Показати схожі тендери

Закупівля Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2) від ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-20-001832-a
План UA-P-2024-05-20-002158-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 12.06.2024 17:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2024 10:27 до 28.05.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2024 10:27
до 25.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2024 10:27
до 25.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2024 14:20
до 12.06.2024 16:14
Залишилось 1 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2024 16:57
до 18.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2024 16:14
-
Період уточнень
з 20.05.2024 10:27 до 25.05.2024 00:00
Період оскарження
з 20.05.2024 10:27 до 25.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2024 14:20 до 12.06.2024 16:14
Період кваліфікації
з 29.05.2024 14:20 до 12.06.2024 16:14
Основні параметри
Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 000 000 грн.
Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2)
Назва предмета закупівлі
Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2)
Очікувана вартість
9 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
90 000
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2024 13:39
Закінчення аукціону
29.05.2024 14:20
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 19 500 (штуки)
Теніска спеціальна (вид 1)
Опис предмета закупівлі
Теніска спеціальна (вид 1)
Код ДК 021:2015
18330000-1 - Футболки та сорочки
Кількість
19 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.07.2024 00:00
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Позиція : №2 500 (штуки)
Теніска спеціальна (вид 2)
Опис предмета закупівлі
Теніска спеціальна (вид 2)
Код ДК 021:2015
18330000-1 - Футболки та сорочки
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.07.2024 00:00
Дата постачання по
31.07.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
8 979 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ"
Пропозиція:
7 450 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Золотий Клєвєр"
Пропозиція:
6 420 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"
Пропозиція:
8 760 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
7 538 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2024 13:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2024 10:27
Оголошення про проведення закупівлі
20.05.2024 10:27
Тендерна документація
20.05.2024 10:27
Тендерна документація
20.05.2024 10:27
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зозуля Артем Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380445276671
Замовник
ЄДРПОУ
23311317
Повна назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2)
Період вимог/скарг з 30.05.2024 16:57 по 05.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 10:27
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 10:27
Період вимог/скарг з 06.06.2024 16:29 по 12.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 10:27
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 10:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
04.06.2024 року ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» на закупівлю за предметом «Код ДК 021-2015: 18330000-1 «Футболки та сорочки» (Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2))» номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-05-20-001832-a. 04 червня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник подає Заповненого документа «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» подав некоректно заповнений документ «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1. 2. Відповідно до абзацу 4 підпункту 7 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» відсутнє рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. 3. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» відсутня копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. 4. Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник подає на кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» відсутні накази про призначення на посади (прийняття на роботу) або цивільно-правові угоди чинні не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. 5. Відповідно до підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник подає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» відсутня наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 6. Відповідно до абзацу 3 підпункту 5.7.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації на підставі абзацу другого пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» відсутній лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Заповнений документ «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1. - Рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. - Копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. - Накази про призначення на посади (прийняття на роботу) або цивільно-правові угоди чинні не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво - Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. - Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 5.3.1. п.5 Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами. - лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства. Уповноважена особа Артем ЗОЗУЛЯ
Створено
04.06.2024 16:23
Надати до
05.06.2024 16:23
Період вимог/скарг з 12.06.2024 16:14 по 18.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України "Про Публічні закупівлі" Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.06.2024 16:14
Довідка НАЗК
12.06.2024 16:14
-
06.06.2024 16:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 10:27
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2024 10:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
11.06.2024 року ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» на закупівлю за предметом «Код ДК 021-2015: 18330000-1 «Футболки та сорочки» (Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2))» номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-05-20-001832-a. 11 червня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник подає інформацію та/або документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені пунктом 47 Особливостей (відповідно до пункту п. 5 Розділу 3 тендерної документації). Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» відсутня інформація та/або документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені пунктом 47 Особливостей (відповідно до пункту п. 5 Розділу 3 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформацію та/або документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені пунктом 47 Особливостей (відповідно до пункту п. 5 Розділу 3 тендерної документації). Уповноважена особа Артем ЗОЗУЛЯ
Створено
11.06.2024 15:45
Надати до
12.06.2024 15:45
Договір
UA-2024-05-20-001832-a-b1
Очікує підписання
7 538 400 грн.
7 538 400 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
19 500 (штуки)
Теніска спеціальна (вид 1)
Номенклатура
Теніска спеціальна (вид 1)
Кількість
19 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Номенклатура
500 (штуки)
Теніска спеціальна (вид 2)
Номенклатура
Теніска спеціальна (вид 2)
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2024 11:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276671
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2024 11:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276671
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності