Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А-95, дизельне паливо (код за ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти») від ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-21-010348-a
Id Tender 674124516add4c94b9c66cb5209dfb9b
План UA-P-2024-05-21-012598-a link
Статус Очікування пропозицій
Остання зміна 07.06.2024 11:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
503 670 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 600 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2024 15:46 до 29.05.2024 18:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2024 15:46
до 26.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2024 15:46
до 26.05.2024 00:00
Період уточнень
з 21.05.2024 15:46 до 26.05.2024 00:00
Період оскарження
з 21.05.2024 15:46 до 26.05.2024 00:00
Основні параметри
Бензин А-95, дизельне паливо (код за ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
503 670 грн.
Бензин А-95, дизельне паливо
Назва предмета закупівлі
Бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
503 670 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2600,0
0,52 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2024 15:13
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 6 000 (літр)
Бензин А-95
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
6 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Єлецька, 11
Дата постачання по
31.07.2024 15:51
Позиція : №2 3 000 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
3 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Єлецька, 11
Дата постачання по
31.07.2024 15:51
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2024 16:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Орлова Юлія Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380462675003
Замовник
ЄДРПОУ
44998350
Повна назва
ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області»
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
вул. Єлецька, будинок 11
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-09-11-000068
Дата створення проекту
11.09.2024 14:49
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.09.2024 15:49
Дата публікації висновку про результати
25.09.2024 17:10
Дата завершення усунення порушень
01.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.09.2024 № 49-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-05-21-010348-a 21.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.09.2024 00:00
Документи рішення
11.09.2024 15:49
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, орган оскарження), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.05.2024 № 94, рішення комісії АМКУ від 04.06.2024 № 9766-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.09.2024. Моніторинг щодо тих питань та обставин, що були предметом розгляду комісії АМКУ, не проводився.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
24.09.2024 00:00
Дата публікації
25.09.2024 17:10
Документи висновку
25.09.2024 17:10
-
Повідомлення
Запит
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, дизельне паливо (код за ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти»)», очікуваною вартістю 503 670,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-21-010348-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Відповідно до даних електронної системи закупівель Prozorro Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – орган оскарження), за результатами розгляду скарги ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» від 25.05.2024 № UA-2024-05-21-010348-a.a1 щодо допущених Замовником порушень при складанні тендерної документації, 04.06.2024 прийнято рішення № 9766-р/пк-пз, відповідно до якого Замовника зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Бензин А-95, дизельне паливо (код за ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти»)». Згідно з нормами пункту 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Станом на 11.09.2024 Замовником не виконано рішення органу оскарження та не внесено відповідні зміни до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.05.2024 № 94) за закупівлею UA-2024-05-21-010348-a, у зв’язку з чим просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів), чи оскаржено Замовником до суду вказане рішення органу оскарження? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.09.2024 14:20
Орган перевірки
18.09.2024 00:00
Документи повідомлення
12.09.2024 14:21
-
Відповідь
Пояснення
У відповідь на запит від 12.09.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Бензин А-95, дизельне паливо (код за ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-05-21-010348-a) повідомляємо наступне. 1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались замовником відповідно до ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась відповідно до середніх цін на пальне у Чернігівській області станом на дату оголошення процедури закупівлі, за даними Мінфіну, який щоденно публікує середньозважені ціни по областях і операторах та відомості по українському ринку нафтопродуктів на сайті: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/chernigovskaya/ (скріншот додається). Відповідно до кошторису видатків на утримання Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» на 2024 рік, затвердженого 29.12.2023, передбачено видатки на зазначену закупівлю. На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: https://dpamd.cg.gov.ua/. 2) Рішення органу оскарження від 04.06.2024 № 9766-р/пк-пз за результатами розгляду скарги ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» від 25.05.2024 № UA-2024-05-21-010348-a.a1 щодо допущених Замовником порушень при складанні тендерної документації було оскаржено Замовником у судовому порядку до Київського окружного адміністративного суду. 24 червня 2024 року через систему електронного суду було направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування зазначеного рішення. Відмітка про її реєстрацію судом з'явилася 08.07.2024, справі присвоєно єдиний унікальний номер 320/32460/24. Відповідно до ухвали від 19.08.2024 про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі судом було вирішено відкрити провадження в адміністративній справі, здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та без проведення судового засідання відповідно до статті 262 КАС України після спливу строків для подання заяв по суті та доказів. Станом на 17.09.2024 рішення по справі немає.
Рішеня
17.09.2024 16:40
Замовник
Документи повідомлення
17.09.2024 16:41
-
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
503 670 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2024 18:00
Замовник:
ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області»
Контактний телефон:
+380462675003
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
503 670 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2024 18:00
Замовник:
ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області»
Контактний телефон:
+380462675003
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності