Показати схожі тендери

Закупівля “Блок-контейнери (модулі) спеціального призначення” від ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-20-011221-a
План UA-P-2024-05-20-014603-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 11.06.2024 16:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 567 340 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
51 404.04 грн. (0,6 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2024 16:54 до 29.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2024 16:54
до 26.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2024 16:54
до 26.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2024 00:00
до 10.06.2024 12:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2024 12:21
до 16.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2024 12:21
-
Період уточнень
з 20.05.2024 16:54 до 26.05.2024 00:00
Період оскарження
з 20.05.2024 16:54 до 26.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2024 00:00 до 10.06.2024 12:21
Період кваліфікації
з 29.05.2024 00:00 до 10.06.2024 12:21
Основні параметри
“Блок-контейнери (модулі) спеціального призначення”
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 567 340 грн.
“Блок-контейнери (модулі) спеціального призначення”
Назва предмета закупівлі
“Блок-контейнери (модулі) спеціального призначення”
Очікувана вартість
8 567 340 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
51404,04
0,6 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
85 673.4
Позиція
Опис предмета закупівлі
Блок-контейнер (модуль) спеціального призначення – Тип 4
Код ДК 021:2015
44211100-3 - Модульні та переносні споруди
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
24.07.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений та прийнятий Товар проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленої видаткової накладної на відвантажений Товар, в якій зазначено реквізити Постачальника, номенклатуру, кількість, ціну Товару, який переходить у власність Замовника, сума для оплати Товару та Акт приймання-передачі (Додаток 5) додатку 3 ТД. Без вищезазначених документів або відсутності в них встановленої інформації, оплата поставленого Товару не проводиться.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"
Пропозиція:
7 466 312.04 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2024 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шестопал Ігор
Електронна пошта
Телефон
380676541671
Замовник
ЄДРПОУ
26630218
Назва (англійською мовою)
ZAHIDNE UPRAVLINNYa ZAMOVNIKA ROBIT
Повна назва
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Повна назва (англійською мовою)
ZAHIDNE UPRAVLINNYa ZAMOVNIKA ROBIT
Поштовий індекс
79017
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Мечникова 16а
Кваліфікація
Лот № 1 “Блок-контейнери (модулі) спеціального призначення”
Період вимог/скарг з 10.06.2024 12:21 по 16.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2024 12:22
Довідка НАЗК
10.06.2024 12:21
-
10.06.2024 12:21
documentType.award.awardNotice
05.06.2024 16:32
Скарги та рішення
29.05.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 16:54
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 16:54
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У відповідності до вимог абзацу першого пункту 5 розділу 3 тендерної документації де визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, в тому числі зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації та пункту 2 розділу 3 цієї тендерної документації. 1. У відповідності до пункту 2 розділу 3 тендерної документації під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей замовником встановлено забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 1% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: е електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Крім того в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу замовника щодо подовження терміну її дії (обов’язково). Так в складі тендерної пропозиції учасником було надано гарантію №1608/05/А/BG від 28 травня 2024 року де гарантом виступає АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОКСІ БАНК» та інші документи, які стосуються банківської гарантії. Про те під час перевірки повноти надання документів, які вимагались пунктом 2 розділом 3 тендерної документації було встановлено відсутність лист-згоди від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу замовника щодо подовження терміну дії банківської гарантії. Відповідно учасник виконав вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації не в повній мірі, а саме документально не підтвердив наявність листа-згоди від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу замовника щодо подовження терміну дії банківської гарантії. 2. На виконання вимог підпункту 7 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію. Учасник в складі тендерної пропозиції на виконання вище зазначених вимог надав Лист пояснення №181/11 від 28 травня 2024 року де чітко зазначено, що “ТОВ 703 "703 Металообробний завод котельного обладнання" повідомляє про те що не надає у складі своєї тендерної пропозиції чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, оскільки отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом”. А отже відповідно до листа наданого учасником його діяльність пов’язана з провадження виду господарської діяльності підлягає ліцензуванню. Відповідно учасник мав би надати в складі тендерної пропозиції чину ліцензію на провадження виду господарської діяльності. Відповідно учасник не виконав вимоги підпункту 7 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації.
Створено
06.06.2024 13:37
Надати до
07.06.2024 13:37
Договір
UA-2024-05-20-011221-a-b1
Очікує підписання
7 466 312.04 грн.
7 466 312.04 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
10 (комплект)
Блок-контейнер (модуль) спеціального призначення – Тип 4
Номенклатура
Блок-контейнер (модуль) спеціального призначення – Тип 4
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 567 340 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2024 00:00
Замовник:
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Контактний телефон:
380676541671
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 567 340 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2024 00:00
Замовник:
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Контактний телефон:
380676541671
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності