Показати схожі тендери

Закупівля Профнастил металевий від Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-26-009552-a
План UA-P-2024-04-26-011519-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 10.05.2024 08:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
109 138 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 091.38 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.04.2024 15:25 до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.04.2024 15:25
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.04.2024 15:25
до 01.05.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.05.2024 13:14
-
Період уточнень
з 26.04.2024 15:25 до 01.05.2024 00:00
Період оскарження
з 26.04.2024 15:25 до 01.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 13:14
Основні параметри
Профнастил металевий
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
109 138 грн.
Профнастил металевий
Назва предмета закупівлі
Профнастил металевий
Очікувана вартість
109 138 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1091,38
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 12:39
Закінчення аукціону
06.05.2024 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Профнастил металевий: тип: ПК-20, товщина: 0,45 мм, ширина: 1120-1150 мм, довжина: 2000 мм, колір: RAL 7016 (матовий), застосування: для зовнішніх робіт
Код ДК 021:2015
44112500-3 - Покрівельні матеріали
Кількість
394
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, м, Хмельницький, вул. Львівське шосе, 14/1
Дата постачання по
30.06.2024 15:30
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
Пропозиція:
101 979 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
103 070 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
Пропозиція:
106 774 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР"
Пропозиція:
88 650 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 12:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Щегельська Ольга Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Shchegelska Olga Ivanovna
Електронна пошта
Телефон
+380680765019
Факс
+380382795237
Замовник
ЄДРПОУ
03356163
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services of the Khmelnytsky City Council
Повна назва
Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services of the Khmelnytsky City Council
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Проскурівська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Профнастил металевий
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 15:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР" у процедурі закупівлі за предметом «Профнастил металевий» (код ДК 021-2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали), виявлено такі невідповідності, а саме: 1. в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «інформаційний лист з відомостями про Учасника, згідно Додатку № 1». В складі пропозиції Учасник надав лист № 03/05-19 03.05.2024 з відомостями про Учасника, згідно Додатку № 1, але не заповнені всі пункти, а саме пункт 2, пункт 3. Пропонуємо надати інформаційний лист з відомостями про Учасника, згідно Додатку № 1 з заповненими усіма пунктами. 2. в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «гарантійний лист від учасника на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який наданий на закупівлю, що проводиться Замовником із зазначенням номера даної процедури закупівлі». В складі пропозиції Учасник надав Гарантійний лист № 03/05-8 03.05.2024, але не зазначив номер закупівлі. Пропонуємо впорядкувати гарантійний лист. 3. в пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, (1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) тендерної документації передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двух) які поставляли товар в 2020-2024 роках із зазначенням: ? найменування контрагента, ? предмету договору, ? номеру та дати укладення договору; ? контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); ? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Скановані оригінали зазначених аналогічних договорів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповнаоженою особою учасника 1.3.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару профнастил металевий.» В складі пропозиції Учасник ненадав даних документів. Враховуючи вище викладене, пропонуємо документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів завантаживши відповідні документи згідно вимог визначених в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двух) які поставляли товар в 2020-2024 роках із зазначенням: ? найменування контрагента, ? предмету договору, ? номеру та дати укладення договору; ? контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); ? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Скановані оригінали зазначених аналогічних договорів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповнаоженою особою учасника 1.3.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару профнастил металевий.». Враховуючи вищевикладене потрібно впорядкувати документи відповідно до тендерної документації і завантажити протягом 24 годин.
Створено
09.05.2024 16:35
Надати до
10.05.2024 16:35
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
109 138 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380680765019
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
109 138 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380680765019
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності