Закупівля Розробка проєктно-кошторисної документації. Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні та приєднання до інженерних мереж з встановленням блочно-модульної котельні за адресою: вулиця Криворіжсталі, 2м, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область від КПТМ "Криворіжтепломережа".
Розробка проєктно-кошторисної документації. Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні та приєднання до інженерних мереж з встановленням блочно-модульної котельні за адресою: вулиця Криворіжсталі, 2м, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
Розробка проєктно-кошторисної документації. Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні та приєднання до інженерних мереж з встановленням блочно-модульної котельні за адресою: вулиця Криворіжсталі, 2м, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
Примітки
Бюджет Криворізької міської територіальної громади
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2024 15:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка проєктно-кошторисної документації. Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні та приєднання до інженерних мереж з встановленням блочно-модульної котельні за адресою: вулиця Криворіжсталі, 2м, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 10:08
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 10:08
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 10:08
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2024 10:08
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Розробка проєктно-кошторисної документації. Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні та приєднання до інженерних мереж з встановленням блочно-модульної котельні за адресою: вулиця Криворіжсталі, 2м, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
Тендер:
UA-2024-05-21-001835-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Розробка проєктно-кошторисної документації. Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні та приєднання до інженерних мереж з встановленням блочно-модульної котельні за адресою: вулиця Криворіжсталі, 2м, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
UA-2024-05-21-001835-a.c1
Дата:
31.05.2024 14:47
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга
СКАРГА на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Розробка проєктно-кошторисної документації. Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні та приєднання до інженерних мереж з встановленням блочно-модульної котельні за адресою: вулиця Криворіжсталі, 2м, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, ознайомившись з вимогами встановленими в Тендерній документації, вважаємо, що Замовник допустив порушення Закону та Особливостей, які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення закупівлі. Такі вимоги по відношенню до Скаржника, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують його законні права та інтереси, керуючись положенням ст. 18 Закону з урахуванням Особливостей звертаємося з наступним:
1) Відповідно до п. 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
Учасник надає довідку за формою встановленою в Таблиці № 2 щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання щонайменше 2 х виконаних аналогічних договорів на проектування газової котельні потужністю не менше 10 МВт з жаротрубними котлами в якості генерального проектувальника.
До Довідки обов’язково мають бути додані щонайменше два аналогічні копії договорів, акти виконаних робіт та експертні звіти зазначених в довідці, де генеральним проектувальником виступає Учасник.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки встановлюючи її Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі оскільки взяти участь в ній зможуть лише ті учасники які виступають у ролі генерального проектувальника згідно наданих документів для підтвердження свого досвіду.
В свою чергу Скаржник має аналогічні договори, але в яких він виступає в ролі субпідрядника (виконавця), та незважаючи на це основна частина вимоги Замовника, а саме те, що договір повинен бути на проектування газової котельні потужністю не менше 10 МВт з жаротрубними котлами врахована в повному обсязі.
В якості доказу інформуємо та додаємо до Скарги відповідні договори, акти та експертні висновки, зокрема:
1.Договір №23/12-1 від 23 грудня 2020 року з ТОВ «ЕНЕРГОПРОМСЕРВІС» предметом якого є в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про Архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999 року, іншим чинним законодавством України та даним Договором, Субпідрядник зобов’язується за завданням Генпідрядника виконати проектні, будівельно – монтажні та пусконалагоджувальні роботи по об’єкту:
- «Будівництво модульної парової котельні виробничої будівлі на 13 прольотів (інв.№000091), розташованого за адресою: Дніпропетровська обл. м. Нікополь, проспект Трубників, будинок 56 г/1» в м. Нікополь Дніпропетровської області (далі – Об’єкт), а Генпідрядник зобов’язується надати Субпідряднику доручення та усі необхідні документи для отримання дозвільної документації та затвердження в установленому порядку кошторисної документації, прийняти від Субпідрядника закінчені роботи по Об’єктам та сплатити їх.
Акти виконаних робіт та експертний звіт №112/е/21.
2. Договір №06-10/19-ПР від 06 жовтня 2019 року з ТОВ «СТІКС-ОІЛ ІНЖИРІНГ» предметом якого є розробка за завданням Замовника проектної документації робочого проекту з «Реконструкції котельні по вул. Мічуріна 89-А в м. Кременчук Полтавської області» (що іменується надалі «Роботи») в строки, об’ємі та якості згідно з цим Договором та календарно – кошторисним планом (додаток 2), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити їх. ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи.
Акти виконаних робіт та експертний звіт №546/е/20.
Порушення прав Скаржника полягає у тому, що в наявних у нього аналогічних договорах на проектування газової котельні потужністю не менше 10 МВт з жаротрубними котлами він виступає в ролі субпідрядника (виконавця) а не генерального підрядника, як вимагає Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, як до потенційного учасника закупівлі. Отже Скаржник не зможе взяти участь у відповідній закупівлі, оскільки його пропозиція не буде відповідати вимогам Замовника.
Виходячи з наведеного просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме, виключити вимогу, що аналогічні договори, акти виконаних робіт та експертні звіти повинні бути виключно такі, де генеральним проектувальником виступає саме Учасник.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури та реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до п. 3 Додатку 1 Тендерної документації, а саме, виключити вимогу, що аналогічні договори, акти виконаних робіт та експертні звіти повинні бути виключно такі, де генеральним проектувальником виступає саме Учасник.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести зміни до п. 3 Додатку 1 Тендерної документації, а саме, виключити вимогу, що аналогічні договори, акти виконаних робіт та експертні звіти повинні бути виключно такі, де генеральним проектувальником виступає саме Учасник.
Автор:
36960275, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕФЕСТ Д"
49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49102, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ФОСФОРНА, будинок 8, офіс 4