14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
Універсальний миючий засіб для миття кахелю та інших поверхонь
Код ДК 021:2015
39831200-8 -
Мийні засоби
Кількість
703
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради (згідно заявок в кожен заклад окремо)
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 15:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Чернігівської міської ради. Місцезнаходження Замовника: 14013, м.Чернігів, проспект Перемоги, 141.
Код ЄДРПОУ: 02147598. IBAN №UA238201720355149028000032345 в ДКСУ м.Київ, МФО – 820172. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 15:35
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 15:35
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 15:35
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття)
Тендер:
UA-2024-04-26-009818-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-04-26-009818-a.b1
Дата:
30.04.2024 19:54
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо оголошення повторної процедури закупівлі та усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо оголошення повторної процедури закупівлі та усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Оголошення дано процедури закупівлі порушує мої права та інтереси.
Оголошення дано процедури закупівлі порушує мої права та інтереси. В електронній системі закупівель вже оголошена закупівля UA-2024-02-05-005807-a, предмет та очікувана вартість якої є ідентичними даній закупівлі. На закупівлі UA-2024-02-05-005807-a мою пропозицію було безпідставно відхиллено, що було оскаржено мною і скаргу задоволено рішенням №5651-р/пк-пз від 28.03.2024, а потім закупівлю було необґрунтовано відмінено, що наразі оскаржується (UA-2024-02-05-005807-a.a4). Відтак замовником для уникнення укладання договору зі мною було оголошено нову процедуру закупівлі на придбання того самого товару (із незначними змінами) та з додаванням суттєвих дискримінаційних умов, яких не було у минулій документації, щоб не дати мені змогу прийняти участь у даній закупівлі та зробити переможцем ТОВ «Гренландія НВП».
Розгляд скарги UA-2024-02-05-005807-a.a4 призначено на 02-05-24, 10:00:00, а відтак рішення за даною скаргою може бути оприлюднено вже після кінцевого строку подання пропозицій по даній закупівлі (04-05-2024, 03:00).
Разом з тим навіть задоволення скарги UA-2024-02-05-005807-a.a4 не призведе до укладення договору, оскільки у замовника буде можливість значно затягувати прийняття рішень та вигадати ще багато підстав для відхилення моєї пропозиції, які я змушений буду оскаржувати. Це в свою чергу призведе до того, що дана процедура закупівлі може пройти значно швидше ніж вже оголошена UA-2024-02-05-005807-a, і це буде повністю залежати від швидкості прийняття рішень замовником. А беручи до уваги небажання Замовника укладати договір з кимось окрім ТОВ «Гренландія НВП», що видно із прийнятих ним рішень, замовник буде всіма силами намагатись затягувати процедуру UA-2024-02-05-005807-a.
Таким чином оголошення даної процедури закупівлі може позбавити мене можливості на укладення договору із Замовником (збитки, упущена вигода) та надає Замовнику можливість нехтувати чинним законодавством про публічні закупівлі, адже за таких умов Замовник може нескінченно оголошувати нові процедури закупівель та затягувати минулі задля забезпечення перемоги певного учасника.
На підставі викладеного вище Скаржник просить Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати замовника відмінити дану процедуру закупівлі UA-2024-04-26-009818-a.
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо оголошення повторної процедури закупівлі та усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема мене особисто. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини 4 статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
1) Тендерною документацією у технічній специфікації, розміщеній у Додатку 4 до ТД, прописано вимоги до предмета закупівлі, сукупність яких, з урахуванням вимог до документального підтвердження, якого вимагає ТД, є дискримінаційною стосовно учасників, які не пропонують товарів конкретного виробника, під технічні характеристики якого прописані вимоги ТД.
Замовник убезпечив себе від участі небажаних учасників, в тому числі Скаржника, встановивши конкретний перелік вимог до технічних характеристик, якому не відповідає жодна з продукції, яку може запропонувати Скаржник.
Разом з тим, ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович є постачальником широкого асортименту засобів для миття, чищення, гігієни тощо виробництва відомих брендів (наприклад ТМ «BALU», ТМ «Пуся», ТМ «Подолянка», ТМ «Pro Service», ТМ «Ушастик»), а також інших вітчизняних виробників, і може запропонувати запитувані Замовником засоби які відповідають вимогам за експлуатаційними властивостями, але не зможе дотримати усієї сукупності вимог до технічних характеристик та документального підтвердження.
Нижче наведено порівняльну таблицю вимог замовника та товару, що може запропонувати Скаржник:
Відтак, як видно з наведеної вище таблиці, замовником встановлені дискримінаційні вимоги в частині визначення сукупності технічних характеристик (показників якості та документів) які заважають Скаржнику прийняти участь у дані закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника видалити дискримінаційні умови тендерної документації в частині технічних характеристик та документів, що дозволить мені та іншім учасникам прийняти участь у закупівлі.
2) Тендерною документацією у Додатку 2 до ТД по позиції 5 вимагається:
5. Засіб мийний та дезінфекційний для посуду л 44,5 Засіб мийний та дезінфекційний для посуду (діюча речовина: натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти – 3,6%) (підтвердити витягом з
державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ, або довідкою з номером засобу в цьому реєстрі)
Звертаємо увагу, що кількість та одиниці виміру засобу визначені у літрах. Тобто робимо висновок, що замовником закуповується рідкий засіб.
Відповідно до реєстру дезінфекційних засобів щодо засобу за позицією 5 може бути надана продукція ТОВ «Гренландія» та Концерн Еколаб:
Відповідно до паспорту безпеки на продукт (додано до скарги), виданого виробником ТОВ «Гренландія» Засіб дезінфекційний та миючий для посуду та кухонного обладнання «I MED» є порошковим засобом. В той час як Замовник закуповує рідкий засіб.
Так само і другий зазначений Замовником «Засіб дезінфекційний та мийний для посуду «Солід Дез» є порошковим засобом фасованим у капсули по 4,5 кг відповідно до паспорту безпеки та опису засобу (додано до скарги):
Відтак і другий засіб не є рідиною, яку Замовник намагається придбати.
Я маю можливість поставити «Засіб дезінфекційний та мийний для посуду «Солід Дез» фасуванням 4,5 кг. З такого засобу є можливість готувати робочі розчини, і з мінімального фасування (банка 4,5 кг) готується 300л робочого розчину. Але з урахуванням вимог тендерної документації не маю можливість його запропонувати, адже закуповуються не робочі розчини, а безпосередньо засіб у кількості 44,5 літра.
Так обидва засоби які можна запропонувати на дану позицію не відповідають вимогам закупівлі і не можуть бути запропоновані.
Таким чином вимога Додатку 2 про закупівлю «Засіб мийний та дезінфекційний для посуду» є дискримінаційною та не дозволяє мені прийняти участь у закупівлі.
Натомість я, як потенційний учасник можу запропонувати на дану позицію Засіб антисептичний та мийний для посуду ТМ Донат, але даний засіб не внесено до державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ.
Таким чином на підставі викладеного вище просимо зобов’язати Замовника видалити з Додатку 2 вимогу про необхідність підтвердити витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ, або довідкою з номером засобу в цьому реєстрі наявність діючої речовини у засобі за позицією 5.
3) Тендерною документацією у Додатку 2 до ТД по позиції 15 вимагається
15 Засіб для чищення антибактеріальний (гель) л 50 Гель для чищення антибактеріальний пробіотичний (підтвердити висновком санітарної експертизи на відповідність санітарному
законодавству, виданим державним органом або державною установою)
Так висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, після 01.10.2023 неможливо отримати через зміни законодавства, отже його ні в який спосіб не можуть надати учасники, які не підготували такі висновки ДСЕЕ заздалегідь до оголошення процедури закупівлі - ще до 01.10.2023.
Адже з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені:
- на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи:
- введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відтак чинне законодавство не передбачає видачу державними органами або установами ніяких висновків санітарної експертизи на відповідність санітарному законодавству.
Окрім того відповідно до умов Додатку 2 незрозуміло що саме потрібно підтвердити таким документом, адже у вимогах до позиції зазначено лише «Гель для чищення антибактеріальний пробіотичний», що не є будь якими санітарними нормами, а є звичайним описом товару або назвою.
До 13.12.2023 діяв «Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи» (Затверджено Наказ Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 N 247) відповідно до якого висновок повинен містити:
«Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ встановленої форми містить: - реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи; назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи; - медичні вимоги безпеки для життя і здоров'я людини (критерії безпеки, показники, їх граничнодопустимі рівні, встановлений конкретний термін придатності тощо), яким повинен відповідати об'єкт експертизи, з якими має ознайомитись і які зобов'язується виконувати заявник - власник об'єкта експертизи, а також які є предметом подальшого державного санітарно-епідеміологічного нагляду; - перелік відповідних методів їх контролю, які повинні бути перевірені в ході експертизи стосовно можливості застосування для контролю об'єкта експертизи; - рекомендації щодо місця, періодичності та обсягів перевірок об'єкта в ході державного санітарно-епідеміологічного нагляду.»
Як видно із наведеного зазначення будь яких описів товару навіть тоді не передбачалось. Таке не зазначалось у висновках ДСЕЕ для миючих засобів, а тому неможливо підтвердити таку вимогу висновком ДСЕЕ. В той же час товар що планується пропонувати має власні назви відповідно до дозвільних докуменів і не може співпадати слово у слово із вимогам вигаданими Замовником.
Наразі ж взагалі відсутні законодавчі акти, які б передбачали видачу «висновків» чи наявність певної інформації у їх змісті.
Прошу, з метою усунення дискримінації учасників, зобов’язати Замовника виключити з документації вимогу по позиції 5 про підтвердження висновком санітарної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданим державним органом або державною установою.