Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні ДК 021:2015 03410000-7 (деревина) від Опорний заклад "Конятинський ліцей" Конятинської сільської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-04-26-007545-a
План UA-P-2024-04-26-009535-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.04.2024 14:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
162 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Дрова паливні ДК 021:2015 03410000-7 (деревина)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні ДК 021:2015 03410000-7 (деревина)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
176
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
15.04.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
26.04.2024 14:38
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Парижняк Тарас
Електронна пошта
Телефон
380683830466
Замовник
ЄДРПОУ
25811567
Назва (англійською мовою)
Opornii zaklad "Konyatinskii licei" Konyatinskoyi silskoyi radi
Повна назва
Опорний заклад "Конятинський ліцей" Конятинської сільської ради
Повна назва (англійською мовою)
Opornii zaklad "Konyatinskii licei" Konyatinskoyi silskoyi radi
Поштовий індекс
59122
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Вижницький район, село Конятин
Адреса
Вулиця Центральна, будинок 71
Кваліфікація
Договір
UA-2024-04-26-007545-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№11
162 000 грн.
162 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.04.2024
Строк дії договору з
15.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
176 (метри кубічні)
Дрова паливні ДК 021:2015 03410000-7 (деревина)
Номенклатура
Дрова паливні ДК 021:2015 03410000-7 (деревина)
Кількість
176
Одиниця виміру
метр кубічний
Ціна за одиницю
920
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-06-000032
Дата створення проекту
06.05.2024 14:29
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
06.05.2024 15:52
Дата завершення моніторингу
28.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2024 № 30-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 травня 2024 року № 30-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2024-04-26-007545-a від 26.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2024 00:00
Документи рішення
06.05.2024 15:52
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дрова паливні ДК 021:2015 03410000-7 (деревина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-26-007545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чому у річному плані закупівлі Вами не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету, якщо джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету? 3. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Підприємця Первісник Ростислав Петрович (#3503012857), з яким укладений договір купівлі-продажу від 15.04.2024 № 11 без використання електронної системи закупівель (далі – Договір №11)? 5. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі? 6. Чому у Договорі №11 відсутня інформація щодо обсягів (кількості) товару "Дрова паливні", що придбавається покупцем? 7. Чи укладали сторони додатки/додаткові угоди до Договору№ 11? Якщо так, то надайте копії таких додатків/додаткових угод. Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.05.2024 11:21
Орган перевірки
11.05.2024 00:00
Документи повідомлення
07.05.2024 11:21
-
Відповідь
Пояснення щодо закупівлі UA-2024-04-26-007545-a Дрова паливні ДК 021:2015 03410000-7 (деревина)
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість вказано у кошторисі на 2024 рік. 2. У річному плані закупівлі не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету, бо того року я не вказував. Можливо тепер з новими змінами потрібно вказувати, але я не розумію в якому саме полі. КЕКВ 2275. 3-4-5.Педед тип, як укладати договір з приватним підприємцем Первісником Ростиславом Петровичем, було оголошено тендер Закупівля: UA-2024-03-28-006236-a / на ProZorro / на DoZorro Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-03-28-007910-a. Закупівля/аукціон не відбулися, відсутні пропозиці. Після чого було укладено договір з приватним підприємцем Первісником Ростиславом Петровичем і опублікована закупівля на Прозоро: Закупівля: UA-2024-04-26-007545-a / на ProZorro / на DoZorro Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-04-26-009535-a. 6. Закуплено 172 м3 дров по 920 грн за 1м3 на суму 162000 грн. Ця інформація вказана на Прозоро. 7. Додаткових договорів з приватним підприємцем Первісником Ростиславом Петровичем не було укладено.
Рішеня
07.05.2024 17:27
Замовник
Документи повідомлення
07.05.2024 17:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
162 000 грн.
Замовник:
Опорний заклад "Конятинський ліцей" Конятинської сільської ради
Контактний телефон:
380683830466
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
162 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Опорний заклад "Конятинський ліцей" Конятинської сільської ради
Контактний телефон:
380683830466
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності