Показати схожі тендери

Закупівля Відновлення дорожньої розмітки (поточний середній ремонт дороги по вул. Соборна м. Вільнянськ) від Виконавчий комітет Вільнянської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-20-004940-a
План UA-P-2024-05-20-004320-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.06.2024 09:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
121 075.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
605.38 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2024 12:39 до 28.05.2024 12:44
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2024 12:39
до 25.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2024 12:39
до 25.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2024 12:46
до 30.05.2024 16:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2024 16:41
до 05.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2024 16:41
до 11.06.2024 09:29
Період уточнень
з 20.05.2024 12:39 до 25.05.2024 00:00
Період оскарження
з 20.05.2024 12:39 до 25.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2024 12:46 до 30.05.2024 16:41
Період кваліфікації
з 28.05.2024 12:46 до 30.05.2024 16:41
Основні параметри
Відновлення дорожньої розмітки (поточний середній ремонт дороги по вул. Соборна м. Вільнянськ)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
121 075.4 грн.
Відновлення дорожньої розмітки (поточний середній ремонт дороги по вул. Соборна м. Вільнянськ)
Назва предмета закупівлі
Відновлення дорожньої розмітки (поточний середній ремонт дороги по вул. Соборна м. Вільнянськ)
Очікувана вартість
121 075.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
605,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відновлення дорожньої розмітки (поточний середній ремонт дороги по вул. Соборна м. Вільнянськ)
Код ДК 021:2015
45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
70002, Україна, Запорізька область, м.Вільнянск, вул. Бочарова, 4 (за адресою замовника, відповідно до технічної характеристики предмета закупівлі)
Дата постачання по
07.06.2024 12:44
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ"
Пропозиція:
120 788.29 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2024 12:45
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тилик Катерина
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380614341484
Факс
+380614341625
Сайт:
http://vilnyanska.gromada.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04526963
Повна назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Поштовий індекс
70002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Вільнянськ
Адреса
вул.Бочарова, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Відновлення дорожньої розмітки (поточний середній ремонт дороги по вул. Соборна м. Вільнянськ)
Період вимог/скарг з 30.05.2024 16:41 по 05.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2024 16:41
Довідка НАЗК
30.05.2024 16:41
-
30.05.2024 16:38
Повідомлення про рішення
28.05.2024 12:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 12:39
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 12:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Виконавчого комітету Вільнянської міської ради 29.05.2024 № 29.05.1 м.Вільнянськ Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 20 травня 2024 року № 20.05.4 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Відновлення дорожньої розмітки (поточний середній ремонт дороги по вул. Соборна м. Вільнянськ ) 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки)», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-05-20-004940-а (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» (код ЄДРПОУ 43464337). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» (код ЄДРПОУ 43464337) виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 11 Учасником в складі пропозиції надано аналогічний за предметом закупівлі догові № 36/21/09 від 01.06.2021 року. Додаткова угода № 1 до договору №36/21/09 від 01.06.2021 року, щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) не містить інформації щодо Договірної ціни та Локального кошторису, які є невід’ємною частиною даного договору. п.п. 1.1 п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Розділ І «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» додатку 2 до тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги з особливостями. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів) учасник в складі пропозиції повинен надати: - аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори); - первині документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів; Аналогічним вважається договір, що відповідає коду ДК 021-2015 предмету цієї закупівлі. 22 Учасником в складі пропозиції надав «Тендерну пропозицію», оформлену відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначений в «Тендерній пропозиції» не відповідає строку, який визначений в характеристиках предмета закупівлі. п.1.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Тендерна пропозиція, оформлена відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 29.05.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» (код ЄДРПОУ 43464337) з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» (код ЄДРПОУ 43464337). Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради _____________ Тилик К.Г.
Створено
29.05.2024 13:18
Надати до
30.05.2024 13:18
Договір
UA-2024-05-20-004940-a-b1
Підписаний і діє
Номер
38
120 788.29 грн.
120 788.29 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.06.2024
Строк дії договору з
06.06.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Відновлення дорожньої розмітки (поточний середній ремонт дороги по вул. Соборна м. Вільнянськ)
Номенклатура
Відновлення дорожньої розмітки (поточний середній ремонт дороги по вул. Соборна м. Вільнянськ)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Документи договору
11.06.2024 09:29
-
11.06.2024 09:27
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
121 075.4 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2024 12:44
Замовник:
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380614341484
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
121 075.4 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2024 12:44
Замовник:
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380614341484
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності