Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідподностей в інформації та/або документах
У тендерній пропозиції ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" по закупівлі код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будів-ництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття території Кому-нального підприємства "Черкасиелектротранс" Черкаської міської ради" за адресою: м. Черкаси, про-спект Хіміків,82) необхідно усунути невідповідності в інформації та документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та статті 26 Закону України «Про публічні заку-півлі» (далі - Закон).
Перелік виявлених невідповідностей:
1) Згідно з п.1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропози-ції»
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім поло-жень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші кри-терії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, на-явність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шля-хом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
• документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі:
- для учасника юридичної особи: копія протоколу (або копія виписки з протоколу) засновників, а також наказ або копію наказу про призначення, або копія довіреності або копія доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає копію довіреності або копію доручення складене згідно чинного законодавства на таку особу.
- для учасників фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців: копія паспорту (1-5 сторінки (6 сторінки, якщо вона заповнена) та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами), та копією довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків;
• копія статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) у повному обсязі (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту або іншого установчого документа);
• витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
• свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку) (у разі наявності);
В складі пропозиції учасника відсутні всі перелічені вище документи.
2) Згідно п.5. розділу IІІ тендерної документації «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
2.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, об-ладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосо-вується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції.
В складі пропозиції Учасника міститься Довідка «Наявність техніки», яка оформлена не за формою Таблиці 1.
2.2. Учасник, повинен документально підтвердити наявність підстав користування вищевказаною технікою, або право користування технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання.
На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку) (договір купівлі-продажу або договір дарування; накладна/акт приймання-передачі; інвентарна картка та оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі).
В складі пропозиції міститься документ «Підтвердження на техніку», в якій знаходяться інвентарні кар-тки та оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки з застарілими відомостями, а саме: Інвентарна картка на Компресор COMPASS XYV2050 від 09.02.2021 року, Інвентарна картка на Молоток відбійний DeWALT D25899 від 24.05.2024 року та Інвентарна картка на Котел бітумний Б-400/1000 від 13.09.2022 року.
Також в довідці не вказана техніка МАЗ 533702, яка застосовується учасником відповідно до підсумко-вої відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції та на яку відсутні документи (Свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів).
2.3. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на договірних засадах, Учасником подаються:
- посвідчене власником свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) ма-шин та механізмів). Якщо власником техніки є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально. У разі, якщо надана на договірних засадах техніка не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії інших документів, що підтверджують право власності (обліку) (ін-вентарна картка та оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомо-стями станом не раніше дати оголошення закупівлі);
- договір, що посвідчує право користування технікою (оренди (лізингу), суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання дого-вору про закупівлю);
- листи згоди від власника техніки на використання техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі.
- договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг;
- акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів.
В складі пропозиції немає листа згоди від ТОВ «Будівельна компанія – ВР» на використання техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі.
Також в складі пропозиції міститься лише один акт приймання-передачі техніки до договорів, а на всю іншу теніку немає.
2.4. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність мате-ріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно Таблиці 2.
На підтвердження наявності в Учасника власної матеріально-технічну базу, Учасник надає в складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі.
У разі, відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборен-ди та інші права користування. При цьому, якщо об'єкти надаються в користування не власником, Учас-ник додатково надає документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на ко-ристування та передавання у користування третім особам. (Договори, що посвідчують право користу-вання: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації).
В складі пропозиції немає документів, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарюван-ня на користування та передавання у користування третім особам. (Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації).
2.5. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати:
- договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг/виконання робіт з виго-товлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом за-купівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип асфальтобетону).
Договір поставки №20-3 від 20.03.2024 року оформлений не належним чином, а саме: не підписаний директором ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», а також в договорі та в специфікації не вказано марка, тип асфаль-тобетону.
3) Згідно п.8 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про маркування, протоколи випробу-вань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замов-ником вимогам (у разі потреби»
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
• чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат, та ЗВІТ за результатами аудиту (наглядо-вого аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату);
• чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи екологічного управління Учасника ви-могам ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту авто-мобільних доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат, та ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату);
В складі пропозиції учасника містяться сертифікати, які втратили/втрачають чинність, а саме: «Сер-тифікат на систему екологічного управління» №UA.ES.210503.02-21 від 31.05.2021 року – дійсний до 30.05.2024 року та «Сертифікат на систему управління якістю» №UA.MQ.210503.01-21 від 26.05.2021 року – дійсний до 25.05.2024 року.
4) Згідно з Додатком 2 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»;
Учасник має попередньо оглянути об'єкт разом із представником замовника та надати акт огля-ду об'єкту у складі пропозиції (підписаний учасником та представником замовника).
В складі пропозиції учасника міститься документ «Акт огляду» з вихідним №3 від 27.05.2024 року, який відповідає технічним характеристикам закупівлі, проте в змісті акту не вказано дату огляду об’єкта.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1) Згідно з п.1 розділу ІІІ тендерної документації;
2) Згідно п.5. розділу IІІ тендерної документації;
3) Згідно п.8 розділу ІІІ тендерної документації;
4) Згідно з Додатком 2 тендерної документації.
Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1) Надати:
• документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі: копія протоколу (або копія виписки з протоколу) засновників, а також наказ або копію наказу про призначення, або копія довіреності або копія доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає копію довіреності або копію доручення складене згідно чинного законодавства на таку особу.
• копія статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) у повному обсязі (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту або іншого установчого документа);
• витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
• свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку) (у разі наявності);
2) Надати довідку за формою Таблиці 1 про наявності техніки (транспортних засобів, основних бу-дівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції.
3) Надати інвентарні картки з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі: Інвентар-на картка на Компресор COMPASS XYV2050, Інвентарна картка на Молоток відбійний DeWALT D25899 та Інвентарна картка на Котел бітумний Б-400/1000.
4) Надати документи права власності на МАЗ 533702 та внести його дані в Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнан-ня та устаткування).
5) Надати лист згоду від ТОВ «Будівельна компанія – ВР» на використання техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі.
6) Надати акти приймання-передачі на всю техніку, яку учасник буде використовувати на правах оренди, який(і) підтверджує(ють) факт передачі техніки до договорів.
7) Надати документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на користу-вання та передавання у користування третім особам на нерухоме майно, вказане в Довідці про наявність матеріально-технічної бази.
8) Надати договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип асфальтобетону), який вказаний у Довідкці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів).
9) Надати:
• чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління якістю Учасни-ка вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту авто-мобільних доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат, та ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату);
• чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремон-ту автомобільних доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відпо-відного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат, та ЗВІТ за резуль-татами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифі-кату);
10) Заповнити поле дата огляду об’кта в документі «Акт огляду» з вихідним №3 від 27.05.2024 року.