З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22
pitofenone and analgesics
Pitofenone and analgesics
ATC
A03DA02
A03DA02
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
45
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Опис: ЗАМОВНИК здійснює оплату за фактом поставки ТОВАРУ шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, на підставі видаткової накладної та на підставі виставленого рахунку-фактури - з відтермінуванням платежу 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України; (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - з відтермінуванням платежу 45 (сорок п’ять) календарних днів з дня отримання ТОВАРУ ОТРИМУВАЧЕМ; (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 16:46
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається Переможцем торгів у вигляді оригіналу гарантії:
– гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку №8. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
Замовник повертає забезпечення виконання цього Договору не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Опис: ЗАМОВНИК здійснює оплату за фактом поставки ТОВАРУ шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, на підставі видаткової накладної та на підставі виставленого рахунку-фактури - з відтермінуванням платежу 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України; (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - з відтермінуванням платежу 45 (сорок п’ять) календарних днів з дня отримання ТОВАРУ ОТРИМУВАЧЕМ; (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2024 11:06
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається Переможцем торгів у вигляді оригіналу гарантії:
– гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку №8. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
Замовник повертає забезпечення виконання цього Договору не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 16:46
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 16:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2024 16:46
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) У зв’язку з відчуженням майна та передачі у державну власність Львівської клінічної лікарні, що призвело до внесення змін до організаційної структури філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» виникла необхідність у перерозподілі кількості та найменувань закуповуємої фармацевтичної продукції, було прийнято рішення про відміну торгів. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
До єдиного предмету закупівлі відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі* Код ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція» Замовником включено лікарські засоби, що не має еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно ОДНИМ виробником.
Тендерна документація містить вимогу щодо надання Гарантійного листа від виробника,виробники або їх безпосередні представники не можуть брати участь, так як закупівля містить 98 найменувань. Скаржник, як і інші дистриб'ютори може забезпечити товаром Замовника із складів, при цьому запропонувавши конкурентну ціну, але не має можливості взяти таку кількість листів підтверджень, так як працює на ринку нещодавно. Дана вимога позбавляє його можливості участі, а Замовник втрачає можливість залучити більшу кількість клієнтів та зекономити державні кошти.
Замовником включено лікарські засоби, що не має еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно ОДНИМ виробником
До єдиного предмету закупівлі відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі* Код ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція» Замовником включено лікарські засоби, що не має еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно ОДНИМ виробником, а саме:
Позиція 6: 33600000-6 765577 Аргініну глутамат (Arginine glutamate) A05BA01 400 мг/мл - 5 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки
Позиція 9: 33600000-6 765592 Макрогол 4000 (Macrogol) A06AD15 64 г/пакет - 73,69 г флакони, контейнери, саше, пакети
Позиція 12: 33600000-6 765605 Кремнію діоксид (Silicium dioxide) A07BC 2000 мг саше
Позиція 25: 33600000-6 765674 Гепарин натрію (Heparin) C05BA03 1000 МО/г - 25 г контейнери, туби шт 60 119,27 127,62 7 156,20 7 657,13
Позиція 34: 33600000-6 765707 Апротинін (Aprotinin) B02AB01 10 000 КІО/мл - 1 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки
Позиція 35: 33600000-6 765708 Апротинін (Aprotinin) B02AB01 10 000 КІО/мл - 5 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки
Позиція 39: 33600000-6 765725 Глюкоза (Glucose) B05CX01 50 мг/мл - 1000 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки
Позиція 40: 33600000-6 765729 Амінокислоти для парентерального харчування + інші ліки (мультімінерали) (Comb drug) B05BA10 500 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки
Позиція 49: 33600000-6 765765 Дигоксин (Digoxin) C01AA05 0,25 мг/мл - 1 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки
Позиція 53: 33600000-6 765776 Добутамін (Dobutamine) C01CA07 250 мг/50 мл - 50 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки
Позиція 58: 58 33600000-6 765792 Мельдоній (метонат) (Meldonium) C01EB22 750 мг таблетки, капсули, драже
Позиція 59: 33600000-6 765808 Аргініну аспарагінат + Діаргініну сукцинат + Магнію аспарагінат + Калію аспарагінат (Comb drug) C01EX (170 мг + 140 мг + 40 мг + 45 мг)/мл - 5 мл
Позиція 63: 33600000-6 765839 Ксантинолу нікотинат (Xantinol nicotinate) C04AD02 150 мг/мл - 2 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки
Позиція 66: 33600000-6 765858 L-лізину есцинат (Lysine) C05CX 1 мг/мл - 5 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки
Позиція 67: 33600000-6 765859 Кверцетин + Повідон (Comb drug) C05CX 50 мг + 450 мг флакони, ампули, шприці, шприц-ручки
Позиція 68: 33600000-6 765863 Пропранолол (Propranolol) C07AA05 40 мг таблетки, капсули, драже
Позиція 73: 33600000-6 765881 Ніфедипін (Nifedipine) C08CA05 20 мг/мл - 25 мл флакони, флакони-крапельниці, тюбики-крапельниці
Позиція 80: 33600000-6 766448 Фенілефрин (Phenylephrine) C01CA06 10 мг/мл - 1 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки
Позиція 83: 33600000-6 766586 Желатину полісукцинату + Натрію ацетату тригідрат + Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлориду дигідрат + Магнію хлориду гексагідрат + Натрію гідроксид (Gelatin agents) B05AA06 500 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки
Позиція 84: 33600000-6 766591 Лідокаїн (Lidocaine) C01BB01 100 мг/мл - 2 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки
Позиція 85: 33600000-6 771533 Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид гексагідрат + Магнію хлорид гексагідрат + Натрію ацетат тригідрат (Electrolytes) B05BB01 (0,526 г + 0,037 г + 0,055 г + 0,030 г + 0,680 г)/100 мл - 500 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати за наведеними вище позиціями продукцію конкретного виробника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Предмет закупівлі та необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики визначені Замовником у Додатку №1 (ст.16-28 ТД) об’єднують 98 найменувань за МНН, багато з яких представлені на ринку України лише одним виробником, особливо із урахуванням сукупності всіх вимог тендерної документації.
Так, відповідно до пп 2 п 4 Додатку 1 ТД: Запропоновані лікарські засоби мають бути зареєстровані в Україні у встановленому чинним законодавством порядку. Відповідно до пп 5 п 4 Додатку 1 ТД: З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (-ів) / заявника (-ів) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Відповідно до пп 10 п п Додатку 1 ТД: Усі запропоновані товари мають цілком відповідати медико-технічним вимогам до предмету закупівлі (міжнародне непатентоване найменування, форма випуску, дозування, форма пакування та інше). Тендерна пропозиція, що містить товари, які не відповідають вказаним вимогам до предмету закупівлі буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Тобто потенційний учасник в неподільній частині предмету закупівлі повинен надати пропозицію одночасно за ВСІМА найменуваннями МНН (у кількості 98) та з дотриманням ВСІХ технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених замовником.
Відповідно до пп 3.6 ТД: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.
У разі якщо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Але Замовником не враховано, що по певних позиція відсутні еквіваленти, тому включення їх в один лот є дискримінацією потенційних учасників, які не співпрацюють з конкретним виробником та не можуть запропонувати еквівалент по причині його відсутності.
Відповідно до пп 5.4.: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пунктів 44-47 Особливостей.
Отже, тендерна пропозиція учасника, що не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Встановлені замовником дискримінаційні умови тендерної документації грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами (далі – Закон), а саме: -добросовісної конкуренції серед учасників; -максимальної економії, ефективності та пропорційністі; -недискримінації учасників та рівне ставлення до них; -відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; -запобігання корупційним діям і зловживанням. та, як наслідок, обмежують коло потенційних учасників, зокрема Скаржника, реалізувати своє право на участь у конкурентному змаганні в межах наявної процедури, що в тому числі нівелює дотримання замовником максимальної економії публічних коштів та позбавляє його можливості обирати між більшої кількості учасників найвигіднішу пропозицію. Як наслідок, обмежують коло потенційних учасників, зокрема позбавляють Скаржника реалізувати своє право на участь у конкурентному змаганні в межах наявної процедури. Тобто, якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений ТД, такий еквівалент повинен ПОВНІСТЮ відповідати ВСІМ характеристикам товару, що є предметом закупівлі, встановленими Документацією, зокрема, відповідати формі випуску, дозуванню, кількості в упаковці та іншим вимогам, що не може бути змінено під час пропонування учасником еквівалентного товару, оскільки документацією така можливість не передбачена. Такі характеристики мають бути незмінними під час подання Учасниками своїх пропозицій - в іншому випадку пропозиція буде відхилена. В той же час, Замовником об’єднано в неподільній частині предмету закупівлі разом з найменуваннями лікарських засобів, що мають еквіваленти, й найменування лікарського засобу, який не мають еквівалентів, що штучно унеможливлює доступ учасників до відкритих торгів на закупівлю фармацевтичної продукції та є необґрунтованим оскільки пропозиції будь-якого з учасників, у тому числі Скаржника, котрі не зможуть запропонувати певну «ексклюзивну» позицію», що включена до неподільної частини предмету закупівлі, незалежно від можливості запропонувати всі інші позиції за конкурентними цінами, не будуть відповідати умовам документації та повинні бути відхилені Замовником відповідно до вищенаведених підстав.
Тендер
UA-2024-05-09-011079-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Аргініну глутамат (Arginine glutamate), код АТХ-A05BA01, 400 мг/мл - 5 мл, флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ виробником – Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармацевтична компанія "Здоров'я", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Макрогол 4000 (Macrogol) A06AD15 64 г/пакет - 73,69 г флакони, контейнери, саше, пакети; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ препаратом ДІАГНОЛ®порошок для орального розчину, 64 г/пакет; по 73,69 г порошку у пакеті; по 4 пакети в пачці з картону– виробництва АТ "Фармак", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
33600000-6 765605 Кремнію діоксид (Silicium dioxide) A07BC 2000 мг саше; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ препаратом АТОКСІЛ
порошок по 10,0 г у флаконі; по 1 флакону в пачці, по 2 г у пакеті-саше; по 20 пакетів-саше в пачці – виробництва ТОВ "Орісіл - Фарм", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб :33600000-6 765674 Гепарин натрію (Heparin) C05BA03 1000 МО/г - 25 г контейнери, туби; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ препаратом ЛІОТРОМБ 1000-ЗДОРОВ’Я
гель, 1000 МО/г по 25 г, 50 г або 100 г у тубі; по 1 тубі у коробці з картону – виробництва Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармацевтична компанія "Здоров'я", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765707 Апротинін (Aprotinin) B02AB01 10 000 КІО/мл - 1 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ препаратом КОНТРИВЕН
розчин для ін'єкцій, 10 000 КІО/мл; по 1 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 2 блістери у пачці з картону; по 5 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 1 блістеру в пачці з картону– виробництва ТОВ "ФЗ "БІОФАРМА", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765708 Апротинін (Aprotinin) B02AB01 10 000 КІО/мл - 5 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ препаратом КОНТРИВЕН
розчин для ін'єкцій, 10 000 КІО/мл; по 1 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 2 блістери у пачці з картону; по 5 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 1 блістеру в пачці з картону– виробництва ТОВ "ФЗ "БІОФАРМА", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765725 Глюкоза (Glucose) B05CX01 50 мг/мл - 1000 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ препаратом ГЛЮКОЗА
розчин для інфузій 5 % по 100 мл, або по 200 мл, або по 250 мл, або по 400 мл, або по 500 мл, або по 1000 мл, або по 3000 мл, або по 5000 мл у контейнерах – виробництва Дочірнє підприємство "Фарматрейд", Україната не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765729 Амінокислоти для парентерального харчування + інші ліки (мультімінерали) (Comb drug) B05BA10 500 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ препаратом НУМЕТА G16Е
емульсія для інфузій по 500 мл (50 % розчин глюкози – 155 мл; 5,9 % розчин амінокислот з електролітами – 221 мл; 12,5 % ліпідна емульсія – 124 мл) у трикамерному пластиковому пакеті. Трикамерний пластиковий пакет упакований у захисну плівкову оболонку, що містить поглинач кисню та індикатор кисню; по 6 пакетів у картонній коробці– виробництва Бакстер С.А. (випробування компонентів складу; випробування проміжного продукту (суміш амінокислот); виробництво системи контейнер/закупорювальний засіб; виробництво лікарського засобу, наповнення, покриття захисною оболонкою (overpouching); стерилізація та упаковка; випробування лікарського засобу; випуск серії), Бельгія та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765765 Дигоксин (Digoxin) C01AA05 0,25 мг/мл - 1 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ препаратом ДИГОКСИН
розчин для ін'єкцій, 0,25 мг/мл, по 1 мл в ампулі; по 10 ампул у пачці з картону; по 1 мл в ампулі; по 10 ампул у блістері; по 1 блістеру в пачці з картону; по 1 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 2 блістери в пачці з картону – виробництва Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідний завод "ГНЦЛС" (контроль якості, випуск серії), Україна
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармацевтична компанія "Здоров'я" (всі стадії виробництва, контроль якості, випуск серії), Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765776 Добутамін (Dobutamine) C01CA07 250 мг/50 мл - 50 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ препаратом ДОБУТАМІН АДМЕДА
розчин для інфузій, 250 мг/50 мл; по 50 мл (250 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці; по 50 мл (250 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці; по 5 картонних коробок у плівці поліетиленовій – виробництва Солюфарм Фармацойтіше Ерцойгніссе ГмбХ, Німеччина та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765792 Мельдоній (метонат) (Meldonium) C01EB22 750 мг таблетки, капсули, драже; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ ТРИЗИПИН® ЛОНГ
таблетки пролонгованої дії по 750 мг по 28 таблеток у банці; по 1 банці в пачці з картону – виробництва ТОВ НВФ "МІКРОХІМ" (виробнича дільниця (всі стадії виробничого процесу); відповідальний за випуск серії, не включаючи контроль/випробування серії), Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765808 Аргініну аспарагінат + Діаргініну сукцинат + Магнію аспарагінат + Калію аспарагінат (Comb drug) C01EX (170 мг + 140 мг + 40 мг + 45 мг)/мл - 5 мл; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ КАРДІОАРГІНІН-ЗДОРОВ'Я
розчин для ін'єкцій по 5 мл в ампулі, по 5 або 10 ампул у коробці; по 5 мл в ампулі, по 5 ампул у блістері, по 1 або 2 блістери в коробці – виробництва Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармацевтична компанія "Здоров'я", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765839 Ксантинолу нікотинат (Xantinol nicotinate) C04AD02 150 мг/мл - 2 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ КСАНТИНОЛУ НІКОТИНАТ
розчин для ін'єкцій 150 мг/мл по 2 мл в ампулі , по 10 ампул у контурній чарунковій упаковці, по 1 контурній чарунковій упаковці в пачці; по 2 мл в ампулі, по 10 ампул у коробці – виробництва ПАТ "Галичфарм", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765858 L-лізину есцинат (Lysine) C05CX 1 мг/мл - 5 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ L-ЛІЗИНУ ЕСЦИНАТ®
розчин для ін'єкцій, 1 мг/мл по 5 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері, покритому плівкою; по 2 блістери у пачці – виробництва ПАТ "Галичфарм", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765859 Кверцетин + Повідон (Comb drug) C05CX 50 мг + 450 мг флакони, ампули, шприці, шприц-ручки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ КОРВІТИН®
ліофілізат для розчину для ін’єкцій по 0,5 г; по 1 флакону в пачці; по 5 флаконів з ліофілізатом у касеті; по 1 касеті у пеналі з картону – виробництва Публічне акціонерне товариство "Науково-виробничий центр "Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765863 Пропранолол (Propranolol) C07AA05 40 мг таблетки, капсули, драже; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ АНАПРИЛІН-ЗДОРОВ'Я
таблетки по 40 мг, по 10 таблеток у блістері; по 5 блістерів у картонній коробці; по 50 таблеток у блістері; по 1 блістеру в картонній коробці; по 50 таблеток у контейнері пластмасовому; по 1 контейнеру в картонній коробці – виробництва Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармацевтична компанія "Здоров'я" (всі стадії виробництва, контроль якості, випуск серії), Україна
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМЕКС ГРУП" (всі стадії виробництва, контроль якості, випуск серії), Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 765881 Ніфедипін (Nifedipine) C08CA05 20 мг/мл - 25 мл флакони, флакони-крапельниці, тюбики-крапельниці; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ ФАРМАДИПІН®
краплі оральні 2 % по 5 мл або 25 мл у флаконі; по 1 флакону в пачці – виробництва АТ "Фармак", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 766448 Фенілефрин (Phenylephrine) C01CA06 10 мг/мл - 1 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ МЕЗАТОН
розчин для ін'єкцій, 10 мг/мл по 1 мл в ампулі; по 10 ампул у пачці; по 1 мл в ампулі; по 10 ампул у блістері; по 1 блістеру у пачці; по 1 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 2 блістери у пачці – виробництва Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідний завод "ГНЦЛС" (контроль якості, випуск серії), Україна
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармацевтична компанія "Здоров'я" (всі стадії виробництва, контроль якості, випуск серії), Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 766586 Желатину полісукцинату + Натрію ацетату тригідрат + Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлориду дигідрат + Магнію хлориду гексагідрат + Натрію гідроксид (Gelatin agents) B05AA06 500 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ ВОЛЮТЕНЗ®
розчин для інфузій по 500 мл у пляшках – виробництва Серумверк Бернбург АГ, Німеччина та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 766591 Лідокаїн (Lidocaine) C01BB01 100 мг/мл - 2 мл флакони, ампули, шприці, шприц-ручки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ ЛІДОКАЇН-ЗДОРОВ'Я
розчин для ін'єкцій, 100 мг/мл, по 2 мл в ампулі; по 10 ампул у картонній коробці з перегородками; по 2 мл в ампулі, по 5 ампул у блістері, по 2 блістери в картонній коробці; по 2 мл в ампулі, по 10 ампул у блістері, по 1 блістеру в картонній коробці – виробництва Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармацевтична компанія "Здоров'я", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Лікарський засіб : 33600000-6 771533 Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид гексагідрат + Магнію хлорид гексагідрат + Натрію ацетат тригідрат (Electrolytes) B05BB01 (0,526 г + 0,037 г + 0,055 г + 0,030 г + 0,680 г)/100 мл - 500 мл флакони, ампули, пляшки, контейнери, мішки; з урахуванням усіх сукупних характеристик визначених Замовником в Додатку 1, представлений на ринку України виключно ОДНИМ ІЗОСОЛ
розчин для інфузій, по 100 мл, або 200 мл, або 250 мл, або 400 мл, або 500 мл у контейнері; по 1 контейнеру в картонній коробці – виробництва Дочірнє підприємство "Фарматрейд", Україна та не має еквівалентів, які би повністю відповідали за складом діючої речовини, фасуванням, концентрацією, дозуванням, формою випуску, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України МОЗ за посиланням (пошук здійснювався за кодом АТС) - доступ за посиланням: http://www.drlz.com.ua/. Докази «ексклюзивності» зазначеного лікарського засобу та відсутності їх еквівалентів, тобто інших препаратів, які відповідають одночасно усім в сукупності вимогам тендерної документації і були б представлені щонайменше двома виробниками, наведені у додатку до цієї скарги. Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наведені вимоги обґрунтовуються необхідністю дотримання основних принціпів здійснення закупівель, зокрема, виключення дискримінації та збільшення конкуренції в межах наявної процедури закупівлі. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом.
Скаржник зазначає, що згідно з додатком 1 Документації встановлено що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає гарантійний лист виробника, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника, тобто наданого безпосередньо на ці торги. Наголошуємо, що виробник може не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник.
Тендер
UA-2024-05-09-011079-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
В нести зміни до тендерної документації шляхом вилучення вимоги щодо надання Гарантійних листів виробника. Окрім того, дана вимога та її виконання у складі тендерної пропозиції не впливає ні на можливості поставки, ні на терміни придатності, оскільки все вище перераховане вже буде передбачено договором за результатом закупівлі та ніяк не вплине на виконання даного Договору.
Автор:
42724236, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛОДЖИСТІК"
02098, Україна, Київська область, Київ, Україна, 02137, місто Київ, вул.Зарічна, будинок 1-б, офіс 236
Виконання рішення, щодо розподілу на лоти тендерної документації під час проведення моніторингу АМКУ та рішенню № 8931 від 21.05.2024 процедур закупівлі Код ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція (в асортименті) для потреби клінічних лікарень на залізничному транспорті та філії ЦОЗ АТ "Укрзалізниця", очікуваною вартістю 3 985 779,50 без ПДВ. оголошення Оголошення UA-2024-05-09-011079-a.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Кінець періоду оскарження з часом
23.06.2024 00:00
Стан
період оскарження
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) У зв’язку з відчуженням майна та передачі у державну власність Львівської клінічної лікарні, що призвело до внесення змін до організаційної структури філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» виникла необхідність у перерозподілі кількості та найменувань закуповуємої фармацевтичної продукції, було прийнято рішення про відміну торгів. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.