Показати схожі тендери

Закупівля консерви рибні «Бички в т/с», консерви рибні «Сардина з д/о» від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ПІСКО-РАДЬКІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-26-003804-a
План UA-P-2024-04-26-004676-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 08.05.2024 20:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
202 440 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 012.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.04.2024 11:19 до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.04.2024 11:19
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.04.2024 11:19
до 01.05.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.05.2024 14:29
-
Період уточнень
з 26.04.2024 11:19 до 01.05.2024 00:00
Період оскарження
з 26.04.2024 11:19 до 01.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 14:29
Основні параметри
консерви рибні «Бички в т/с», консерви рибні «Сардина з д/о»
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
202 440 грн.
консерви рибні «Бички в т/с», консерви рибні «Сардина з д/о»
Назва предмета закупівлі
консерви рибні «Бички в т/с», консерви рибні «Сардина з д/о»
Очікувана вартість
202 440 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1012,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 14:06
Закінчення аукціону
06.05.2024 14:29
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 350 (кілограми)
консерви рибні «Бички в т/с»
Опис предмета закупівлі
консерви рибні «Бички в т/с»
Код ДК 021:2015
15241000-9 - Панірована риба та рибні консерви
Кількість
350
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
63832, Україна, Харківська область, сільрада Піско-Радьківська, комплекс будівель та споруд №4 будівля №1
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 350 (кілограми)
консерви рибні «Сардина з д/о»
Опис предмета закупівлі
консерви рибні «Сардина з д/о»
Код ДК 021:2015
15241000-9 - Панірована риба та рибні консерви
Кількість
350
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
63832, Україна, Харківська область, сільрада Піско-Радьківська, комплекс будівель та споруд №4 будівля №1
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 банківських днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): післяплата у розмірі 100%.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Очередько Тамара Миколаївна
Пропозиція:
195 650 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"
Пропозиція:
153 195 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 14:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.04.2024 11:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
26.04.2024 11:19
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевченко Ольга Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380994163350
Замовник
ЄДРПОУ
03189653
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ПІСКО-РАДЬКІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Поштовий індекс
63832
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
сільрада Піско-Радьківська
Адреса
комплекс будівель та споруд №4 будівля №1
Кваліфікація
Лот № 1 консерви рибні «Бички в т/с», консерви рибні «Сардина з д/о»
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 11:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 11:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів, у кількості не менше 2-х одиниць за формою, яка містить стовпчики: «№ з/п», «Марка, модель, тип (вид) кузову ТЗ», «Реєстраційний номер ТЗ», «Особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів ТЗ при перевезенні та зазначені у даній таблиці», «Підстава користування ТЗ», «Оператор ринку, який здійснює транспортування товару». Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. №504 від 30.04.2024р. файл під назвою «довідка мтб.pdf», проте Учасник відступів від наведеної форми та не надав інформацію щодо: «№ з/п», «Марка, модель, тип (вид) кузову ТЗ», «Реєстраційний номер ТЗ», «Особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів ТЗ при перевезенні та зазначені у даній таблиці», «Підстава користування ТЗ», «Оператор ринку, який здійснює транспортування товару». 2. Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: інформаційну довідку про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за формою, яка містить стовпчики: «№ з/п», «Адреса розташування потужності», «Площа складських приміщень (м2)», «Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях», «Підстави користування (залучення) потужності (-ей) (вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності)». Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за формою, яка містить стовпчики: «№ з/п», «Адреса розташування потужності», «Площа складських приміщень (м2)», «Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях», «Підстави користування (залучення) потужності (-ей) (вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності)». 3. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за формою, яка містить стовпчики: «№ з/п», «П.І.Б.», «Посада», «Освіта», «Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК», «Загальний досвід (стаж) роботи (роки)», «Досвід (стаж) роботи на останній посаді (роки)». Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№ 530 від 01.05.2024р. файл під назвою "довідка працівники.pdf", проте Учасник відступів від наведеної форми та не надав інформацію щодо: «№ з/п», «П.І.Б.», «Посада», «Освіта», «Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК», «Загальний досвід (стаж) роботи (роки)», «Досвід (стаж) роботи на останній посаді (роки)». 4. Відповідно до абзацу 8 пункту "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про учасника Вих.№503 від 30.04.2024р файл під назвою "Відомості про учасника.pdf", в якій відсутня інформація про повне найменування учасника, вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів, форми власності та юридичного статусу, організаційно-правової форми. 5. Відповідно до абзацу 6 пункту "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу "Інформація про предмет процедури закупівлі" Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції, в підтвердження можливості належного виконання вимог, встановлених у Додатку № 2 до Тендерної документації, має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Учасником будуть виконані належним чином. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Учасником будуть виконані належним чином. 6. Відповідно до абзацу 3 пункту «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інформація про предмет закупівлі» Тендерної документації зазначено, що кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку, про що Учасник складає відповідну довідку. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідну довідку про те, що кожна партія товару буде супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку. 7. Відповідно до абзацу 10 пункту «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» Тендерної документації зазначено, що з метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: 2) Наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур та документальне підтвердження навчання членів групи НАССР. 8. Відповідно до підпункту 1.9. пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). Учасник, який безпосередньо є виробником, для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, у складі тендерної пропозиції додатково надає Сертифікат (діючий на дату подання тендерної пропозиції) ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання» стосовно виробництва товару, що є предметом закупівлі. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). 9. Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації встановлено: На підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.1. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає нижчезазначені документи: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • Договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, чинний протягом строку поставки предмета закупівлі. • Акт(-ти) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні три місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • Наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів. • Документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів: свідоцтво про право власності/витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності/договір оренди (суборенди) приміщення тощо. • Довідка в довільній формі щодо переліку обладнання, інвентарю, спецодягу та дезінфекційних засобів, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо. • Свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію транспорту, до проведення дезінфекційних робіт. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • Договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, чинний протягом строку поставки предмета закупівлі. • Акт(-ти) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні три місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • Наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів. • Документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів: свідоцтво про право власності/витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності/договір оренди (суборенди) приміщення тощо. • Довідка в довільній формі щодо переліку обладнання, інвентарю, спецодягу та дезінфекційних засобів, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо. • Свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію транспорту, до проведення дезінфекційних робіт. 10. Відповідно до підпункту 1.7.1 пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації встановлено: З метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: • Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, чинний (чинні) протягом строку поставки предмета закупівлі. • Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць) Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав договір (договори) про надання послуг з дезінфекції потужності (приміщень), чинний (чинні) протягом строку поставки предмета закупівлі та акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції. 11. Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника 12. Відповідно до підпункту 2.3. пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів 13. Відповідно до підпункту 2.4. пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році або 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав підтвердження проходження навчання працівників з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально не підтвердив виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році або 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 14. Відповідно до підпункту 2.5. пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. Для усунення виявлених порушень Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" повинен надати: 1. Виправлену довідку яка містить інформацію щодо: «№ з/п», «Марка, модель, тип (вид) кузову ТЗ», «Реєстраційний номер ТЗ», «Особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів ТЗ при перевезенні та зазначені у даній таблиці», «Підстава користування ТЗ», «Оператор ринку, який здійснює транспортування товару». 2. Інформаційну довідку про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за формою, яка містить стовпчики: «№ з/п», «Адреса розташування потужності», «Площа складських приміщень (м2)», «Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях», «Підстави користування (залучення) потужності (-ей) (вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності)»і. 3. Виправлену інформаційну довідку про наявність працівників яка містить інформацію щодо: «№ з/п», «П.І.Б.», «Посада», «Освіта», «Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК», «Загальний досвід (стаж) роботи (роки)», «Досвід (стаж) роботи на останній посаді (роки)». 4. Виправлену довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити. 5. Гарантійний лист про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Учасником будуть виконані належним чином. 6. Відповідну довідку, що кожна партія товару буде супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку. 7. Наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. 8. Надати сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). 9. документи на підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції транспортних засобів: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • Договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, чинний протягом строку поставки предмета закупівлі. • Акт(-ти) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні три місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • Наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів. • Документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів: свідоцтво про право власності/витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності/договір оренди (суборенди) приміщення тощо. • Довідка в довільній формі щодо переліку обладнання, інвентарю, спецодягу та дезінфекційних засобів, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо. • Свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію транспорту, до проведення дезінфекційних робіт. 10. Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції потужності (приміщень), чинний (чинні) протягом строку поставки предмета закупівлі та акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції 11. Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.. 12. Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). 13. Підтвердження проходження навчання працівників з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році або 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» 14. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2024-04-26-003804-a на закупівлю код ДК 021:2015: 15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (консерви рибні «Бички в т/с», консерви рибні «Сардина з д/о»). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 44 Особливостей.
Створено
08.05.2024 20:25
Надати до
09.05.2024 20:25
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
202 440 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ПІСКО-РАДЬКІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Контактний телефон:
380994163350
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
202 440 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ПІСКО-РАДЬКІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Контактний телефон:
380994163350
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності