Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із заміни картриджів в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-17-008148-a
План UA-P-2024-05-17-009276-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.06.2024 11:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
298 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.05.2024 14:30 до 27.05.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 17.05.2024 14:30
до 24.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.05.2024 14:30
до 24.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2024 12:00
до 31.05.2024 10:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.05.2024 10:55
до 06.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.05.2024 10:55
до 06.06.2024 11:06
Період уточнень
з 17.05.2024 14:30 до 24.05.2024 00:00
Період оскарження
з 17.05.2024 14:30 до 24.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2024 12:00 до 31.05.2024 10:55
Період кваліфікації
з 27.05.2024 12:00 до 31.05.2024 10:55
Основні параметри
Послуги із заміни картриджів в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
59 600 грн.
Послуги із заміни картриджів в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги із заміни картриджів в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
59 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
298,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 7 (послуга)
Послуги із заміни драм-картриджів Xerox 101R00555 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345
Опис предмета закупівлі
Послуги із заміни драм-картриджів Xerox 101R00555 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
16.12.2024 00:00
Позиція : №2 3 (послуга)
Послуги із заміни картриджів Xerox 106R03623 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345
Опис предмета закупівлі
Послуги із заміни картриджів Xerox 106R03623 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
16.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
Пропозиція:
59 184 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.05.2024 14:30
Оголошення про проведення закупівлі
17.05.2024 14:30
Тендерна документація
17.05.2024 14:30
Тендерна документація
17.05.2024 14:30
Тендерна документація
17.05.2024 14:30
Тендерна документація
17.05.2024 14:30
Тендерна документація
17.05.2024 14:30
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іващук Андрій Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380665590037
Замовник
ЄДРПОУ
08588642
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
85004
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Добропілля
Адреса
вул. Першотравнева, будинок 54-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із заміни картриджів в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Період вимог/скарг з 31.05.2024 10:55 по 06.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВ “Мегапринтсервіс” (ЄДРПОУ 31867934) визнати переможцем процедури “відкриті торги” за предметом закупівлі “Послуги із заміни картриджів в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки”, та прийняти рішення про намір укласти з ним договір
Документи кваліфікації
31.05.2024 10:55
Довідка НАЗК
31.05.2024 10:55
-
27.05.2024 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2024 14:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2024 14:30
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ 31867934) відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається в тому числі Додаток 1 до тендерної документації - форма тендерної пропозиції, яка заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Форму тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) некоректно заповнену та частково змінену: 1.1 учасником в пункті 1 після назви предмету закупівлі додано “виконати вимоги — технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиії”, тим самим змінено зміст цього пункту; 1.2 в пункті 7 міститься зразок підпису особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції учасника, але не зазначені посада та ПІБ цієї особи; 1.3 в пункті 8 міститься зразок підпису особи уповноваженої на підписання документів за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю, але не зазначені посада та ПІБ цієї особи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Форму тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) оформлену належним чином згідно вищезазначених зауважень. 2. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається в тому числі інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Згідно Додатку 2 до тендерної документації - Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 6 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (договір з технічного обслуговування та/або ремонту офісної техніки). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт виконання (надання) послуг в повному обсязі. 2.1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано відомості про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою, яка відрізняється від форми згідно Додатку 6 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: відомості про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно Додатку 6 до тендерної документації) оформлені належним чином згідно вищезазначених зауважень. 3. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається в тому числі проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 3.1 Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано проєкт договору, який не заповнено зі сторони учасника: - преамбула; - розділ XIV. “МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН”; - додаток №1 до договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), оформлений належним чином згідно вищезазначених зауважень. 4. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається в тому числі лист про відсутність у учасника процедури закупівлі невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 4.1 Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист про відсутність у учасника процедури закупівлі невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з іншою юридичною особою, яка не є замовником даної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: лист про відсутність у учасника процедури закупівлі невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Створено
29.05.2024 10:10
Надати до
30.05.2024 10:10
Договір
UA-2024-05-17-008148-a-a1
Підписаний і діє
Номер
81
59 184 грн.
59 184 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2024
Строк дії договору з
06.06.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
7 (послуга)
Послуги із заміни драм-картриджів Xerox 101R00555 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345
Номенклатура
Послуги із заміни драм-картриджів Xerox 101R00555 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Номенклатура
3 (послуга)
Послуги із заміни картриджів Xerox 106R03623 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345
Номенклатура
Послуги із заміни картриджів Xerox 106R03623 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Документи договору
06.06.2024 11:06
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 600 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2024 12:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380665590037
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 600 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2024 12:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380665590037
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності