Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт даху, системи опалення будівлі Комунальної установи "Центр позашкільної освіти та виховання Ананьївської міської ради" за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Ананьїв, вул. Героїв України, 48 (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) від КУ "Центр фінансування та господарського обслуговування закладів освіти, фізичної культури і спорту Ананьївської міської ради".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-06-006239-a
План UA-P-2024-05-06-007782-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 14.06.2024 11:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 678 319.19 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 391.6 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2024 16:06 до 29.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2024 16:06
до 26.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2024 16:06
до 26.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2024 11:49
до 12.06.2024 16:06
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2024 13:52
до 18.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2024 16:06
-
Період уточнень
з 06.05.2024 16:06 до 26.05.2024 00:00
Період оскарження
з 06.05.2024 16:06 до 26.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2024 11:49 до 12.06.2024 16:06
Період кваліфікації
з 29.05.2024 11:49 до 12.06.2024 16:06
Основні параметри
Капітальний ремонт даху, системи опалення будівлі Комунальної установи "Центр позашкільної освіти та виховання Ананьївської міської ради" за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Ананьїв, вул. Героїв України, 48 (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 678 319.19 грн.
Капітальний ремонт даху, системи опалення будівлі Комунальної установи "Центр позашкільної освіти та виховання Ананьївської міської ради" за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Ананьїв, вул. Героїв України, 48 (заходи з енергозбереження)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт даху, системи опалення будівлі Комунальної установи "Центр позашкільної освіти та виховання Ананьївської міської ради" за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Ананьїв, вул. Героїв України, 48 (заходи з енергозбереження)
Очікувана вартість
1 678 319.19 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8391,6
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2024 11:26
Закінчення аукціону
29.05.2024 11:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт даху, системи опалення будівлі Комунальної установи "Центр позашкільної освіти та виховання Ананьївської міської ради" за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Ананьїв, вул. Героїв України, 48 (заходи з енергозбереження)
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
66400, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Героїв України, 48
Дата постачання по
31.07.2024 16:11
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ"
Пропозиція:
1 665 946.79 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "АБЕРН"
Пропозиція:
1 668 576 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2024 11:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кудрявцева Оксана Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380486321266
Замовник
ЄДРПОУ
37880290
Повна назва
КУ "Центр фінансування та господарського обслуговування закладів освіти, фізичної культури і спорту Ананьївської міської ради"
Поштовий індекс
66400
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ананьїв
Адреса
вул. Пушкіна, буд. 36
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт даху, системи опалення будівлі Комунальної установи "Центр позашкільної освіти та виховання Ананьївської міської ради" за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Ананьїв, вул. Героїв України, 48 (заходи з енергозбереження)
Період вимог/скарг з 05.06.2024 13:52 по 11.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
05.06.2024 13:52
-
Повідомлення про рішення
29.05.2024 11:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2024 16:06
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2024 16:06
Період вимог/скарг з 12.06.2024 16:06 по 18.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2024 16:06
Довідка НАЗК
12.06.2024 16:06
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
05.06.2024 13:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2024 16:06
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2024 16:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «АБЕРН» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: І Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації, для власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати підтверджуючі документи (інвентарна картка обліку основних засобів, бухгалтерська довідка, оборотно-сальдова відомість тощо) за підписом керівника учасника чи бухгалтера (за наявності), що підтверджують перебування на балансі Учасника обладнання, матеріально-технічної бази тощо. Виявлені невідповідності. Учасником надано Відомість руху МБП (рах.22) по ПП «АБЕРН» (вихідний № 054 від 13.05.2024 року). В таблиці даного документу по рядку № 2 зазначено обладнання «Дрилі електричні Дніпро-М» в кількості 4 штуки. По стовпчику «Сальдо на 01.01.2024 року по дебету» - сума 6 800,00 грн.. По стовпчику «Сальдо на 01.05.2024 року по кредиту» - сума 6 800,00 грн.. Не зрозуміло, чи є дане обладнання в наявності. Учасником надано Відомість руху МБП (рах.22) по ПП «АБЕРН» (вихідний № 054 від 13.05.2024 року). В таблиці даного документу по рядку № 4 зазначено обладнання «Фарборозпилювачі ручні Пейнтзум» в кількості 2 штуки. По стовпчику «Сальдо на 01.01.2024 року по дебету» - сума 2 700,00 грн.. По стовпчику «Сальдо на 01.05.2024 року по кредиту» - сума 2 700,00 грн.. Не зрозуміло, чи є дане обладнання в наявності. Учасником надано Відомість руху МБП (рах.22) по ПП «АБЕРН» (вихідний № 054 від 13.05.2024 року). В таблиці даного документу по рядку № 8 зазначено обладнання «Лебідка електрична LIFTEC KDJ» в кількості 1 штука. По стовпчику «Сальдо на 01.01.2024 року по дебету» - сума 9 870,00 грн.. По стовпчику «Сальдо на 01.05.2024 року по дебету» - сума 98 700,00 грн.. Не зрозуміло, яка ж насправді вартість обладнання. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен надати підтверджуючі документи (інвентарна картка обліку основних засобів, бухгалтерська довідка, оборотно-сальдова відомість тощо) за підписом керівника учасника чи бухгалтера (за наявності), що підтверджують перебування на балансі Учасника обладнання, матеріально-технічної бази тощо. ІІ Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність у нього відповідальної особи з охорони праці з наданням копій (витягів, виписок) з протоколу (-ів) засідань кваліфікаційної комісії та посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. Виявлені невідповідності. Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, фахівцем з охорони праці є Шпак Олександр Леонідович, штатна одиниця. Наказ про прийняття на роботу № 03 від 01.05.2024 року. В підтвердження проходження навчання з питань охорони праці учасник надає сканкопію Посвідчення № ОД-104/3 про перевірку знань з питань охорони праці, виданого Шпак Олександру Леонідовичу 19.09.2019 року. Відповідно до ст.18 Закону України «Про охорону праці», посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. Таким чином, Посвідчення № ОД-104/3 про перевірку знань з питань охорони праці, виданого Шпак Олександру Леонідовичу 19.09.2019 року, на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів є не дійсним. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен надати копії (витягів, виписок) з протоколу (-ів) засідань кваліфікаційної комісії та посвідчення про проходження навчання фахівця з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. ІІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації у разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів або обсягів робіт Учасник повинен надати пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт (складену за Формою цього Додатку – Таблиця 4) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в сканованому вигляді. Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій (пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) за нижченаведеною формою, – у разі наявності таких пропозицій: Інформація щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт ___________________________________________________________________________ (заповнюється для кожного субпідрядника у разі залучення учасником субпідрядників до виконання робіт) Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику Обсяг залучення субпідрядника до виконання договору (у % або грн. від вартості договору) Датовано: “____” ________________ 20__ року [Підпис] [прізвище, ініціали, посада уповноваженої особи учасника] М.П. (у разі використання) У разі відсутності пропозицій, щодо залучення субпідрядних організацій, учасник має надати відповідний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) з інформацією щодо відсутності вищезазначених пропозицій. Виявлені невідповідності. Учасник на дану вимогу в тендерній документації інформацію не надав. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів або обсягів робіт Учасник надає пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт – Таблиця 4 Додатку № 2 тендерної документації або у разі відсутності пропозицій, щодо залучення субпідрядних організацій, учасник має надати відповідний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) з інформацією щодо відсутності вищезазначених пропозицій. ІV. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатку № 1 тендерної документації Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у версії програмного комплексу АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України (учасник надає діючу ліцензію на право користування відповідним програмним комплексом). Виявлені невідповідності. Учасник надав ліцензію за № 9/9396, яка видана НВФ «АВК Созидатель» на ім?я ПП «А.В.А.» на використання програмного комплексу АВК-5 у власному виробництві без права передачі третім особам. Також учасник надав Договір за № 010524-1 від 01.05.2024 року, щодо оренди в ПП «А.В.А.» одного робочого місця, яке обладнане та пристосоване для надання інжинірингових послуг з проектування та розроблення (складання) кошторисної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати діючу ліцензію на право користування відповідним програмним комплексом.
Створено
11.06.2024 14:56
Надати до
12.06.2024 14:56
Договір
UA-2024-05-06-006239-a-a1
Очікує підписання
1 668 576 грн.
1 668 576 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт даху, системи опалення будівлі Комунальної установи "Центр позашкільної освіти та виховання Ананьївської міської ради" за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Ананьїв, вул. Героїв України, 48 (заходи з енергозбереження)
Номенклатура
Капітальний ремонт даху, системи опалення будівлі Комунальної установи "Центр позашкільної освіти та виховання Ананьївської міської ради" за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Ананьїв, вул. Героїв України, 48 (заходи з енергозбереження)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 678 319.19 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2024 00:00
Замовник:
КУ "Центр фінансування та господарського обслуговування закладів освіти, фізичної культури і спорту Ананьївської міської ради"
Контактний телефон:
+380486321266
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 678 319.19 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2024 00:00
Замовник:
КУ "Центр фінансування та господарського обслуговування закладів освіти, фізичної культури і спорту Ананьївської міської ради"
Контактний телефон:
+380486321266
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності