Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень від Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-29-002864-a
План UA-P-2024-04-29-003905-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.05.2024 09:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 362 413.42 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 812.07 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2024 11:09 до 07.05.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2024 11:09
до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2024 11:09
до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2024 01:02
до 08.05.2024 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2024 15:41
до 14.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2024 15:41
до 15.05.2024 09:56
Період уточнень
з 29.04.2024 11:09 до 04.05.2024 00:00
Період оскарження
з 29.04.2024 11:09 до 04.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2024 01:02 до 08.05.2024 15:41
Період кваліфікації
з 07.05.2024 01:02 до 08.05.2024 15:41
Основні параметри
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 362 413.42 грн.
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Назва предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
4 362 413.42 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21812,07
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 870
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Сквер у районі вул. Щербання, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча); Центральний парк культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка, Парк ім.Писаржевського
Дата постачання по
29.11.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
29.04.2024 11:09
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МОНОЛІТ-ДАП"
Пропозиція:
4 170 112.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2024 11:10
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ксенія Козлова
Електронна пошта
Телефон
+380567670336
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
39754779
Повна назва
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Період вимог/скарг з 08.05.2024 15:41 по 14.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2024 15:41
Довідка НАЗК
08.05.2024 15:41
-
Звіт про оцінку
07.05.2024 01:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 11:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 11:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 07.05.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради ради, ЄДРПОУ: 39754779 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень 2.2. Кількість: 1 послуга 2.3. Місце надання послуг: 49000 Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Сквер у районі вул. Щербання, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча); Центральний парк культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка, Парк ім.Писаржевського 2.4. Строк надання послуг: до 29 лист. 2024. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 29.04.2024 року, UA-2024-04-29-002864-a 4. Дата та час початку Аукціону: не проводився. 5. Дата та час закінчення Аукціону: не проводився. 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "МОНОЛІТ-ДАП" Місцезнаходження: 49089, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Автотранспортна, будинок 2 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.3 вимагається: 3.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (в Україні) із зазначенням предмету закупівлі договору (договорів), номеру та дати договору, суми виконання договору та назви контрагента, з яким було укладено договір. 3.3. Оригінал позитивного листа-відгуку від попереднього замовника. У наданому листі-відгуку повинна бути надана інформація про відсутність претензій та судових позовів до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника. В складі пропозиції Учасника дана довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій не вірно вказано номер договору та предмет закупівлі. У листі –відгук не вірно вказано номер договору та предмет закупівлі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
07.05.2024 15:26
Надати до
08.05.2024 15:26
Договір
UA-2024-04-29-002864-a-c1
Підписаний і діє
Номер
25
4 170 112.92 грн.
4 170 112.92 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.05.2024
Строк дії договору з
15.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Номенклатура
Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
29 листопада 2024 р.
Документи договору
15.05.2024 09:56
-
15.05.2024 09:55
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-21-000006
Дата створення проекту
21.05.2024 08:53
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
21.05.2024 11:23
Дата публікації висновку про результати
04.06.2024 09:38
Дата завершення усунення порушень
08.06.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
12.06.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 412-32-83
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2024 № 12-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 20.05.2024 № 12-З Витяг з переліку процедур закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-04-29-002864-a 29.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.05.2024 00:00
Документи рішення
21.05.2024 11:23
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради(далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.04.2024 №112, опубліковану 29 квітня 2024 року, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МОНОЛІТ-ДАП» (далі – ТОВ «МОНОЛІТ-ДАП»); Вимогу про усунення невідповідностей до 08 травня 2024 року; протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.05.2024, Договір від 15.05.2024 № 25 на суму 4 170 112,92 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МОНОЛІТ-ДАП»(далі – Договір),додаткова угода №1 від 17.05.2024; пояснення на запит органу державного фінансового контролю (із долученими документами) Замовника від 23.05.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови №710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.06.2024 00:00
Дата публікації
04.06.2024 09:38
Документи висновку
04.06.2024 09:38
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-29-002864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на послуги, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.05.2024 16:26
Орган перевірки
28.05.2024 00:00
Документи повідомлення
22.05.2024 16:27
-
Відповідь
відповідь на запит
На Ваш запит від 22.05.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з озеленення територій, ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (ID закупівлі: UA-2024-04-29-002864-a), пояснюємо наступне. 1. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. На виконання вищевказаної норми Закону Замовником було зазначено всю необхідну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, яку було розміщено у Додатку № 2 до Тендерної документації у файлі «ТД послуги.doc». Розрахунок очікувальної вартості зазначеної послуги було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі послуги, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), а також на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі, щодо технічних, якісних та кількісних характеристики предмета закупівлі за процедурою закупівлі. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 постановлено рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов`язковим. Але, підставою для визначення очікуваної вартості закупівлі, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі для замовника стали службова записка начальника служби благоустрою та утримання зелених зон Любові Чадіної; інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі; комерційні пропозиції від: п/р Назва суб’єкта господарювання Загальна цінова пропозиція (грн.) 1 ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ 2018» 5090700,00 грн з ПДВ 2 ТОВ «МОНОЛІТ-ДАП» 4362413,42 грн без ПДВ 3 ТОВ «ІНКРІС-Р» 4820380,00 грн без ПДВ Сформована ціна закупівлі складає: 4 362 413,42грн. 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)» Замовником оприлюднене за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Дане посилання розміщено на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-29-002864-a у розділі «Інформація про замовників». Звертаємо Вашу увагу, що інформацію з обґрунтуванням щодо даної закупівлі було також оприлюднено на сайті Дніпровської міської ради за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi Додатки: - службова записка на 1 арк; - інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі на 7 арк; - комерційна пропозиція від ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ 2018» на 2 арк ; - комерційна пропозиція від ТОВ «МОНОЛІТ-ДАП» на 2 арк; - комерційна пропозиція від ТОВ «ІНКРІС-Р» на 2 арк.
Рішеня
23.05.2024 12:34
Замовник
Документи повідомлення
23.05.2024 12:36
-
23.05.2024 12:36
-
23.05.2024 12:36
-
23.05.2024 12:36
-
23.05.2024 12:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 362 413.42 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2024 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567670336
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 362 413.42 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2024 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567670336
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності