Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 3
}
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 3
}
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 3
}
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 3
}
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 3
}
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 3
}
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 12:28
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Згідно Додатку 3 документації наведена вимога про те, що -
По позиціям підгузків 1,2,3 – можливо запропонувати еквівалент товару з урахуванням технічних вимог.
В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару (аналог) – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, видані уповноваженими на це органами, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації.
Замовник свідомо планує закупити товар конкретного виробника, а саме
Підгузки для дорослих Super Seni, розмір L (100-150 см)
Підгузки для дорослих Super Seni, розмір М(80-130 см)
Підгузки для дорослих Super Seni, розмір S (65-85 см)
Замовник встановлює ускладнені вимоги для тих учасників, шо пропонують товар іншого виробника, аніж той що вказаний у документації.
І замість того, щоб надати можливість самому учаснику описати в чому саме полягає еквівалентність товару і надати саме той документ, що бажає учасник, замовник встановлює незаконну вимогу про надання документу саме від уповноваженого органу, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»
Тобто на певного «свого» учасника, що пропонує саме такий товар не поширюється обов’язок надавати такий документ, а виключно на інших учасників, які пропонують товар іншого виробника
Але це ставить у нерівне становище учасників і обмежує конкуренцію і не дає змогу іншим учасникам пропонувати свій товар
Товар, який ми пропонуємо є нічим не гірше товару, який планує закупити замовник, але ми пропонуємо товар зовсім іншого виробника аніж той, що планує закупити замовник.
І таким чином замовник робить все для того, щоб унеможливити участь інших учасників у торгах.
Ми маємо у наявності сертифікат якості на Підгузки для дорослих optima hospital super plus торгової марки EVA, в якому наведені всі необхідні характеристики товару, що відповідають вимогам документації. Цей документ свідчить про відповідність товару вимогам чинного законодавства, в тому числі й вимогам документації. Але він виданий не уповноваженим органом як того вимагає замовник.
Так як замовник встановив вимогу надати документ саме від уповноваженого органу ми не маємо можливість взяти участь в торгах.
Тому, вважаємо що замовник повинен вилучити цю незаконну вимогу з документації
Наголошуємо на тому, що Замовник не зможе документально довести наявність двох виробників, товар яких відповідає абсолютно ВСІМ в сукупності показникам, зазначеним у технічному завданні по кожній позиції товару. А отже, це свідчить про обмеження прав учасників торгів.
Відповідно до ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Але всупереч такому законодавчому положенню замовник посилається в документації на конкретну торгову марку конкретного виробника і для інших учасників, що пропонують товар іншого виробника створює штучні складнощі у вигляді обов’язку надати належним чином засвідченні копії документів, видані уповноваженими на це органами, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації. І таким чином порушує права учасників.
А тому вищевказані вимоги документації повинні бути вилучені
ДК 021:2015 "33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки)"
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 "33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки)"
Тема:
закупівлі через Prozorro Market
Зміст:
Шановний замовнику, прошу звернути вашу увагу, щодо закупівлі. Підгузки входять до переліку товарів обов’язкових до закупівлі через Prozorro Market (Постанова КМУ № 34 від 05.01.2024 року.)
Дата оприлюднення звернення:
21.05.2024 13:17
Шановний учаснику, ми є закладом соціального захисту, а тому приймаємо рішення згідно ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тому приймаємо рішення самостійно проводити відкриті торги чи ЗЦП згідно Постанови.
Дата оприлюднення відповіді:
22.05.2024 09:05
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 "33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки)"
Тема:
Протокол Випробування товару
Зміст:
В документації наявна вимога : «В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару (аналог) – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, видані уповноваженими на це органами, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації, наприклад протокол випробувань, який виданий не раніше 2023 року акредитованою лабораторією». Згідно чинного законодавства підгузки не потребують проведення випробування і кожен виробник самостійно вирішує яким чином підтверджувати якість товару. Адже учасники мають право надавати сертифікати, декларації виробника тощо на свій розсуд, в яких будуть наведені характеристики товару. Прошу вилучити незаконну вимогу документації.
Дата оприлюднення звернення:
24.05.2024 14:08
Шановний Учаснику, на Ваше звернення Замовником було внесено зміни до ТД.
Дата оприлюднення відповіді:
24.05.2024 17:00
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 "33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки)"
Тема:
копії документів, видані уповноваженими на це органами
Зміст:
В документації наявна незаконна вимога : «По позиціям підгузків 1,2,3 – можливо запропонувати еквівалент товару з урахуванням технічних вимог. В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару (аналог) – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, видані уповноваженими на це органами, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації». Прошу вилучити вимогу про надання «копії документів, видані уповноваженими на це органами». Учасник закупівлі має право надавати документи виробника, а не уповноваженого органу. Прогу внести зміни
Дата оприлюднення звернення:
24.05.2024 17:39
Шановний учаснику, відповідно на ваше звернення було внесено зміни до ТД.
Дата оприлюднення відповіді:
27.05.2024 09:13
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.