Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 21 600,00 грн. (двадцять одна тисяча шістсот гривень 00 копійок) банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
- ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей згідно вимог цієї тендерної документації;
- ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, у разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати:
- копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків;
- копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»;
- лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 21 600,00 грн. (двадцять одна тисяча шістсот гривень 00 копійок) банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
- ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей згідно вимог цієї тендерної документації;
- ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, у разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати:
- копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків;
- копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»;
- лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.05.2024 15:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 21 600,00 грн. (двадцять одна тисяча шістсот гривень 00 копійок) банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
- ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей згідно вимог цієї тендерної документації;
- ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, у разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати:
- копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків;
- копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»;
- лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" мета процедури закупівлі полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економі витрачання державних коштів. Законом визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Безпідставні, дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника призводить до обмеження конкуренції і можливої дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права ФОП Крючков А.Г. на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника.
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням Уповноваженої особи 03.05.2024 року (надалі – Документація), Скаржник вважає, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості) та право ФОП Крючкова А.Г. на участь у цих відкритих торгах.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаю, що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників.
1. Згідно частини 6 Розділу 3 Документації учасники надають лист в довільній формі в якому гарантують що запропоновані товари виготовляються у відповідності до вимог чинного законодавства (Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VIII від 23.05.2017 року та постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107). Замовник самостійно перевіряє оприлюднену інформацію щодо виробника на порталі https://eia.menr.gov.ua/.
На мою думку, дана вимога є незаконною та дискримінаційною.
Наголошу, що згідно частини 1 статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" здійснення оцінки впливу на довкілля є обов'язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.
Оцінці впливу на довкілля не підлягає діяльність, прямо не передбачена частинами другою і третьою цієї статті, а також планована діяльність, спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, відновлювальні роботи з ліквідації наслідків збройної агресії проти України під час дії воєнного стану, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України, зміна цільового призначення особливо цінних земель та інша діяльність, пов’язана з розміщенням Національного військового меморіального кладовища.
Наразі не зрозуміло чим керувався Замовник при встановлені такої вимоги, адже діяльність з виробництва брикетів, що є предметом даних торгів, прямо не передбачена частинами другою і третьою вищевказаної статті.
Такою вимогою Замовник штучно звузив коло учасників торгів тільки тими, які співпрацюють з виробниками, що внесені в реєстр https://eia.menr.gov.ua/. На мою думку, така вимога прописана під конкретного виробника з метою максимально обмежити коло учасників (і моє право на участь у цих торгах, у тому числі). Однак, такі дії не узгоджуються з нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того паливні брикети Піні-Кей з листяних порід деревини відносяться до твердого палива.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно із цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На брикети паливні з листяних порід деревини поширюється стандарт ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" (надалі – ДСТУ 8358:2015). Зазначу, що ДСТУ 8358:2015 не передбачає наявності зазначених вище документів ні у учасника , ні у виробника, таким чином вимоги Замовника про надання цих документів не узгоджуються з предметом закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї наступну вимогу: учасники надають лист в довільній формі в якому гарантують що запропоновані товари виготовляються у відповідності до вимог чинного законодавства (Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VIII від 23.05.2017 року та постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107). Замовник самостійно перевіряє оприлюднену інформацію щодо виробника на порталі https://eia.menr.gov.ua/.
Дискримінаційна вимога щодо підтвердження дотримання виробником системи екологічного управління стосовно виробництва запропонованих товарів, шляхом подання діючого сертифікату, що виданий органом з оцінки відповідності
Дискримінаційна вимога щодо підтвердження дотримання виробником системи екологічного управління стосовно виробництва запропонованих товарів, шляхом подання діючого сертифікату, що виданий органом з оцінки відповідності
Згідно частини 6 Розділу 3 Документації товар має надходити з безпечного та екологічного виробництва, що не спричиняє шкоди довкіллю при його виробництві, тому учасник повинен підтвердити дотримання виробником системи екологічного управління стосовно виробництва запропонованих товарів, шляхом подання діючого сертифікату, що виданий органом з оцінки відповідності.
Наразі не є зрозуміло з яких підстав та як учасник повинен підтвердити дотримання третьою особою (виробником) забаганок Замовника. Чим передбачені такі документи?
Знову зазначу, що паливні брикети Піні-Кей з листяних порід деревини відносяться до твердого палива.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно із цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На брикети паливні з листяних порід деревини поширюється стандарт ДСТУ 8358:2015. Цей стандарт не передбачає додаткового підтвердження дотримання виробником системи екологічного управління стосовно виробництва запропонованих товарів, шляхом подання діючого сертифікату, що виданий органом з оцінки відповідності.
Я не розумію чому Замовник прописує пакет документів під одного виробника. Чому для участі у даних торгах я повинен співпрацювати з окремим виробником, що має сертифікат щодо дотримання ним системи екологічного управління стосовно виробництва запропонованих товарів.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Отже, через вказану вимогу моє право на участь у цих торгах обмежено, як і обмежено конкуренцію у цих торгах в цілому, тому прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї вимогу, що товар має надходити з безпечного та екологічного виробництва, що не спричиняє шкоди довкіллю при його виробництві, тому учасник повинен підтвердити дотримання виробником системи екологічного управління стосовно виробництва запропонованих товарів, шляхом подання діючого сертифікату, що виданий органом з оцінки відповідності.
Дискримінаційна вимога про про наявність у власності або користуванні автотранспорту, яким буде здійснюватися поставка товару, із зазначення кількості та правової підстави, на основі якої учасник має право володіння ними. Учасник на підтвердження такого критерію має надати завірену уповноваженою особою власника копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ.
Дискримінаційна вимога про про наявність у власності або користуванні автотранспорту, яким буде здійснюватися поставка товару, із зазначення кількості та правової підстави, на основі якої учасник має право володіння ними. Учасник на підтвердження такого критерію має надати завірену уповноваженою особою власника копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ.
Тендер
UA-2024-05-03-007615-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Згідно частини 2 Розділу 5 Документації учасники в складі пропозиції повинні надати інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (у разі наявності), в якій обов'язково зазначається інформація про наявність у власності або користуванні автотранспорту, яким буде здійснюватися поставка товару, із зазначення кількості та правової підстави, на основі якої учасник має право володіння ними. Учасник на підтвердження такого критерію має надати завірену уповноваженою особою власника копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ.
По-перше, не зрозуміло чому учасник повинен мати транспорт у власності? (право володіння – це право виключно власника). Чому я, щоб реалізувати своє право на участь у цих торгах, повинен мати право володіння транспортом? Чому я не можу залучати транспорт на договірних підставах чи орендувати?
По-друге, звертаю увагу на абзац перший пункту 29 Особливостей у частині незастосування замовниками положень пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи положення пункту 29 Особливостей, протиправним є встановлення замовниками у тендерній документації на закупівлю твердого палива (брикетів паливних з деревинної сировини) вимог щодо підтвердження учасниками процедур закупівель їх відповідності таким кваліфікаційним критеріям як: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи наведене, прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї вимогу щодо надання учасниками в складі пропозиції інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи та завіреної печаткою (у разі наявності), в якій обов'язково зазначається інформація про наявність у власності або користуванні автотранспорту, яким буде здійснюватися поставка товару, із зазначення кількості та правової підстави, на основі якої учасник має право володіння ними. Учасник на підтвердження такого критерію має надати завірену уповноваженою особою власника копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ.
Дискримінаційна вимога щодо надання сканованої копії сертифікату якості на паливні брикети, виданого уповноваженою лабораторією на ім'я учасника, сертифікат має бути чинним в продовж строку виконання поставки. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у сертифікаті. Якісні, технічні показники, та показники безпечності пропонованого товару мають відповідати І групі якості по усім показникам відповідно до таблиці 6.1 ДСТУ 8358:2015, та повинні відображатися в сертифікаті якості.
Такий сертифікат має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті "Національного агентства з акредитації України". Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед тендерної пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Дискримінаційна вимога щодо надання сканованої копії сертифікату якості на паливні брикети, виданого уповноваженою лабораторією на ім'я учасника, сертифікат має бути чинним в продовж строку виконання поставки. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у сертифікаті. Якісні, технічні показники, та показники безпечності пропонованого товару мають відповідати І групі якості по усім показникам відповідно до таблиці 6.1 ДСТУ 8358:2015, та повинні відображатися в сертифікаті якості.
Такий сертифікат має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті "Національного агентства з акредитації України". Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед тендерної пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Тендер
UA-2024-05-03-007615-a
Інші дії замовника
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Згідно вимог пункту 2.1 Додатку 2 до Документації "Технічна специфікація" учасникам необхідно надати скановану копію сертифікату якості на паливні брикети, виданого уповноваженою лабораторією на ім'я учасника, сертифікат має бути чинним в продовж строку виконання поставки. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у сертифікаті. Якісні, технічні показники, та показники безпечності пропонованого товару мають відповідати І групі якості по усім показникам відповідно до таблиці 6.1 ДСТУ 8358:2015, та повинні відображатися в сертифікаті якості.
Такий сертифікат має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті "Національного агентства з акредитації України". Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед тендерної пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Зазначу, що паливні брикети Піні-Кей з листяних порід деревини відносяться до твердого палива.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно із цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На брикети паливні з листяних порід деревини поширюється стандарт ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" (До речі відповідність цьому стандарту вимагає сам Замовник)
Відповідно до пункту 13.2 вказаного ДСТУ 8358:2015 кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу,
- сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожиткового паковання;
- номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання; загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи; вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції; гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
З наведеного вбачається, що ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання саме сертифікату якості, як того вимагає Замовник, як і вимог до лабораторії яка видає такий документ. Також зауважу, що товар, що є предметом даних торгів, не підлягає обов'язковій сертифікації на території України.
Жоден учасник не повинен виконувати безпідставні, надумані вимоги Замовника, у тому числі, і Скаржник. Я маю товар, що відповідає вимогам ДСТУ для даного виду товару і маю документи щодо якості такого товару, але вони складені у відповідності до вимог ДСТУ 8358:2015, а не у відповідності до незаконних та необґрунтованих вимог Замовника.
Такою вимогою Замовник намагається штучно і незаконно обмежити коло учасників, тільки тими, хто має такі документи, а учасники, що не отримали такі документи (хоча вони не зобов'язані отримувати їх) обмежені в участі у даних торгах (зокрема і Скаржник).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї наступну вимогу щодо надання:
- сканованої копії сертифікату якості на паливні брикети, виданого уповноваженою лабораторією на ім'я учасника, сертифікат має бути чинним в продовж строку виконання поставки. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у сертифікаті. Якісні, технічні показники, та показники безпечності пропонованого товару мають відповідати І групі якості по усім показникам відповідно до таблиці 6.1 ДСТУ 8358:2015, та повинні відображатися в сертифікаті якості.
Такий сертифікат має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті "Національного агентства з акредитації України". Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед тендерної пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Дискримінаційна вимога щодо підтвердження наявності договірних відносин з виробником паливних брикетів або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження Товару, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість отримання Товару, в тій кількості, що відповідає потребі замовника.
Дискримінаційна вимога щодо підтвердження наявності договірних відносин з виробником паливних брикетів або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження Товару, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість отримання Товару, в тій кількості, що відповідає потребі замовника.
Згідно вимог пункту 2.2 Додатку 2 до Документації "Технічна специфікація" учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником паливних брикетів або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження Товару, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість отримання Товару, в тій кількості, що відповідає потребі замовника.
Паливні брикети Піні-Кей з листяних порід деревини відносяться до твердого палива.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно із цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На брикети паливні з листяних порід деревини поширюється стандарт ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови". Цей стандарт не визначає необхідності підтвердити наявність договірних відносин з виробником паливних брикетів або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження Товару, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість отримання Товару, в тій кількості, що відповідає потребі замовника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Таким чином, на мою думку, дана вимога встановлена Замовником незаконно. Тому прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї вимогу щодо підтвердження учасниками наявності договірних відносин з виробником паливних брикетів або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження Товару, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість отримання Товару, в тій кількості, що відповідає потребі замовника.
Дискримінаційна вимога, що учасник повинен підтвердити дотримання системи управління охороною здоров'я та безпекою праці стосовно постачання запропонованих товарів, шляхом подання діючих сертифікатів, які видані органом з оцінки відповідності.
Дискримінаційна вимога, що учасник повинен підтвердити дотримання системи управління охороною здоров'я та безпекою праці стосовно постачання запропонованих товарів, шляхом подання діючих сертифікатів, які видані органом з оцінки відповідності.
Згідно вимог пункту 2.4 Додатку 2 до Документації "Технічна специфікація" товар має надходити з безпечного та екологічного виробництва, що не спричиняє шкоди довкіллю при його виробництві, тому учасник повинен підтвердити дотримання системи управління охороною здоров'я та безпекою праці стосовно постачання запропонованих товарів, шляхом подання діючих сертифікатів, які видані органом з оцінки відповідності.
Насамперед я не розумію яким чином сертифікати на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці підтверджують надходження товару з безпечного та екологічного виробництва, що не спричиняє шкоди довкіллю при його виробництві. Як це взаємопов'язано? Яким чином охорона та безпека праці відноситься до екологічного виробництва? Я не розумію.
Знову зазначу, що паливні брикети Піні-Кей з листяних порід деревини відносяться до твердого палива.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно із цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На брикети паливні з листяних порід деревини поширюється стандарт ДСТУ 8358:2015. Цей стандарт не передбачає додаткового підтвердження дотримання системи управління охороною здоров'я та безпекою праці стосовно постачання запропонованих товарів, шляхом подання діючих сертифікатів, які видані органом з оцінки відповідності.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Тому прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї вимогу, що товар має надходити з безпечного та екологічного виробництва, що не спричиняє шкоди довкіллю при його виробництві, тому учасник повинен підтвердити дотримання системи управління охороною здоров'я та безпекою праці стосовно постачання запропонованих товарів, шляхом подання діючих сертифікатів, які видані органом з оцінки відповідності.
Згідно вимог пункту 2.5 Додатку 2 до Документації "Технічна специфікація" паливні брикети з деревини листяних порід повинні: відповідати усім діючим санітарно-епідеміологічним нормам та стандартам України. У зв'язку з чим, учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи, які підтверджують, що паливні брикети з деревини листяних порід, а також їх поставка відповідає вимогам безпеки для здоров'я і життя людини та охорони праці і довкілля, а саме: Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності, декларацію виробника.
Почнемо з того, що з 01 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я № 2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тож не зрозуміло з яких підстав Замовник вимагає такий документ від учасників. Також, ДСТУ 8358:2015 (національний стандарт для даного виду товару) не передбачає надання такого документу.
Також не зрозуміло з яких підстав Замовник вимагає сертифікат відповідності, адже предмет даних торгів не підлягає обов'язковій сертифікації.
Щодо декларації виробника, то теж не є зрозумілим правові підстави такої вимоги, адже ДСТУ 8358:2015 не відокремлює такого документу.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
З огляду на вказане, прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують, що паливні брикети з деревини листяних порід, а також їх поставка відповідає вимогам безпеки для здоров'я і життя людини та охорони праці і довкілля, а саме: Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності, декларацію виробника.
Дискримінаційна вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника товару щодо права використовувати документи що посвідчують якісні та технічні характеристики товару(сертифікати, техпаспорти, висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи) на ім'я замовника та із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
Дискримінаційна вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника товару щодо права використовувати документи що посвідчують якісні та технічні характеристики товару(сертифікати, техпаспорти, висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи) на ім'я замовника та із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
Згідно вимог пункту 2.6 Додатку 2 до Документації "Технічна специфікація" учасник, що є офіційним представником, дилером, дистриб'ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження товару, тощо: надає авторизаційний лист від виробника товару щодо права використовувати документи що посвідчують якісні та технічні характеристики товару(сертифікати, техпаспорти, висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи) на ім'я замовника та із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
Паливні брикети Піні-Кей з листяних порід деревини відносяться до твердого палива.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно із цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На брикети паливні з листяних порід деревини поширюється стандарт ДСТУ 8358:2015. Цей стандарт не передбачає надання учасником, що є офіційним представником, дилером, дистриб'ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження товару, тощо: надає авторизаційний лист від виробника товару щодо права використовувати документи що посвідчують якісні та технічні характеристики товару(сертифікати, техпаспорти, висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи) на ім'я замовника та із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Оскільки вказана вимога Документації суперечить положенням Особливостей, прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї цю вимогу.
Дискримінаційна вимога щодо надання інформаційної довідки з переліком власної або залученої вантажно-підіймальної техніки та підтвердження права володіння або користування технікою.
Дискримінаційна вимога щодо надання інформаційної довідки з переліком власної або залученої вантажно-підіймальної техніки та підтвердження права володіння або користування технікою.
Тендер
UA-2024-05-03-007615-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Згідно вимог пункту 3 Додатку 2 до Документації "Технічна специфікація" Постачальник забезпечує навантаження та розвантаження товару із транспортного засобу до складу Замовника власними силами. Учасники надають інформаційну довідку з переліком власної або залученої вантажно-підіймальної техніки. Та підтвердження права володіння або користування технікою Зважаючи на це Замовник самостійно перевіряє через інформаційну систему "Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) інформацію щодо надавача послуг із навантаження/розвантаження товару, а саме: наявність у нього чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки (вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів).
Звертаю увагу на абзац перший пункту 29 Особливостей у частині незастосування замовниками положень пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи положення пункту 29 Особливостей, протиправним є встановлення замовниками у тендерній документації на закупівлю твердого палива (брикетів паливних з деревинної сировини) вимог щодо підтвердження учасниками процедур закупівель їх відповідності таким кваліфікаційним критеріям як: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи наведене, прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї вимогу, що Учасники надають інформаційну довідку з переліком власної або залученої вантажно-підіймальної техніки. Та підтвердження права володіння або користування технікою Зважаючи на це Замовник самостійно перевіряє через інформаційну систему "Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) інформацію щодо надавача послуг із навантаження/розвантаження товару, а саме: наявність у нього чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки (вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів).
Автор:
2591204894, ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ
51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Радянська , будинок 81, квартира 35