Показати схожі тендери

Закупівля Пломбіратор під пластилін (ф20) від Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-17-006010-a
План UA-P-2024-05-17-006040-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.06.2024 11:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.05.2024 12:49 до 26.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.05.2024 12:49
до 23.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.05.2024 12:49
до 23.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2024 00:01
до 28.05.2024 14:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2024 14:41
до 03.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2024 14:41
до 04.06.2024 11:14
Період уточнень
з 17.05.2024 12:49 до 23.05.2024 00:00
Період оскарження
з 17.05.2024 12:49 до 23.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2024 00:01 до 28.05.2024 14:41
Період кваліфікації
з 26.05.2024 00:01 до 28.05.2024 14:41
Основні параметри
Пломбіратор під пластилін (ф20)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 400 грн.
Пломбіратор під пластилін (ф20)
Назва предмета закупівлі
Пломбіратор під пластилін (ф20)
Очікувана вартість
2 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пломбіратор під пластилін (ф20)
Код ДК 021:2015
30192151-4 - Пломбіратори
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79014, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107
Дата постачання по
01.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату після отримання Товару в національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки протягом 10 (десяти) робочих днів та пред’явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений Товар та після підписання Сторонами накладної (акту приймання-передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
2 360 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.05.2024 12:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
17.05.2024 12:49
Критерії прийнятності
17.05.2024 12:49
Тендерна документація
17.05.2024 12:49
Проект договору
17.05.2024 12:49
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Томашівська Людмила Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380963405964
Замовник
ЄДРПОУ
14321771
Повна назва
Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
Поштовий індекс
79014
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107
Кваліфікація
Лот № 1 Пломбіратор під пластилін (ф20)
Період вимог/скарг з 28.05.2024 14:41 по 03.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за кодом ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне ( Пломбіратор під пластилін (ф20)) визначено пропозицію від учасника Фізична особа-підприємець Чехоня Нелля Олександрівна (ЄДРПОУ - 2217712467) з пропозицією на суму 2 360,0. з ПДВ. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Чехоня Нелля Олександрівна (ЄДРПОУ - 2217712467), підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника не виявлено. На підставі пункту 49 Особливостей, прийняти рішення про намір укласти договір з учасником Фізична особа-підприємець Чехоня Нелля Олександрівна (ЄДРПОУ – 2217712467) по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне ( Пломбіратор під пластилін (ф20)) відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Оприлюднити рішення про намір укласти договір в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведе та керуючись вимогами статей 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Львівського військово-медичного клінічного центру (клінічного госпіталю) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522) від 14 травня 2021 року № 5-од за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Чехоня Нелля Олександрівна (ЄДРПОУ – 2217712467) не виявлено ніяких розбіжностей та відсутні підстави для відхилення.
Документи кваліфікації
28.05.2024 14:41
Довідка НАЗК
28.05.2024 14:41
-
26.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2024 12:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2024 12:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку № 1 “Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям до тендерної документації» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати документ (документи), що підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у формі довільної довідки та/або копію оригіналу виконаного договору з документами, що підтверджують його повне виконання та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав файл під назвою « Довідка аналогічних договорів.pdf » у якому підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів , проте в даній довідці не вказано повної інформації, а саме: які саме договори (Номер, дата договору) та з ким були укладені аналогічні договори. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо Учасника відповідно до пункту 1 Загальних вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надати документ (документи), що підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у формі довільної довідки (з повною інформацією щодо укладення такого договору/договорів) та/або копію оригіналу виконаного договору з документами, що підтверджують його повне виконання та/або лист відгук про його повне виконання.
Створено
27.05.2024 13:17
Надати до
28.05.2024 13:17
Договір
UA-2024-05-17-006010-a-a1
Підписаний і діє
Номер
162-24
2 360 грн.
2 360 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.06.2024
Строк дії договору з
04.06.2024
по
01.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
20 (штуки)
Пломбіратор під пластилін (ф20)
Номенклатура
Пломбіратор під пластилін (ф20)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Документи договору
04.06.2024 11:14
-
04.06.2024 11:13
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 400 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2024 00:00
Замовник:
Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
Контактний телефон:
380963405964
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 400 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2024 00:00
Замовник:
Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
Контактний телефон:
380963405964
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності