Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-15-011226-a
План UA-P-2024-05-15-013835-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.06.2024 11:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 363 078.78 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 815.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2024 16:16 до 23.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2024 16:16
до 20.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2024 16:16
до 20.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2024 13:05
до 05.06.2024 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2024 16:12
до 11.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2024 16:18
до 11.06.2024 11:21
Період уточнень
з 15.05.2024 16:16 до 20.05.2024 00:00
Період оскарження
з 15.05.2024 16:16 до 20.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2024 13:05 до 05.06.2024 16:18
Період кваліфікації
з 23.05.2024 13:05 до 05.06.2024 16:18
Основні параметри
Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 363 078.78 грн.
Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Очікувана вартість
1 363 078.78 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6815,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2024 12:42
Закінчення аукціону
23.05.2024 13:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ДК 021:2015
98340000-8 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Кількість
7
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 17
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ"
Пропозиція:
1 363 078.78 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
Пропозиція:
994 875 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2024 12:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.05.2024 15:26
Оголошення про проведення закупівлі
17.05.2024 15:25
-
15.05.2024 16:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій ТЕРЕЩЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380567207220
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506232
Повна назва
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Виконкомівська, буд. 6
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Період вимог/скарг з 29.05.2024 16:12 по 04.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.05.2024 16:12
-
23.05.2024 13:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2024 16:16
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2024 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
перелік виявлених невідповідностей: форма тендерної пропозиції заповнена не у відповідності до вимог тендерної документації (не зазначено предмет закупівлі) довідка про досвід виконання аналогічних договорів містить невідповідність до інформації яка міститься в електронній системі закупівель відсутні оригінали позитивних листів відгуків, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін (датовані не раніше дати відкриття цього тендеру) відсутня інформація щодо НАЯВНОСТІ ЧИ ВІДСУТНОСТІ субпідрядника/співвиконавця довідкою вих. №03 від 22.05.2024 р., встановлено, що учасник окремо підтверджує право використання технологій, разом з цим інформацію про технології не підтверджено у відповідності до вимог тендерної документації відсутня копія паспорту керівника учасника відсутній реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 1 до Документації усі довідки та листи оформлені не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме містить накладену печатку та підпис (У разі надання у складі пропозиції сканованих файлів PDF, а саме довідок в довільній формі та/або по формам (зразкам) запропонованим у тендерній документації, то такі документи повинні містити посаду, ПІБ керівника учасника процедури закупівлі/фізичної особи, як учасника закупівлі та його (її) власноручний підпис, а також відбитком печатки учасника (у разі використання). форма банківської гарантії не відповідає формі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей, а саме: пп4 пункту 3 та абзацу 6 пункту 4, абзац 2 пункту 7 наданої гарантії 4) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) , у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені додаток 2 додаток 3 додаток 3 пункт 7 та пункт 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції додаток 3 пункт 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлену форму тендерної пропозиції надати оновлену довідку про досвід виконання аналогічних договорів надати оригінали позитивних листів відгуків, які видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін (датовані не раніше дати відкриття цього тендеру) надати інформацію щодо НАЯВНОСТІ ЧИ ВІДСУТНОСТІ субпідрядника/співвиконавця надати підтвердження щодо наявності технологій надати копію паспорту керівника учасника надати реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 1 до Документації надати довідки та листи у відповідності до вимог тендерної документації надати банківську гарантію, із виправленнями ( пп4 пункту 3: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (КРІМ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ) , у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. абзацу 6 пункту 4: укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (КРІМ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ) абзац 2 пункту 7: Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України)
Створено
24.05.2024 20:29
Надати до
25.05.2024 20:29
Період вимог/скарг з 05.06.2024 16:18 по 11.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2024 16:18
Довідка НАЗК
05.06.2024 16:18
-
05.06.2024 16:17
-
29.05.2024 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2024 16:16
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2024 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
перелік виявлених невідповідностей: відгуки до договорів (департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради) містять помилку в назві договору довідка про аналогічні договори містить помилку в сумі договору (пункт 3) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені додаток 3 додаток 3 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлені відгуки надати оновлену довідку про досвід виконання аналогічних договорів
Створено
04.06.2024 15:25
Надати до
05.06.2024 15:25
Договір
UA-2024-05-15-011226-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11/06-1
1 363 078.78 грн.
1 135 898.98 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2024
Строк дії договору з
11.06.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
7 (місяць)
Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Номенклатура
Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Кількість
7
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
11.06.2024 11:21
-
11.06.2024 11:18
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 363 078.78 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2024 00:00
Замовник:
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207220
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 363 078.78 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2024 00:00
Замовник:
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207220
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності