Закупівля Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади від Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2024 15:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності:
Відсутня частина таблиці про обладнання та матеріально-технічну базу.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
п.3 Інформація про обладнання та матеріально-технічну базу Додаток 2 до тендерної документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Повна таблиця про обладнання та матеріально-технічну базу.
30 квітня 2024 року Департаментом земельних і водних ресурсі та земельного кадастру Полтавської міської ради (далі- Замовник) було оголошено процедуру закупівлі Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади, код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 71350000-6 — «Науково – технічні послуги в галузі інженерії»
Приватне підприємство «Форас-Ленд» (далі – Скаржник) вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Приватне підприємство «Форас-Ленд» вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України Закону України «Про публічні закупівлі» Закону України «Про землеустрій», з огляду на наступне.
Згідно додатку№ 2 до тендерної документації Замовник установлює наступний перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) В пункті 3 «Обладнання та матеріально-технічна база»
В довідці обладнання та матеріально-технічна база (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту), необхідна для надання послуги з проведення державної інвентаризації земель повинна бути відображена в повному обсязі інформація про:
- наявність не менше 5 (п’яти) комп’ютерів різних модифікацій;
- наявність не менше 3 (три) GPS приладів (приймачів);
- наявність не менше 1 (один) електронних тахеометрів;
- наявність не менше ніж 1 (один) плотер формату А-0;
- наявність не менше ніж 5 (п’ять) принтерів;
- наявність не менше ніж 2(два) копіювальні апарати;
- наявність власної сертифікованої вимірювальної лабораторії або договір субпідряду з сертифікованою лабораторією яка має відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (в якості підтвердження долучити копію чинного договору та свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання).
Відповідно до ст. 17-1 ЗУ «Про топографо- геодезичну та картографічну діяльність» встановлено технічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт. Технологічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Основою інформаційного забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності є автоматизовані системи, призначені для обробки даних кадастрових, топографічних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення банків (баз) геопросторових даних, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління. Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин.
Згідно ст. 40 ЗУ «Про землеустрій» встановлено технічне забезпечення землеустрою базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт. Технологічне забезпечення землеустрою базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Основою інформаційного забезпечення землеустрою є автоматизовані системи, призначені для обробки даних земельно-кадастрових, топографо-геодезичних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення земельної статистики, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління.
Відповідно до Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців ( розробників) робіт із землеустрою затверджені наказом Міністерства аграрної політики то продовольства України № 255 від 11.04.2013 року із внесеними змінами наказ № 1405 від 27.07.2020 року встановлені вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт із землеустрою:
- Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою: геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж); комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.
- Геодезичні інструменти, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка, програмне забезпечення повинні мати властивості та функціональність, необхідні для: забезпечення точності зйомки, що буде відповідати чинним стандартам і забезпечувати необхідну точність при визначенні поворотних точок меж земельних ділянок та інших об’єктів реєстрації у державному земельному кадастрі відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі; автоматизації процесу обробки результатів геодезичних робіт; складання документації із землеустрою у паперовій формі та у формі електронного документа; забезпечення складання документації із землеустрою у строки, встановлені законодавством.
Виходячи з вищевикладених норм Закону не встановлено чітких норм щодо кількості матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт із землеустрою з проведення інвентаризації земель, зокрема кількість одиниць на 1 га чи кількості ділянок: комп’ютерів; GPS приладів (приймачів); електронних тахеометрів; плотер формату А-0; принтерів; копіювальні апарати.
У Додатку №2 до ТД міститься вимога щодо наявності у учасника власної сертифікованої вимірювальної лабораторії або договір субпідряду з сертифікованою лабораторією яка має відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (в якості підтвердження долучити копію чинного договору та свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання). Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є "Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель" та наказ Мінагрополітики від 11.04.2013 № 255 "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою" не містить жодної вимоги щодо наявності лабораторій.
Статтею 35 ЗУ «Про землеустрій» визначено інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру, виявлення та виправлення помилок у відомостях Державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 57.ЗУ «Про землеустрій» технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель включає: пояснювальну записку; матеріали топографо-геодезичних вишукувань; пропозиції щодо узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, що посвідчують право на земельну ділянку, та Державному земельному кадастрі; робочий і зведений інвентаризаційні плани; переліки земельних ділянок (земель) у розрізі за категоріями земель та угіддями, наданих у власність (користування) з кадастровими номерами, наданих у власність (користування) без кадастрових номерів, не наданих у власність чи користування, що використовуються без документів, що посвідчують право на них, що використовуються не за цільовим призначенням, невитребуваних земельних часток (паїв), відумерлої спадщини; відомості про меліоративну мережу або її складову частину/частини, в тому числі надані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері гідротехнічної меліорації земель, для державної реєстрації меліоративної мережі або її складової частини/частин у Державному земельному кадастрі, а також про земельні ділянки, на яких вони розміщені; відомості про земельні ділянки (частини земельних ділянок) та масиви земель сільськогосподарського призначення, включених до території обслуговування меліоративної мережі.
Однак Замовник, в супереч ЗУ «Про землеустрій» вимагає проведення додаткових робіт по встановленню якісних характеристик земель та ґрунтових вод у відповідній екологічній лабораторії яка відповідає вимогам ДСТУ 150 10012:2005
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державний земельний кадастр» Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами, про меліоративні мережі та складові частини меліоративних мереж.
Облік якості земель полягає у визначенні його ознак і певних властивостей (якісна оцінка): характеристика за відповідним місцезнаходженням земельної ділянки (облаштування територій соціальноекономічною інфраструктурою, геологічні, санітарно-гігієнічні, природно-ландшафтні умови, тощо); класифікація земель за функціональним призначенням відповідно до містобудівної документації населених пунктів; природна характеристика земельного фонду, а саме: товщина гумусового шару, вміст поживних речовин, фізико-механічний склад ґрунтів, еродованість, крутизна схилів, кислотність, заболоченість, солонцюватість, засоленість, кам'янистість, перезволоженість, забрудненість, викликана як хімічними так і техногенними факторами, тощо. лісотипологічна характеристика лісових угідь.
Відповідно до Додатку №3 Технічне завдання щодо розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади затверджений перелік кладовищ які планується проінвентаризувати.
Вказані у переліку кладовища уже функціонують, а від так яких саме підгрунтових вод аналіз планує додатково виготовляти Замовник ?.
Враховуючи вищевикладене вимога тендерної документації щодо обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає вимогам ЗУ «Про землеустрій»; ЗУ «Про топографо- геодезичну та картографічну діяльність» та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен у складу своєї тендерної пропозиції надати довідку (встановленої замовником форми) якій повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників, та не менше 2 сертифікованих інженерів-геодизистів які є відповідальними за якість проведення інвентаризації земель.
Статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» замовники і розробники документації із землеустрою юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Статтею 5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Тобто, чинним законодавством передбачено наявність одного сертифікованого інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста.
Також зазначаємо що сертифікований інженер-геодезист, є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, аж ніяк відповідальними за якість проведення інвентаризації земель.
Дані вимоги замовника є дискримінаційними, що обмежує коло учасників.
В додатку 2 до тендерної документації «Вимоги до учасників процедури закупівлі», інші працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі замовником зазначено: сертифіковані інженери-землевпорядники (не менше 2 осіб) з досвідом роботи не менше 3 років, сертифіковані інженери-геодизисти (не менше 2 осіб ) з досвідом роботи не менше 3 років.
Тобто крім двох сертифікованих інженерів-землевпорядників які є відповідальним, за якість робіт із землеустрою та двох інженерів-геодезистів, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, замовник встановлює вимоги щодо інших працівників, які крім того що повинні мати кваліфікаційний сертифікат та ще й досвід роботи не менше 3-ох років.
Виходячи з тендерної документації загальна кількість фахівців з землеустрою становить 8 (вісім) чоловік.
Дані вимоги замовника є дискримінаційними що обмежує коло учасників.
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
ПП «Форас-Ленд» є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення діяльності у сфері інжинірингу геології та геодезії та консультування у цих сферах та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як ПП «Форас-Ленд» , так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» -
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Автор:
40039321, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРАС-ЛЕНД"
36041, Україна, Полтавська область, Полтава, ВУЛИЦЯ СТРІТЕНСЬКА, будинок 18
Причина припинення:
скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади
Звернення:
За тендером : Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади
Тема:
кваліфікаційні вимоги
Зміст:
Шановний замовнику!
У Додатку №2 до ТД міститься вимога щодо наявності у учасника власної сертифікованої вимірювальної лабораторії або договір субпідряду з сертифікованою лабораторією яка має відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (в якості підтвердження долучити копію чинного договору та свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання).
Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є "Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель" та наказ Мінагрополітики від 11.04.2013 № 255 "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою" не містить жодної вимоги щодо наявності лабораторій.
Просимо роз'яснити з якою метою вимагається підтвердження наявності власної сертифікованої вимірювальної лабораторії або договір субпідряду з сертифікованою лабораторією яка має відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (в якості підтвердження долучити копію чинного договору та свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання) та уточнити що саме повинна здійснювати така лабораторія (які її функції та завдання) при розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель?
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 11:02
Відповідно до частини першої статті 35 Закону України "Про землеустрій" Інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об'єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель...
Результатом робіт за даною тендерною документацією буде формування земельних ділянок під об'єктами, що мають санітарно-захисні та екологічні обмеження (кладовища). З метою встановлення можливого впливу, результату використання сформованих ділянок за цільовим призначенням, на суміжні території вважаємо за необхідне додатково провести роботи по встановленню якісних характеристик земель та грунтових вод у відповідній екологічній лабораторії яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 09:31
Звернення:
За тендером : Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади
Тема:
технічне завдання
Зміст:
У п.1. додатку №3 до ТД зазначена така характеристика об'єкта:
"Місцезнаходження об’єкта – територія Полтавської міської територіальної громади.
Всі земельні ділянки ЗАЙНЯТІ ВОДНИМИ ОБ’ЄКТАМИ – кладовища.
Загальна кількість – 63 штук.
Кількість – 1 (одна) послуга.
Строк надання послуги: до 180 днів з дня підписання договору",
Просимо уточнити, що означає: "Всі земельні ділянки ЗАЙНЯТІ ВОДНИМИ ОБ’ЄКТАМИ – кладовища"?
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 11:49
В технічному завданні виправлені характеристики.
Дата оприлюднення відповіді:
02.05.2024 14:13
Звернення:
За тендером : Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади
Тема:
кваліфікаційні вимоги
Зміст:
Шановний замовник! у додатку 2 до тендерної документації вимоги до учасників процедури закупівлі п3 Обладнання та матеріально-технічна база є вимога щодо наявність власної сертифікованої вимірювальної лабораторії або договір субпідряду з сертифікованою лабораторією яка має відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (в якості підтвердження долучити копію чинного договору та свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання). Зазначимо що землевпорядні організації чи підприємства не зобов'язані мати власні сертифіковані вимірювальні лабораторії чи договори субпідряду з сертифікованими лабораторіями, що відповідють вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, ця вимога є дискримінаційною і унеможливлює участь в тендерній закупівлі, просимо її прибрати і привести тендерну документацію у відповідність до предмету закупівлю.
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 16:44
Відповідно до частини першої статті 35 Закону України "Про землеустрій" Інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об'єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель...
Результатом робіт за даною тендерною документацією буде формування земельних ділянок під об'єктами, що мають санітарно-захисні та екологічні обмеження (кладовища). В зв’язку з тим що територія кладовищ знаходяться поряд з житловою забудовою, вимога щодо наявності відповідної власної сертифікованої лабораторії у потенційного учасника закупівлі являється свого роду гарантом для Замовника наявності належного виконання робіт по встановленню якісних характеристик земель та грунтових вод в вищезазначеній відповідній лабораторії щодо встановлення можливого впливу, результату використання сформованих земельних ділянок за цільовим призначенням (під об’єктами, що мають санітарно-захисні та екологічні обмеження (кладовища)) на суміжні території та забезпечення екологічної безпеки та запобігання екологічним загрозам, і не порушує норми чинного законодавства України.
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:17
Звернення:
За тендером : Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади
Тема:
Кваліфікаційні вимоги
Зміст:
Шановний Замовник під час проведення закупівлі Вами порушено основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. В додатку 2 до тендерної документації «Вимоги до учасників процедури закупівлі» щодо інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен у складу своєї тендерної пропозиції надати довідку (встановленої замовником форми) якій повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників, та не менше 2 сертифікованих інженерів-геодизистів які є відповідальними за якість проведення інвентаризації земель. Хочемо зазначити, що: Статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» замовники і розробники документації із землеустрою юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Статтею 5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Тобто, чинним законодавством передбачено наявність одного сертифікованого інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста. Також зазначаємо що сертифікований інженер-геодезист, є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, аж ніяк відповідальними за якість проведення інвентаризації земель. Дані вимоги замовника є дискримінаційними, що обмежує коло учасників тому просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
2. В додатку 2 до тендерної документації «Вимоги до учасників процедури закупівлі», інші працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі замовником зазначено: сертифіковані інженери-землевпорядники (не менше 2 осіб) з досвідом роботи не менше 3 років, сертифіковані інженери-геодизисти (не менше 2 осіб ) з досвідом роботи не менше 3 років.
Тобто крім двох сертифікованих інженерів-землевпорядників які є відповідальним, за якість робіт із землеустрою та двох інженерів-геодезистів, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, замовник встановлює вимоги щодо інших працівників, які крім того що повинні мати кваліфікаційний сертифікат та ще й досвід роботи не менше 3-ох років. Виходячи з тендерної документації загальна кількість фахівців з землеустрою становить 8 (вісім) чоловік. Просимо замовника пояснити необхідність такої кількості сертифікованих спеціалістів і чому до одних висуваються вимоги щодо досвіду не менше 3-ох років, а до інших таких вимог не має. Дані вимоги замовника є дискримінаційними, що обмежує коло учасників. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 18:55
У додатку 2 до тендерної документації вимогами до учасників процедури закупівлі в оголошенні про проведення закупівлі передбачено, що потенційний учасник має надати довідку (встановленої замовником форми) в якій повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників та не менше 2 сертифікованих інженерів-геодизистів, які є відповідальними за якість проведення інвентаризації земель. Оголошення про проведення закупівлі, складене у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», який дозволяє замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги ТД стосуються всіх без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах. Враховуючи той факт, що топографо-геодизичні знімання необхідно провести кожному об’єкту інвентаризації, частиною 2 статті 28 ЗУ «Про землеустрій» обмежено строк виконання робіт із складання документації із землеустрою замовник має переконатися, що роботи із складання документації із землеустрою буде виконано якісно та своєчасно, а наявність зазначених в оголошенні вимог щодо складу фахівців з вказаними функціями є тому відповідним переконанням, і не порушує норми чинного законодавства України.
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:43
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
900 000
грн.
Період подання пропозицій
до
08.05.2024 16:03
Замовник:
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради