Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки) від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-09-011782-a
План UA-P-2024-05-09-014497-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 11.06.2024 17:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
747 977.64 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
64.62 грн. (0,01 %)
Вартість подання пропозиції:
1 856.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2024 18:10 до 24.05.2024 16:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2024 18:10
до 21.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2024 18:10
до 21.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2024 16:04
до 07.06.2024 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.06.2024 15:44
до 13.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.06.2024 15:50
-
Період уточнень
з 09.05.2024 18:10 до 21.05.2024 00:00
Період оскарження
з 09.05.2024 18:10 до 21.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2024 16:04 до 07.06.2024 15:50
Період кваліфікації
з 27.05.2024 16:04 до 07.06.2024 15:50
Основні параметри
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
465 423 грн.
Лот 1. Головний офіс.
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Головний офіс.
Очікувана вартість
465 423 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4654,23
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 900
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
38 700
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
457 800 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
132 174.7 грн.
Лот 2. Департамент експлуатації каналізаційного господарства.
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Департамент експлуатації каналізаційного господарства.
Очікувана вартість
132 174.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1321,75
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 900
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 28 600 (штуки)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
28 600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 26 (пакунок)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
26
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
131 832 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
71 093.5 грн.
Лот 3. Розрахунковий департамент.
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Розрахунковий департамент.
Очікувана вартість
71 093.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
710,94
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2024 15:35
Закінчення аукціону
27.05.2024 16:04
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 23 000 (штуки)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
23 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 50 (пакунок)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
50
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
Пропозиція:
28 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
70 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Пропозиція:
19 404 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2024 15:35
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
72 824 грн.
Лот 4. Департамент експлуатації водопровідного господарства.
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Департамент експлуатації водопровідного господарства.
Очікувана вартість
72 824 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
728,24
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2024 11:21
Закінчення аукціону
27.05.2024 11:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
39 120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
Пропозиція:
36 480 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
68 880 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2024 11:21
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
6 462.44 грн.
Лот 5. Технічний департамент.
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Технічний департамент.
Очікувана вартість
6 462.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
64,62
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2024 11:51
Закінчення аукціону
27.05.2024 12:21
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (пакунок)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
3
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 1 600 (штуки)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
1 600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
Пропозиція:
4 704 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
4 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Пропозиція:
4 734 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2024 11:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2024 18:10
Оголошення про проведення закупівлі
09.05.2024 18:10
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Інна Гаврилівна
Електронна пошта
Телефон
380442801536
Сайт:
http://vodokanal.kiev.ua/ua
Замовник
ЄДРПОУ
03327664
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
01015
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Головний офіс.
Період вимог/скарг з 07.06.2024 15:44 по 13.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИЛА: 1. Визнати тендерні пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 на закупівлю за предметом згідно з «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)», які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 переможцями закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)».
Документи кваліфікації
07.06.2024 15:45
Довідка НАЗК
07.06.2024 15:44
-
27.05.2024 16:04
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2. Департамент експлуатації каналізаційного господарства.
Період вимог/скарг з 07.06.2024 15:46 по 13.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИЛА: 1. Визнати тендерні пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 на закупівлю за предметом згідно з «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)», які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 переможцями закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)».
Документи кваліфікації
07.06.2024 15:46
Довідка НАЗК
07.06.2024 15:46
-
27.05.2024 16:04
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Лот 3. Розрахунковий департамент.
Період вимог/скарг з 07.06.2024 15:48 по 13.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИЛА: 1. Визнати тендерні пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 на закупівлю за предметом згідно з «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)», які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 переможцями закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)».
Документи кваліфікації
07.06.2024 15:48
Довідка НАЗК
07.06.2024 15:47
-
27.05.2024 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 18:10
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 18:10
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.05.2024 16:04
Надати до
29.05.2024 0:00
Лот № 4 Лот 4. Департамент експлуатації водопровідного господарства.
Період вимог/скарг з 07.06.2024 15:49 по 13.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИЛА: 1. Визнати тендерні пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 на закупівлю за предметом згідно з «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)», які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 переможцями закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)».
Документи кваліфікації
07.06.2024 15:49
Довідка НАЗК
07.06.2024 15:49
-
27.05.2024 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 18:10
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 18:10
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.05.2024 16:04
Надати до
29.05.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки) по Лотам 4, 5 учасник надає на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та шляхом завантаження в електронну систему закупівель: - Наказу про призначення менеджера/менеджерів з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» не надано вищезазначених документів. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - наказ про призначення менеджера/менеджерів з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
Створено
05.06.2024 16:46
Надати до
06.06.2024 16:46
Лот № 5 Лот 5. Технічний департамент.
Період вимог/скарг з 07.06.2024 15:50 по 13.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИЛА: 1. Визнати тендерні пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 на закупівлю за предметом згідно з «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)», які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по Лотам 1, 2, ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» по Лоту 3, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 4, 5 переможцями закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки)».
Документи кваліфікації
07.06.2024 15:51
Довідка НАЗК
07.06.2024 15:50
-
27.05.2024 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 18:10
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 18:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки) по Лотам 4, 5 учасник надає на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та шляхом завантаження в електронну систему закупівель: - Наказу про призначення менеджера/менеджерів з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» не надано вищезазначених документів. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - наказ про призначення менеджера/менеджерів з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
Створено
05.06.2024 16:47
Надати до
06.06.2024 16:47
Угоди
UA-2024-05-09-011782-a-a1
Очікує підписання
457 800 грн.
457 800 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
38 700 (штуки)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Кількість
38 700
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
UA-2024-05-09-011782-a-a2
Очікує підписання
131 832 грн.
131 832 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
28 600 (штуки)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Кількість
28 600
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Номенклатура
26 (пакунок)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Кількість
26
Одиниця виміру
пакунок
Ціна за одиницю
UA-2024-05-09-011782-a-b3
Очікує підписання
19 404 грн.
19 404 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
23 000 (штуки)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки):бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Кількість
23 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Номенклатура
50 (пакунок)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Кількість
50
Одиниця виміру
пакунок
Ціна за одиницю
UA-2024-05-09-011782-a-b4
Очікує підписання
36 480 грн.
36 480 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
39 120 (штуки)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): бланки (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Кількість
39 120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
UA-2024-05-09-011782-a-a5
Очікує підписання
4 704 грн.
4 704 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 (пакунок)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Кількість
3
Одиниця виміру
пакунок
Ціна за одиницю
Номенклатура
1 600 (штуки)
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки (бланки): (ДК 021:2015: 22820000-4 – Бланки)
Кількість
1 600
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
747 977.64 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2024 16:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380442801536
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
747 977.64 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2024 16:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380442801536
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності