Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональний пристрій (БФП) друк, сканування, копіювання від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-20-005703-a
План UA-P-2024-05-20-007649-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.06.2024 09:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
315 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 150 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2024 13:25 до 28.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2024 13:25
до 25.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2024 13:25
до 25.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2024 00:01
до 03.06.2024 08:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2024 08:17
до 09.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2024 08:17
до 12.06.2024 09:43
Період уточнень
з 20.05.2024 13:25 до 25.05.2024 00:00
Період оскарження
з 20.05.2024 13:25 до 25.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2024 00:01 до 03.06.2024 08:17
Період кваліфікації
з 28.05.2024 00:01 до 03.06.2024 08:17
Основні параметри
Багатофункціональний пристрій (БФП) друк, сканування, копіювання
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
315 000 грн.
Багатофункціональний пристрій (БФП) друк, сканування, копіювання
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій (БФП) друк, сканування, копіювання
Очікувана вартість
315 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3150,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій EPSON M2170 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЄГОРОВА ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
315 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2024 13:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Бабаян
Електронна пошта
Телефон
+380617698131
Замовник
ЄДРПОУ
02006716
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
69600
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональний пристрій (БФП) друк, сканування, копіювання
Період вимог/скарг з 03.06.2024 8:17 по 09.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2024 08:17
Довідка НАЗК
03.06.2024 08:17
-
28.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
28.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 13:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 13:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЄГОРОВА ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА" (ЄДРПОУ 2437617823) в закупівлі Багатофункціональний пристрій (БФП) друк, сканування, копіювання, ID: UA-2024-05-20-005703-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: I. Згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. » Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», Тендерної документації, є вимога, а саме: 1.1. Учасник повинен надати Тендерну пропозицію (Додаток № 1) Невідповідність: У Тендерній пропозиції п. 11 не вірно вказані умови розрахунків. Рішення: Учасник повинен надати оновлену Тендерну пропозицію. I.2.: Учасник повинен надати лист - згода на обробку персональних даних (Додаток2) Невідповідність: Учасник не надав лист - згода на обробку персональних даних (Додаток 2) в складі тендерної пропозиції. Рішення: Учасник повинен надати лист - згода на обробку персональних даних ( Додаток 2). ІІ. Згідно п. п. 6 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», Тендерної документації, є вимога, а саме: Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі в якому зазначити терміни (строки) гарантійного сервісного обслуговування, запропоновану виробником періодичність технічного обслуговування обладнання. Невідповідність: Учасник надав в складі тендерної пропозиції довідку тільки щодо гарантійного терміну товару, а інформація щодо сервісного обслуговування, та планового технічного обслуговування відсутня. Рішення: Учасник повинен надати оновлену довідку відповідно вимогам Замовника викладеним в п. п.6 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», Тендерної документації. ІІІ. Згідно п. п. 7 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», Тендерної документації, є вимога, а саме: Учасник повинен надати гарантійний лист щодо можливості поставки товару відповідної якості, у зазначеній кількості в період протягом 2024 р. відповідно до наданих заявок з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Невідповідність: Учасник у складі тендерної пропозиції надав Авторизаційний лист виробника з підтвердженням повноважень Учасника закупівлі, як авторизованого партнера, без зазначення можливості поставки товару відповідної якості, у зазначеній кількості в період протягом 2024 р. відповідно до наданих заявок з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Рішення: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Оригінал гарантійного листа від виробника з підтвердження можливості поставки товару відповідної якості, у зазначеній кількості в період протягом 2024 р. відповідно до наданих заявок з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, або Учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі, як авторизований партнер офіційного представника виробника, яким підтверджує можливість поставки товару відповідної якості, у зазначеній кількості в період протягом 2024 р. відповідно до наданих заявок з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. ІV. Згідно п. п. 12 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», Тендерної документації, є вимога, а саме: Учасник у складі пропозиції повинен надати інструкції або експлуатаційно-технічну документацію українською мовою. (Надати гарантійний лист у довільній формі). Невідповідність: Учасник не надав в складі тендерної пропозиції гарантій лист щодо надання інструкцій у складі пропозиції повинен надати інструкції або експлуатаційно-технічну документацію українською мовою. Рішення: Учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі щодо надання інструкції або експлуатаційно-технічну документацію українською мовою відповідно п.п.12 п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», Тендерної документації. Рішення: Учаснику ФОП "ЄГОРОВА ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА" (ЄДРПОУ 2437617823) в закупівлі Багатофункціональний пристрій (БФП) друк, сканування, копіювання, ID: UA-2024-05-20-005703-a виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Створено
30.05.2024 16:26
Надати до
31.05.2024 16:26
Договір
UA-2024-05-20-005703-a-c1
Підписаний і діє
Номер
121-06ТБ/24
315 000 грн.
315 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2024
Строк дії договору з
12.06.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
20 (штуки)
Багатофункціональний пристрій EPSON M2170 або еквівалент
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій EPSON M2170 або еквівалент
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
12.06.2024 09:43
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
315 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
315 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності