Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-16-012064-a
План UA-P-2024-05-15-004391-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 10.06.2024 16:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
313 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 565 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2024 22:24 до 24.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2024 22:24
до 21.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2024 22:24
до 21.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.05.2024 00:03
до 06.06.2024 23:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2024 23:36
до 12.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2024 23:36
-
Період уточнень
з 16.05.2024 22:24 до 21.05.2024 00:00
Період оскарження
з 16.05.2024 22:24 до 21.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.05.2024 00:03 до 06.06.2024 23:36
Період кваліфікації
з 24.05.2024 00:03 до 06.06.2024 23:36
Основні параметри
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостям
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
313 000 грн.
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області)
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області)
Примітки
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостям
Очікувана вартість
313 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1565,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області)
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, Звягельський район, м. Звягель
Дата постачання по
20.07.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАТ ГРУПП"
Пропозиція:
312 978 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2024 22:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Бакало
Електронна пошта
Телефон
+380964056594
Замовник
ЄДРПОУ
36229211
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Звягель
Адреса
вул. Житомирська, будинок 45
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області)
Період вимог/скарг з 06.06.2024 23:36 по 12.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2024 23:36
Довідка НАЗК
06.06.2024 23:36
-
24.05.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 22:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 22:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 05.06. 2024 р. м. Звягель № 35 уповноваженої особи Комунального підприємства Звягельської міської ради «Звягельсервіс» Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАТ ГРУПП" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області) за ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-05-16-012064-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. З метою ефективності проведення закупівлі та відповідно до тендерної документації передбачено, що учасником надається : В блоці 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання в тендерній пропозиції учасником: - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації, а саме (Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.) - Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що містить актуальну інформацію про кінцевих бенефіціарних власників. Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот буде вважатися як таковим, що не відповідає встановленій вимозі Замовника. ? інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу); - Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у Додатку 2 до тендерної документації. ? Лист - згода на обробку персональних даних згідно форми1, учасник надава, але не за формою, що зазначено в тендерній документації. В блоці 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» передбачено надання учасником довідки про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою1. В зв?язку з вищевикладеним для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи : - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації, а саме (Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.) - Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що містить актуальну інформацію про кінцевих бенефіціарних власників. Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот буде вважатися як таковим, що не відповідає встановленій вимозі Замовника. ? інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу); - Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у Додатку 2 до тендерної документації. ? Лист - згода на обробку персональних даних згідно форми1, учасник надава, але не за формою, що зазначено в тендерній документації. - довідки про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою1. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа Галина БАКАЛО
Створено
05.06.2024 13:21
Надати до
06.06.2024 13:21
Договір
UA-2024-05-16-012064-a-b1
Очікує підписання
312 978 грн.
312 978 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області)
Номенклатура
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
313 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380964056594
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
313 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380964056594
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності