, 237 Господарського кодексу України, до учасника-переможця, у разі невиконання або неналежного виконання ним умов договору про закупівлю, порушення строків, визначених договором, та недотримання інших взятих на себе зобов’язань.
1.6. Відсутній Гарантійний лист в довільній формі щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення.
1.7. Зауваження до Кошторису на виконання робіт.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 47 Особливостей Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме:
2.1. Підпункт 1 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 47 Особливостей Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додаток № 4 до Тендерної документації.
2.2. Підпункт 2 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 47 Особливостей Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додаток № 5 до Тендерної документації.
2.3. . Підпункт 1 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 47 Особливостей Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додаток № 4 до Тендерної документації.
2.4. Підпункт 1 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 47 Особливостей Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додаток № 4 до Тендерної документації.
2.5. Пункт 14 Додатку № 4 до Тендерної документації.
2.6. Пункт 24 Додатку № 4 до Тендерної документації.
2.7. Пункт 19 Додатку № 4 до Тендерної документації.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку, або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу aбo спецтехніку), або інвентарні картки обліку об'єкта основних засобів, aбo виписку з балансових рахунків підприємства, aбo довідку в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів, що зазначені у довідці ТОВ "ТЕРЕН", які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
3.2. Документ від субпідрядника, що підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
3.3. Позитивні відгуки замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організацій за підписом керівника a6o уповноваженої особи, з обов'язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані за наданими аналогічними договорами, у яких обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, інформацію про те, що об’єкт експлуатується, в тому числі місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт.
3.4. Субпідряднику надати: Довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів в повному обсязі, а саме, не менше одного аналогічного договору з виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (капітальний ремонт або реконструкція) на каналізаційному трубопроводі з трубою діаметром не менше 600 мм виконані методом санації, аналогічний договір з усіма додатками та змінами до договору (ів) (у разі якщо предбачено договором), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору, позитивні відгуки замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організацій за підписом керівника a6o уповноваженої особи, з обов'язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані за наданими аналогічними договорами, у яких обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, інформацію про те, що об’єкт експлуатується, в тому числі місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт.
3.5. Лист-згода про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що передбачені статтями 235, 236, 237 Господарського кодексу України, до учасника-переможця, у разі невиконання або неналежного виконання ним умов договору про закупівлю, порушення строків, визначених договором, та недотримання інших взятих на себе зобов’язань.
3.6. Гарантійний лист в довільній формі щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення.
3.7. Привести Кошторис на виконання робіт у відповідність до чинного законодавства, а саме:
? відредагувати кошторис в зв’язку зі зміною середньомісячної тривалості робочого часу у будівництві у військовий час: внаслідок продовження воєнного стану строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 14 травня 2024 року на 90 діб. - норма тривалості робочого часу змінено при 40- часовому робочому тижні на 172,33 год в місяць;
? поточні ціни на матеріальні ресурси і вартість їх перевезення визначити у відповідності з п. 5.10 Настанови з визначення вартості будівництва;
? звернути увагу на порядок використання коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами: див. п.5.33 Змін № 4 від 20.03 до Настанови з визначення вартості будівництва.
Уповноважена особа Інна ПАНОВА