Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2024 № 30-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 06 травня 2024 року № 30-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-04-26-007545-a від 26.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дрова паливні ДК 021:2015 03410000-7 (деревина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-26-007545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому у річному плані закупівлі Вами не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету, якщо джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету?
3. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Підприємця Первісник Ростислав Петрович (#3503012857), з яким укладений договір купівлі-продажу від 15.04.2024 № 11 без використання електронної системи закупівель (далі – Договір №11)?
5. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
6. Чому у Договорі №11 відсутня інформація щодо обсягів (кількості) товару "Дрова паливні", що придбавається покупцем?
7. Чи укладали сторони додатки/додаткові угоди до Договору№ 11? Якщо так, то надайте копії таких додатків/додаткових угод.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення щодо закупівлі UA-2024-04-26-007545-a Дрова паливні ДК 021:2015 03410000-7 (деревина)
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість вказано у кошторисі на 2024 рік.
2. У річному плані закупівлі не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету, бо того року я не вказував. Можливо тепер з новими змінами потрібно вказувати, але я не розумію в якому саме полі. КЕКВ 2275.
3-4-5.Педед тип, як укладати договір з приватним підприємцем Первісником Ростиславом Петровичем, було оголошено тендер Закупівля: UA-2024-03-28-006236-a / на ProZorro / на DoZorro Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-03-28-007910-a. Закупівля/аукціон не відбулися, відсутні пропозиці. Після чого було укладено договір з приватним підприємцем Первісником Ростиславом Петровичем і опублікована закупівля на Прозоро: Закупівля: UA-2024-04-26-007545-a / на ProZorro / на DoZorro Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-04-26-009535-a.
6. Закуплено 172 м3 дров по 920 грн за 1м3 на суму 162000 грн. Ця інформація вказана на Прозоро.
7. Додаткових договорів з приватним підприємцем Первісником Ростиславом Петровичем не було укладено.