Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання) від Верхньодніпровська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-26-005626-a
План UA-P-2024-04-26-006935-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 10.05.2024 16:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
193 737 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
122.62 грн. (0,06 %)
Вартість подання пропозиції:
428.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.04.2024 12:31 до 04.05.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 26.04.2024 12:31
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.04.2024 12:31
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2024 15:26
до 10.05.2024 15:31
Залишилось 2 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2024 12:09
до 16.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.05.2024 15:31
-
Період уточнень
з 26.04.2024 12:31 до 01.05.2024 00:00
Період оскарження
з 26.04.2024 12:31 до 01.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 15:26 до 10.05.2024 15:31
Період кваліфікації
з 06.05.2024 15:26 до 10.05.2024 15:31
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
181 475 грн.
Системні блоки та монітори (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Системні блоки та монітори (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
181 475 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1814,75
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 15:03
Закінчення аукціону
06.05.2024 15:26
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 17 (штуки)
Системний блок HP ELITEDESK 800 G2 DESKTOP MINI PC i5-6500T 8GB RAM 256GB m2 SSD або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Системний блок HP ELITEDESK 800 G2 DESKTOP MINI PC i5-6500T 8GB RAM 256GB m2 SSD або еквівалент
Код ДК 021:2015
30236200-4 - Обладнання для обробки даних
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №2 17 (штуки)
Монітор 23" HP EliteDisplay E232 IPS WLED 1920x1080 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Монітор 23" HP EliteDisplay E232 IPS WLED 1920x1080 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30231310-3 - Плоскопанельні дисплеї
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах Договору. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах отриманого бюджетного фінансування відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України та з урахуванням положень Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами). Розрахунки за Товар, здійснюються у розмірі 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати постачання Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Затримка оплати за Товар з підстав, що враховують ресурсну забезпеченість єдиного казначейського рахунка в черговості зазначеній в пункті 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 не є порушенням умов Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
173 451 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Храпко Марина Дмитрівна"
Пропозиція:
173 450.83 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 15:03
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
12 262 грн.
Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
12 262 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
122,62
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій А4 ч/б Canon i-SENSYS MF275dw з Wi-Fi або еквівалент
Код ДК 021:2015
30232110-8 - Лазерні принтери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах Договору. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах отриманого бюджетного фінансування відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України та з урахуванням положень Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами). Розрахунки за Товар, здійснюються у розмірі 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати постачання Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Затримка оплати за Товар з підстав, що враховують ресурсну забезпеченість єдиного казначейського рахунка в черговості зазначеній в пункті 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 не є порушенням умов Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Храпко Марина Дмитрівна"
Пропозиція:
11 880 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.04.2024 12:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Ворона
Електронна пошта
Телефон
+380673993215
Сайт:
http://vdn.otg.dp.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04052595
Повна назва
Верхньодніпровська міська рада
Поштовий індекс
51600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Верхньодніпровськ
Адреса
проспект Шевченка, буд. 21
Кваліфікація
Лот № 1 Системні блоки та монітори (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Період вимог/скарг з 08.05.2024 12:09 по 14.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 12:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 12:31
Період вимог/скарг з 10.05.2024 15:31 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 15:31
Довідка НАЗК
10.05.2024 15:31
-
08.05.2024 12:09
Витяг з ЄДР
08.05.2024 12:09
Витяг з ЄДР
08.05.2024 12:09
Витяг з ЄДР
08.05.2024 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 12:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 12:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Виявлені невідповідності: Учасником у складі пропозиції надано: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі вих.№0305/03 від 03.05.2024р. (файл «03) Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі.pdf»), в якій не вказано строк дії договору (з – по) та контактний номер телефону контрагента. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.1.1 пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації: «3.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням назви, кода ЄДРПОУ/РНОКПП контрагента, з яким (якими) було укладено аналогічний договір, конкретної назви предмета договору, дати укладення та номеру договору, строк його дії (з – по), ціни договору, контактний номер телефону. Станом на дату надання довідки зобов’язання учасника за цим договором мають бути виконаними.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції має надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням назви, кода ЄДРПОУ/РНОКПП контрагента, з яким (якими) було укладено аналогічний договір, конкретної назви предмета договору, дати укладення та номеру договору, строк його дії (з – по), ціни договору, контактний номер телефону. Станом на дату надання довідки зобов’язання учасника за цим договором мають бути виконаними. Примітка: Рекомендуємо надати вказану довідку лише по контрагенту КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» Дніпропетровської обласної ради», оскільки надані за цим контрагентом документи відповідають вимогам тендерної документації замовника щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) Виявлені невідповідності: Учасником у складі пропозиції надано: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл «10) Витяг ЄДР.pdf») виданий/сформований/отриманий не у поточному (2024) році. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Пункт 3 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації: «Завірену учасником копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських фомувань, виданого/сформованого/ отриманого у поточному році.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції має надати: Завірену учасником копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських фомувань, виданого/сформованого/ отриманого у поточному (2024) році.
Створено
09.05.2024 15:27
Надати до
10.05.2024 15:27
Лот № 2 Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Період вимог/скарг з 09.05.2024 17:15 по 15.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 12:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 12:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Виявлені невідповідності: Учасником у складі пропозиції надано: Довідку про досвід виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо поставки товарів (файл «Довідка про досвід виконання.pdf»), в якій не вказано строк дії договору (з – по). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 3.1.1 пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації: «3.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням назви, кода ЄДРПОУ/РНОКПП контраганта, з яким (якими) було укладено аналогічний договір, конкретної назви предмета договору, дати укладення та номеру договору, строк його дії (з – по), ціни договору, контактний номер телефону. Станом на дату надання довідки зобов’язання учасника за цим договором мають бути виконаними.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції має надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням назви, кода ЄДРПОУ/РНОКПП контраганта, з яким (якими) було укладено аналогічний договір, конкретної назви предмета договору, дати укладення та номеру договору, строк його дії (з – по), ціни договору, контактний номер телефону. Станом на дату надання довідки зобов’язання учасника за цим договором мають бути виконаними. 2) Виявлені невідповідності: Учасником у складі пропозиції надано: Витяг № 1797 з реєстру платників єдиного податку (файл «Витяг №1797 з реєстру платників єдиного податку_тендер.pdf»), не завірений належним чином, натомість на текст документа накладено напис «ЄДРПОУ: 3422009826 Для участі в закупівлях». Наданий документ Замовник не може ідентифікувати як сканована кольорова копія з оригіналу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження статусу платника податків (у разі наявності) учасник надає скановану кольорову копію з оригіналу або копію, належним чином завірену учасником: Для платників єдиного податку: - свідоцтва про сплату єдиного податку; або - витягу з реєстру платників єдиного податку.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції має надати: На підтвердження статусу платника податків (у разі наявності) учасник надає скановану кольорову копію з оригіналу або копію, належним чином завірену учасником: Для платників єдиного податку: - свідоцтва про сплату єдиного податку; або - витягу з реєстру платників єдиного податку. Примітка: Відповідно до пункту 5.27 ДСТУ 4163-2003, відмітку про засвідчення копії документа складають: - Напис «Згідно з оригіналом»; - Назва посади; - Особистий підпис особи, яка засвідчує копію; - Ініціали та прізвище особи, яка засвідчує копію; - Дата засвідчення копії (проставляється нижче підпису). 3) Виявлені невідповідності: Учасником у складі пропозиції надано: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл «Витяг з ЄДР_тендер.pdf») не завірений належним чином, натомість на текст документа накладено напис «ЄДРПОУ: 3422009826 Для участі в закупівлях». Наданий документ Замовник не може ідентифікувати як сканована кольорова копія з оригіналу. Також вище зазначений Витяг виданий/ сформований/отриманий не у поточному (2024) році. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації: «Завірену учасником копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських фомувань, виданого/сформованого/ отриманого у поточному році.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції має надати: Завірену учасником копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських фомувань, виданого/сформованого/ отриманого у поточному році. Примітка: Відповідно до пункту 5.27 ДСТУ 4163-2003, відмітку про засвідчення копії документа складають: - Напис «Згідно з оригіналом»; - Назва посади; - Особистий підпис особи, яка засвідчує копію; - Ініціали та прізвище особи, яка засвідчує копію; Дата засвідчення копії (проставляється нижче підпису). 4) Виявлені невідповідності: Учасник у складі пропозиції надано: скановані чорно-білі копії: - ID-картки; - картки платника податків (файл«Юридичні_доки_тендер.pdf»), що не завірені належним чином, натомість на текст документів накладено напис «ЄДРПОУ: 3422009826 Для участі в закупівлях» та є напис «для участі у тендерних закупівлях» з печаткою та підписом. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.3. та 1.4. пункту 1 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації: 1.3. Скановану кольорову копію з оригіналу або копію, належним чином завірену учасником, паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами 1.4. Скановану кольорову копію з оригіналу або копію, належним чином завірену учасником, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції має надати: 1. Скановану кольорову копію з оригіналу або копію, належним чином завірену учасником, паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами 2. Скановану кольорову копію з оригіналу або копію, належним чином завірену учасником, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Примітка: Відповідно до пункту 5.27 ДСТУ 4163-2003, відмітку про засвідчення копії документа складають: - Напис «Згідно з оригіналом»; - Назва посади; - Особистий підпис особи, яка засвідчує копію; - Ініціали та прізвище особи, яка засвідчує копію; Дата засвідчення копії (проставляється нижче підпису).
Створено
08.05.2024 8:33
Надати до
09.05.2024 8:33
Договір
UA-2024-04-26-005626-a-b1
Очікує підписання
173 451 грн.
173 451 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
17 (штуки)
Системний блок HP ELITEDESK 800 G2 DESKTOP MINI PC i5-6500T 8GB RAM 256GB m2 SSD або еквівалент
Номенклатура
Системний блок HP ELITEDESK 800 G2 DESKTOP MINI PC i5-6500T 8GB RAM 256GB m2 SSD або еквівалент
Кількість
17
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
17 (штуки)
Монітор 23" HP EliteDisplay E232 IPS WLED 1920x1080 або еквівалент
Номенклатура
Монітор 23" HP EliteDisplay E232 IPS WLED 1920x1080 або еквівалент
Кількість
17
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
193 737 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 01:00
Замовник:
Верхньодніпровська міська рада
Контактний телефон:
+380673993215
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
193 737 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 01:00
Замовник:
Верхньодніпровська міська рада
Контактний телефон:
+380673993215
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності