Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування спеціальної та інженерної техніки (ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-14-011181-a
План UA-P-2024-05-14-012170-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.05.2024 16:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
767 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 675 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2024 16:28 до 22.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2024 16:28
до 19.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2024 16:28
до 19.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2024 00:02
до 24.05.2024 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.05.2024 16:50
до 30.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.05.2024 16:50
до 30.05.2024 16:03
Період уточнень
з 14.05.2024 16:28 до 19.05.2024 00:00
Період оскарження
з 14.05.2024 16:28 до 19.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2024 00:02 до 24.05.2024 16:50
Період кваліфікації
з 22.05.2024 00:02 до 24.05.2024 16:50
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування спеціальної та інженерної техніки (ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 05.01.2024 року. Рапорт О.Атаманчука № Р-885/47 від 10.05.2024 р
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
767 500 грн.
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування спеціальної та інженерної техніки (ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування спеціальної та інженерної техніки (ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 05.01.2024 року. Рапорт О.Атаманчука № Р-885/47 від 10.05.2024 р
Очікувана вартість
767 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7675,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування спеціальної та інженерної техніки
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
391.43
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за кожну надану послугу здійснюється в грошовій формі шляхом перерахування коштів на банківський рахунок ВИКОНАВЦЯ не пізніше ніж 30 (тридцять) календарних днів від дати узгодженого сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА
Пропозиція:
767 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2024 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
14.05.2024 16:28
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Бондаренко
Електронна пошта
Телефон
+380432566528
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування спеціальної та інженерної техніки (ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
Період вимог/скарг з 24.05.2024 16:50 по 30.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.05.2024 16:50
Довідка НАЗК
24.05.2024 16:50
-
Звіт про оцінку
22.05.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2024 16:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2024 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями не надав проект Договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, у вигляді електронного документу (скан-копії) (підпункт 5 пункту 1.1 частина 1 розділу ІІІ ТД або Додаток 4 Тендерної документації замовника); 2) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями надав Довідку за формою визначеною Додатком 5 до тендерної документації, з порушенням вимог Тендерної документації Замовника (відсутня примітка до Довідки), у вигляді електронного документу (скан-копії) (підпункт 10 пункту 1.1 частина 1 розділу ІІІ ТД або Додаток 5 Тендерної документації замовника); 3) Учасник процедури відкритих торгів з особливостями надав Довідку з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа) на фірмовому бланку Учасника, що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі, з порушенням вимог Тендерної документації Замовника (не заповнений п. 9 в таблиці, а саме: відсутня інформація про використання у своїй діяльності печатки), у вигляді електронного документу (скан-копії) (підпункт 2.1 пункту 2 Додаток 2 ТД або Зразок 1 до Додатку 2 до Документації). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - надання проекту Договору, підготовленого у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи Додатки до нього — підпункт 5 пункту 1.1 частина 1 розділу ІІІ ТД або Додаток 4 Тендерної документації замовника; - надання Довідки за формою визначеною Додатком 5 — підпункт 10 пункту 1.1 частина 1 розділу ІІІ ТД або Додаток 5 Тендерної документації замовника; - надання Довідки з інформацією про Учасника — підпункт 2.1 пункту 2 Додаток 2 ТД або Зразок 1 до Додатку 2 до Документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати проект Договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи Додатки до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку* Учасника у місцях визначених як Виконавець. При заповненні проекту договору та додатків цінові показники можуть не зазначатися. Проект договору подається у вигляді електронного документу — скан-копії; - оновлену Довідку за формою визначеною Додатком 5 до тендерної документації, в якій зазначається, що керівник Учасника та/або його уповноважений представник повідомлені про свої права відповідно до ст.8 Закону України “Про захист персональних даних”. Сканований електронний документ повинен бути автентичним з оригіналом; - оновлену Довідку з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа) на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі для виконання робіт, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, а саме: Повна назва Учасника/Коротка назва Учасника; Код згідно ЄДРПОУ юридичної особи/ІПН фізичної особи-підприємця; Місцезнаходження (юридична адреса, фактична адреса тощо); Назва банку(ів) та розрахункові рахунки у форматі IBAN; Телефон та електронна адреса Учасника (контактних осіб); Відомості щодо керівника Учасника (ПІБ), підписанта тендерної пропозиції та договору (ПІБ); обрана система оподаткування; Відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість (якщо зареєстрований - Індивідуальний податковий номер); Інформація про використання у своїй діяльності печатки (за наявності); Відомості, щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля; Відомості, щодо отримання відповідного дозволу або ліцензії на здійснення певного виду господарської діяльності (за наявності дозволу чи ліцензії надати її кольорову скан-копію) у вигляді електронного документу скан-копії(й) (Учасник може використовувати форму наведену в Зразку 1 до Додатку 2 цієї тендерної документації, або надати окрему Довідку в довільній формі з інформацією про учасника закупівлі, або надати окремі довідки в довільній формі щодо інформації зазначеної в цьому пункті чи Зразку 1 до Додатку 2), сканований електронний документ повинен бути автентичним з оригіналом.
Створено
23.05.2024 15:56
Надати до
24.05.2024 15:56
Договір
UA-2024-05-14-011181-a-c1
Підписаний і діє
Номер
494
767 500 грн.
639 583.33 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2024
Строк дії договору з
30.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
391.43 (Людино-година)
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування спеціальної та інженерної техніки
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування спеціальної та інженерної техніки
Кількість
391.43
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
30.05.2024 16:01
-
30.05.2024 15:59
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
767 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2024 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432566528
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
767 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2024 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432566528
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності