Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту та технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Сервісне обслуговування аналізатору COBAS AmpliPrep) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-15-012973-a
План UA-P-2024-05-15-016164-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.06.2024 20:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
32 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
320 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2024 20:26 до 27.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2024 20:26
до 24.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2024 20:26
до 24.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2024 00:02
до 31.05.2024 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.05.2024 15:50
до 06.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.05.2024 15:50
до 11.06.2024 20:02
Період уточнень
з 15.05.2024 20:26 до 24.05.2024 00:00
Період оскарження
з 15.05.2024 20:26 до 24.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2024 00:02 до 31.05.2024 15:50
Період кваліфікації
з 27.05.2024 00:02 до 31.05.2024 15:50
Основні параметри
код ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту та технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Сервісне обслуговування аналізатору COBAS AmpliPrep)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
32 000 грн.
код ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту та технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Сервісне обслуговування аналізатору COBAS AmpliPrep)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту та технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Сервісне обслуговування аналізатору COBAS AmpliPrep)
Очікувана вартість
32 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
320,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сервісне обслуговування аналізатору COBAS AmpliPrep
Код ДК 021:2015
50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться після пред'явлення Виконавцем акту виконаних робіт на оплату послуг на умовах відстрочки платежу до 14 календарних днів.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДІАЛОГ ДІАГНОСТІКС"
Пропозиція:
31 643.7 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2024 19:18
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Гончаров
Електронна пошта
Телефон
+380688921667
Сайт:
http://bloodservice.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02001699
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Поштовий індекс
61201
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Клочківська, будинок 366
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту та технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Сервісне обслуговування аналізатору COBAS AmpliPrep)
Період вимог/скарг з 31.05.2024 15:50 по 06.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.05.2024 15:50
Довідка НАЗК
31.05.2024 15:50
-
27.05.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2024 20:26
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2024 20:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: згідно пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою «Дoвідкa пpo нaявність у Учaсникa тopгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (надалі - Довідка). Згідно останнього стовпця Довідки Учасник повинен надати ПІБ, посаду, номер телефону контактної особи замовника. На сторінці 4 файлу «Тендерна пропозиція» Учасником надано Довідку, в якій у рядку №з/п – 1 відсутня посада контактної особи замовника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 Додатка 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати «Дoвідку пpo нaявність у Учaсникa тopгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» згідно вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: згідно абз.2 пп.1 пункту 4 Додатка 1 до тендерної документації встановлена вимога про надання довідки щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. На сторінці 29 файлу «Тендерна пропозиція» Учасником надано «Довідку про Уповноважених осіб», в якій право на укладання договору/підписання тендерної пропозиції має Начальник відділу збуту МИХАЙЛЕНКО Юлія Валеріївна. Відповідно до Довіреності від 03.07.2023 №06/23, яка надана Учасником на сторінці 30 файлу «Тендерна пропозиція», право на укладання договору/підписання тендерної пропозиції має Начальник відділу клієнтського сервісу МИХАЙЛЕНКО Юлія Валеріївна. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: абз.2 пп.1 пункт 4 Додатка 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати «Довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю».
Створено
29.05.2024 18:52
Надати до
30.05.2024 18:52
Договір
UA-2024-05-15-012973-a-b1
Підписаний і діє
Номер
06/06-1
31 643.7 грн.
26 369.75 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2024
Строк дії договору з
06.06.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Сервісне обслуговування аналізатору COBAS AmpliPrep
Номенклатура
Сервісне обслуговування аналізатору COBAS AmpliPrep
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
11.06.2024 20:02
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380688921667
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380688921667
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності