Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-26-004892-a
План UA-P-2023-09-21-002026-b link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 10.05.2024 09:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
316 800 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 584 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.04.2024 12:00 до 06.05.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 26.04.2024 12:00
до 03.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.04.2024 12:00
до 03.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2024 12:03
до 10.05.2024 09:20
Залишилось 4 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.05.2024 09:20
до 16.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.05.2024 09:20
-
Період уточнень
з 26.04.2024 12:00 до 03.05.2024 00:00
Період оскарження
з 26.04.2024 12:00 до 03.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 12:03 до 10.05.2024 09:20
Період кваліфікації
з 06.05.2024 12:03 до 10.05.2024 09:20
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 316 800,00 грн. без ПДВ / 380 160,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.05.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
316 800 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Примітки
код ДК 021:2015 - 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Очікувана вартість
316 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1584,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Код ДК 021:2015
50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний)
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
Пропозиція:
290 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.04.2024 12:00
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Бузажи
Електронна пошта
Телефон
380487381864
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Южне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Період вимог/скарг з 10.05.2024 9:20 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Спецпожсервис-Юг» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 08.05.2024, - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ПП «Спецпожсервис-Юг» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозицій даного учасника процедури закупівлі не встановлено. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Спецпожсервис-Юг» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 10.05.2024 № 207, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ПП «Спецпожсервис-Юг» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ПП «Спецпожсервис-Юг» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання. Оприлюднити в електронній системі закупівель даний протокол та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 12:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 12:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 08.05.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2024 № 204) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-26-004892-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне підприємство «Спецпожсервис-Юг» (ПП «Спецпожсервис-Юг»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1. Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: « Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД; Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, що підтверджують трудові відносини з учасником працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні під час надання послуг, а саме: - посвідчення/ь та/або протоколу/ів про проходження навчання і перевірку знань Правил НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07; - наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової/их угод(и) з працівником(ами). Документи для документального підтвердження інформації про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію, зазначені у цьому підпункті, повинні бути надані на всіх працівників, визначених у довідці.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1. Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ПП «Спецпожсервис-Юг» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 03.05.2024 № 1353/05/24, при цьому інформація зазначена в довідці щодо робітників Клягіна Вадима Олексійовича та Філіна Олексія Анатолійовича відрізняється в частині формулювання посади від інформації в наданих наказах про прийняття на роботу цих робітників, через що не зрозуміло яку саме посаду займають Клягін Вадим Олексійович та Філін Олексій Анатолійович. Крім цього, учасником процедури закупівлі ПП «Спецпожсервис-Юг» на підтвердження трудових відносин з Бейгуленко Олександром Володимировичем замість наказу про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником надано Договір цивільно-правовий № 1/24 від 01.02.2024, що не відповідає вимогам ТД. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.1. Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та зазначені вище невідповідності (розбіжності). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
08.05.2024 14:35
Надати до
09.05.2024 14:35
Договір
UA-2024-04-26-004892-a-b1
Очікує підписання
290 000 грн.
290 000 грн.
Без ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
316 800 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2024 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
316 800 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2024 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності