Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-29-008385-a
План UA-P-2024-04-29-010633-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 14.05.2024 10:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 315 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 575 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2024 16:51 до 07.05.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2024 16:51
до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2024 16:51
до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2024 01:00
до 13.05.2024 13:58
Залишилось 2 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2024 13:58
до 19.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.05.2024 13:58
-
Період уточнень
з 29.04.2024 16:51 до 04.05.2024 00:00
Період оскарження
з 29.04.2024 16:51 до 04.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2024 01:00 до 13.05.2024 13:58
Період кваліфікації
з 07.05.2024 01:00 до 13.05.2024 13:58
Основні параметри
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 315 000 грн.
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Очікувана вартість
1 315 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6575,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, по м. Дніпро
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
Пропозиція:
1 312 518 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2024 17:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Юрчишина
Електронна пошта
Телефон
+380931126230
Сайт:
https://miskautopark.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
23357437
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49003
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Період вимог/скарг з 13.05.2024 13:58 по 19.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2024 13:59
Довідка НАЗК
13.05.2024 13:58
-
Звіт про оцінку
07.05.2024 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 15:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній договір з організацією, яка має ліцензію на утилізацію розчинника, а також підтвердження наявності досвіду роботи по утилізації розчинника для промивання машини для нанесення розмітки. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у пп. 1.1.13. п.1 розділу 3 тендерної документації: «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. Для підтвердження вимог охорони навколишнього середовища під час експлуатації машини для нанесення розмітки Учасник має надати договір з організацією, яка має ліцензію на утилізацію розчинника, а також надати підтвердженням наявності досвіду роботи по утилізації розчинника для промивання машини для нанесення розмітки». 2. Надана Учасником довідка щодо відсутність обставин, передбачених пунктом 47 Особливостей містить некоректну інформацію. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.5 розділу 3 тендерної документації: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.» 3. У довідці про наявність техніки та обладнання які необхідні для надання послуг відсутні засоби та обладнання, що передбачені Правилами ремонту та утримання доріг обов’язкова!. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.5 розділу 3 тендерної документації: «Звертаємо увагу учасників! Наявність маркувальної машини для нанесення розмітки, всіх засобів та обладнання, що передбачені Правилами ремонту та утримання доріг обов’язкова!». 4. У складі тендерної пропозиції Учасника, на підтвердження досвіду виконання протягом останніх 2 (двох) років (2022 – 2023 роки) аналогічного договору, відсутній позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір ) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору в повному обсязі, у тому числі стосовно якості та строків. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.4 розділу ІІ Додатку 4 тендерної документації: «На підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору. Також документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі, такі, як акти виконання робіт/послуг, а також позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору в повному обсязі, у тому числі стосовно якості та строків.» 5. Відсутній сертифікат на систему управління якістю виданий учаснику за стандартом відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.4 розділу ІІ Додатку 4 тендерної документації: «Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.4 розділу ІІ Додатку 4 тендерної документації: «З метою підтвердження надання якісних послуг надати у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління якістю виданий учаснику за стандартом відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)». 6. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня технологічна карта, розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг, Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування, Галузевих розрахунків витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування, які затверджені наказом № Н-275/11-02 Державного агентства автомобільних доріг України від 18.11.2022, а також копія документу, який підтверджує кваліфікацію розробника. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у примітці Додатку 5 тендерної документації: «На підтвердження вимоги учасник надає технологічну карту, розроблену відповідно до вищезазначених норм з копією документу, який підтверджує кваліфікацію розробника». 7. Надані у складі тендерної пропозиції копії документів не завірені належним чином. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.1 розділу 3 тендерної документації: «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу за підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки*.» Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Договір з організацією, яка має ліцензію на утилізацію розчинника, а також підтвердження наявності досвіду роботи по утилізації розчинника для промивання машини для нанесення розмітки. 2. Довідка в довільній формі щодо відсутність обставин, передбачених пунктом 47 Особливостей, а саме самостійне декларування відсутності таких підстав Учасником процедури закупівлі. 3. Інформація про наявність засобів та обладнання, що передбачені Правилами ремонту та утримання доріг. 4. Позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено аналогічний договір ) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору в повному обсязі, у тому числі стосовно якості та строків. 5. Сертифікат на систему управління якістю виданий учаснику за стандартом відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). 6. Технологічну карту, розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг, Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування, Галузевих розрахунків витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування, які затверджені наказом № Н-275/11-02 Державного агентства автомобільних доріг України від 18.11.2022, а також копію документу, який підтверджує кваліфікацію розробника. 7. Копії документів, що завірені належним чином відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
10.05.2024 15:48
Надати до
11.05.2024 15:48
Договір
UA-2024-04-29-008385-a-c1
Очікує підписання
1 312 518 грн.
1 312 518 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Номенклатура
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 315 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380931126230
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 315 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380931126230
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності