Показати схожі тендери

Закупівля Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні) від 5 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (м. Коломия).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-26-002846-a
План UA-P-2024-04-26-003685-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 15.05.2024 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
950 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 752 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.04.2024 10:45 до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.04.2024 10:45
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.04.2024 10:45
до 01.05.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.05.2024 15:22
-
Залишилось 3 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2024 13:25
до 20.05.2024 00:00
Період уточнень
з 26.04.2024 10:45 до 01.05.2024 00:00
Період оскарження
з 26.04.2024 10:45 до 01.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 15:22
Основні параметри
Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
950 400 грн.
Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)
Назва предмета закупівлі
Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)
Очікувана вартість
950 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4752,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 14:47
Закінчення аукціону
06.05.2024 15:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
6
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2024 10:50
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СОЛОДАР"
Пропозиція:
928 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС"
Пропозиція:
880 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Волошин Ігор Іванович
Пропозиція:
899 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС"
Пропозиція:
770 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 14:47
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вінтоник Галина Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380343351510
Факс
+380343351510
Замовник
ЄДРПОУ
38153333
Повна назва
5 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (м. Коломия)
Поштовий індекс
78200
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Коломия
Адреса
вул. Мазепи 237
Кваліфікація
Лот № 1 Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)
Період вимог/скарг з 07.05.2024 13:25 по 13.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей
Документи кваліфікації
07.05.2024 13:25
-
06.05.2024 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:45
Період вимог/скарг з 10.05.2024 10:16 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
10.05.2024 10:16
-
07.05.2024 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС" (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)», процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-26-002846-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. В складі пропозиції учасника ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС" не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що у зв’язку з необхідністю здійснення монтажу товару, що пропонується до постачання учасник повинне мати в штаті монтажників. Для підтвердження даної інформації учасник повинен надати в складі пропозиції копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника, (копія наказу та копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування, трудовій договір/трудова угода). В складі пропозиції учасника ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС" не надано копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника, (копія наказу та копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування, трудовій договір/трудова угода), що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС" шляхом надання в складі пропозиції: 1. Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; 2. копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника, (копія наказу та копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування, трудовій договір/трудова угода). З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
08.05.2024 14:06
Надати до
09.05.2024 14:06
Період вимог/скарг з 14.05.2024 9:45 по 20.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.05.2024 09:45
-
10.05.2024 10:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:45
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2024 09:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ПП "СОЛОДАР" (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)», процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-26-002846-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СОЛОДАР" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати лист-згоду з проектом договором договору, його істотними умовами, проект договору викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. В складі пропозиції учасника ПП "СОЛОДАР" не надано лист-згоду з проектом договором договору, його істотними умовами, проект договору викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що - товар повинен бути вироблений в країні до якої не застосовуються санкції (персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи) відповідно до чинного законодавства України. Для підтвердження даної інформації учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі з відомостями про країну-виробника товару. В складі пропозиції учасника ПП "СОЛОДАР" не надано довідку в довільній формі з відомостями про країну-виробника товару, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ПП "СОЛОДАР" шляхом надання в складі пропозиції: 1. лист-згоду з проектом договором договору, його істотними умовами, проект договору викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації; 2. довідку в довільній формі з відомостями про країну-виробника товару. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
15.05.2024 15:31
Надати до
16.05.2024 15:31
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
950 400 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
5 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (м. Коломия)
Контактний телефон:
+380343351510
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
950 400 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
5 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (м. Коломия)
Контактний телефон:
+380343351510
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності