Закупівля Бензин та дизельне паливо - 09130000-9 - Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2024 13:58
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає: 82 800,0 грн (вісімдесят дві тисячі вісімсот грн 00 коп.).
Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» та з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта.
У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Інформація для отримання банківської гарантії:
Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради
код за ЄДРПОУ 32835966
Юридична адреса: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75.
банківські реквізити:
р/р UA 47 320478 0000026008924921805
банк: АБ «УКРГАЗБАНК»
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2024 13:58
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2024 13:58
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2024 13:58
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Бензин та дизельне паливо - 09130000-9 - Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Тендер:
UA-2024-05-17-007305-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-05-17-007305-a.b1
Дата:
22.05.2024 16:58
Стан:
Задоволено
Незаконні та дискримінаційні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2024-05-17-007305-a, затвердженій уповноваженою особою Замовника 17.05.2024 (далі – Тендерна документація), встановлено низку умов, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, та які є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «Укрнафта-Постач»). В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-17-007305-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, та які є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради.
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-17-007305-a містить умови, згідно з якими:
1. Учасники мають підтвердити можливість постачання пально-мастильних матеріалів автотранспортними засобами Учасника НАЛИВОМ за окремими заявками Замовника (НАЯВНІСТЬ БЕНЗОВОЗІВ), тоді як закупівля палива здійснюється у талонах (скретч-картках).
2. Учасники мають підтвердити наявність додаткового обладнання та матеріально-технічної бази.
Зазначені умови не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
1. Щодо підтвердження можливості постачання пально-мастильних матеріалів автотранспортними засобами Учасника НАЛИВОМ.
У Додатку 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до Тендерної документації зазначено, що «Відпуск Товару з мережі АЗС Продавця здійснюється за довірчими документами - талонами/скретч-картами на отримання Товару в асортименті та кількості вказаними в талонах/скретч-картах. Талони/скретч-карти повинні бути номіналом 10 та 20 літрів. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зразки талонів (скретч-карток), номіналом 10 та 20 л, за якими буде надаватися товар на АЗС учасника».
Також, згідно з вимогами Додатку 4 до Тендерної документації, учасники мають надати в складі тендерної пропозиції:
- «окремий лист з переліком, адресами і режимом роботи мережевих АЗС та/або АЗС, які не входять до складу мережевих, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника»;
- копію діючої ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС через які буде здійснюватися заправка (власних та/або орендованих та/або суборендованих та/або на підставі партнерських взаємовідносин).
Відповідно до умов пункту 3 «Строки та порядок поставки товару» Проекту договору, наведеного у додатку 6 до Тендерної документації:
- «Поставка товару за цим договором здійснюється на умовах EXW – на автозаправних станціях Постачальника та/або партнерів в Україні […]» (підпункт 3.1. Проекту договору);
- «Покупець на автозаправних станціях Постачальника, вказаних у додатку до цього договору, обмінює паперові картки (талони) Постачальника на товар у асортименті та кількості, що зазначені на картці (талоні)» (підпункт 3.2. Проекту договору);
- «Право власності на товар переходить від Постачальника до Покупця з дати підписання обома сторонами видаткових накладних на товар. Підписання видаткових накладних підтверджує отримання Покупцем паперових карток (талонів) та перехід права власності на товар від Постачальника до Покупця, однак не підтверджує факту отримання товару» (підпункт 3.3. Проекту договору);
- «Належною, повною передачею товару згідно з цим Договором є фактичний обмін між Покупцем та Постачальником всіх поставлених за цим Договором паперових карток (талонів) на товар» (підпункт 3.4. Проекту договору);
- «Постачальник разом з видатковою накладними на товар передає Покупцеві, протягом 5 робочих днів з дати підписання Договору, паперові картки Постачальника. Картки (талони) є власністю Постачальника […]» (підпункт 3.5. Проекту договору).
Зазначені положення Тендерної документації та Проекту договору вказують на те, що Замовник здійснює закупівлю пального у талонах (скретч-картках), які згодом будуть отоварюватися через АЗС, які пропонує учасник.
Разом з цим, Додаток 4 до Тендерної документації місить умови, згідно з якими:
- «Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі щодо можливості постачання пально-мастильних матеріалів автотранспортними засобами Учасника наливом за окремими заявками Замовника (наявність бензовозів) за адресами Замовника відповідно до дислокації об’єктів»;
- «Учасник має надати довідку довільної форми про наявність в нього (власних та/або орендованих та/або суборендованих та/або на підставі партнерських взаємовідносин) автотранспортних засобів для можливості забезпечення доставки пально-мастильних матеріалів на паливні склади Замовника (в разі потреби) із підтвердженням копіями свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту (власних та/або орендованих та/або суборендованих та/або на підставі партнерських взаємовідносин у вигляді листа від власників/орендодавців/суборендодавців/партнерів з переліком таких автотранспортних засобів або додаткових угод до договорів оренди/суборенди/партнерських взаємовідносин з переліком таких автотранспортних засобів)».
При цьому, Тендерна документація, НЕ МІСТИТЬ будь-яких інших вимог щодо постачання палива не через АЗС, а наливом (бензовозами).
Проект договору, наведений у додатку 6 до Тендерної документації, також НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ постачання палива наливом (бензовозами).
Таким чином, вимоги Тендерної документації щодо можливості в учасника постачання пально-мастильних матеріалів автотранспортними засобами Учасника наливом за окремими заявками Замовника (наявність бензовозів), а також вимоги щодо документального підтвердження такої можливості, НЕ СТОСУЮТЬСЯ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ, яка передбачає постачання палива у талонах (скретч-картках) з наступним їх отоварюванням через АЗС. Отже, такі вимоги є надмірними та такими, що обмежують конкуренцію у даній закупівлі.
Адже, за таких умов, взяти участь та перемогти у закупівлі зможуть лише ті учасники, які здійснюють постачання палива не лише через АЗС, а і наливом (бензовозами).
ТОВ «Укрнафта-Постач» здійснює реалізацію палива за талонами через мережі АЗС, відповідно до умов договорів, укладених з партнерами, зокрема, договором від 29.02.2024 № 13/748-МТР, укладеним з ПАТ «Укрнафта». Зазначений договір не передбачає реалізації ТОВ «Укрнафта-Постач» палива наливом (бензовозами).
За таких умов, тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач», буде відхилено.
2. Щодо підтвердження учасниками наявності додаткового обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до умов Додатку 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до Тендерної документації, «Учасники в складі тендерної пропозиції надають лист у довільній формі про наявність на кожній із запропонованих ним АЗС генераторів або інших резервних засобів живлення із наданням підтверджуючих документів про їх наявність (власних та/або орендованих та/або суборендованих та/або на підставі партнерських взаємовідносин у вигляді листа від власників/орендодавців/суборендодавців/партнерів з переліком таких засобів або додаткових угод до договорів оренди/суборенди/партнерських взаємовідносин з переліком таких засобів)».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Нагадаємо, що пункт 1 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачає установлення такого кваліфікаційного критерію, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Замовник, встановивши вимогу щодо наявності на кожній із запропонованих учасником АЗС генераторів або інших резервних засобів живлення із наданням підтверджуючих документів про їх наявність, фактично застосував положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону, а саме - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, порушив вимоги Особливостей в цій частині.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині, а саме, вимогам пункту 29 Особливостей.
Крім того, обов’язковість наявності на кожній АЗС генераторів або інших резервних засобів живлення, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА чинним законодавством, зокрема, Правилами роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.
ТОВ «Укрнафта-Постач» має можливість здійснити реалізацію палива через мережі АЗС, відповідно до умов договорів, укладених з партнерами, зокрема, згідно з договором від 29.02.2024 № 13/748-МТР, укладеним з ПАТ «Укрнафта».
Однак, у разі ненадання ТОВ «Укрнафта-Постач» інформації про наявність на кожній із запропонованих АЗС генераторів або інших резервних засобів живлення із наданням підтверджуючих документів про їх наявність, тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач», буде відхилено.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-17-007305-a, затверджена уповноваженою особою Замовника 17.05.2024.
2. Додаток 4 до Тендерної документації.
3. Додаток 6 до Тендерної документації.
4. Договір від 29.02.2024 № 13/748-МТР, укладений з ПАТ «Укрнафта»
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-17-007305-a, затверджена уповноваженою особою Замовника 17.05.2024.
Зазначений доказ підтверджує, що тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-17-007305-a містить вимоги та вимагає надання документів, які зазначені у Додатку 4 до тендерної документації.
Зазначений доказ підтверджує, що Додаток 4 до Тендерної документації містить оскаржувані вимоги, а також те, що у даній процедурі, закупівля палива здійснюється у талонах (скретч-картках), які згодом будуть отоварюватися через АЗС, які пропонує учасник.
Зазначений доказ підтверджує, що Проект договору передбачає закупівлю палива у талонах, які будуть отоварюватися через АЗС, а також те, що за результатами цієї закупівлі, замовник не планує закуповувати паливо наливом (бензовозами).
Договір від 29.02.2024 № 13/748-МТР, укладений з ПАТ «Укрнафта»
Зазначений доказ підтверджує, що ТОВ «Укрнафта-Постач» має договірні відносини з ПАТ «Укрнафта», відповідно до яких ТОВ «Укрнафта-Постач» має можливість здійснювати реалізацію палива за талонами через мережу АЗС «UKRNAFTA», та які не передбачають реалізації ТОВ «Укрнафта-Постач» палива наливом (бензовозами).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-05-17-007305-a, затвердженій уповноваженою особою Замовника 17.05.2024, а саме, усунути зазначені вище незаконні та дискримінаційні умови.
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення незаконних та дискримінаційних умов тендерної документації та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.
Автор:
43012009, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
04053, Україна, Київська область, Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5