Зміст
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
05.06. 2024 р. м. Звягель № 35
уповноваженої особи
Комунального підприємства
Звягельської міської ради
«Звягельсервіс»
Порядок денний:
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАТ ГРУПП" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування посадкового майданчику для пасажирів міського громадського транспорту з установленням скляного павільйону в м. Звягелі Звягельського району Житомирської області) за ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (далі — Закупівля).
2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-05-16-012064-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Перелік виявлених невідповідностей;
2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
З метою ефективності проведення закупівлі та відповідно до тендерної документації передбачено, що учасником надається :
В блоці 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання в тендерній пропозиції учасником:
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації, а саме (Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.)
- Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що містить актуальну інформацію про кінцевих бенефіціарних власників. Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот буде вважатися як таковим, що не відповідає встановленій вимозі Замовника.
? інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу);
- Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у Додатку 2 до тендерної документації.
? Лист - згода на обробку персональних даних згідно форми1, учасник надава, але не за формою, що зазначено в тендерній документації.
В блоці 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» передбачено надання учасником довідки про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою1.
В зв?язку з вищевикладеним для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи :
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації, а саме (Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.)
- Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що містить актуальну інформацію про кінцевих бенефіціарних власників. Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот буде вважатися як таковим, що не відповідає встановленій вимозі Замовника.
? інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу);
- Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у Додатку 2 до тендерної документації.
? Лист - згода на обробку персональних даних згідно форми1, учасник надава, але не за формою, що зазначено в тендерній документації.
- довідки про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою1.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі.
2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Фахівець з публічних закупівель,
уповноважена особа Галина БАКАЛО