Показати схожі тендери

Закупівля 0921000-4 «Мастильні засоби» (Оливи) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-26-002829-a
План UA-P-2024-04-26-003254-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 08.05.2024 15:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
551 375 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 513.75 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.04.2024 10:44 до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.04.2024 10:44
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.04.2024 10:44
до 01.05.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.05.2024 16:37
-
Період уточнень
з 26.04.2024 10:44 до 01.05.2024 00:00
Період оскарження
з 26.04.2024 10:44 до 01.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 16:37
Основні параметри
0921000-4 «Мастильні засоби» (Оливи)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] З питань, які стосуються технічної специфікації - Провідний економіст ВМТП Ципишева Оксана, тел. 048-7388729 -85-88, e-mail: [email protected]. 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Оливи. 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Мастильні засоби», за кодом ДК 021:2015 - 0921000-4 8. Кількість товарів, робіт послуг: 2 найменування ( 3485л..) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 10 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 551 375.00 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.05.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
551 375 грн.
Оливи
Назва предмета закупівлі
Оливи
Примітки
Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., вул.Транспортна 4, склад № 1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Обсяг закупівлі – 2 найменування ( 3485л..)
Очікувана вартість
551 375 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5513,75
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 15:44
Закінчення аукціону
06.05.2024 16:37
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 075 (літр)
Олива гідравлічна
Опис предмета закупівлі
Олива гідравлічна
Код ДК 021:2015
09211610-0 - Гідравлічні рідини
Кількість
3 075
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 410 (літр)
Олива гідравлічна
Опис предмета закупівлі
Олива гідравлічна
Код ДК 021:2015
09211610-0 - Гідравлічні рідини
Кількість
410
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДОН-ТЕРМІНАЛ"
Пропозиція:
334 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина"
Пропозиція:
366 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІЛЛЕНІУМ ОЙЛ"
Пропозиція:
366 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
Пропозиція:
310 165 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛІ"
Пропозиція:
284 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ"
Пропозиція:
367 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СП ЮКОЙЛ"
Пропозиція:
311 584 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 15:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.04.2024 10:45
Оголошення про проведення закупівлі
26.04.2024 10:44
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайліна Ірина Василівна
Електронна пошта
Телефон
0487388177
Сайт:
https://seaport.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01125672
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Чорноморськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Оливи
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 16:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:44
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 10:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛІ" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до вимог п.1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, повинен надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для юридичних осіб це рішення засновників підприємства та/або наказ про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника (у разі підписання керівником). Учасником надано наказ №1/15 від 23.01.2015 року про призначення директора, але не надано протокол загальних зборів учасників №1/15 від 22.01.2015, на який є посилання в наказі. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Створено
08.05.2024 9:37
Надати до
09.05.2024 9:37
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
551 375 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
551 375 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності