Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду за адресою м.Луцьк, вул.Словацького 3 (код ДК 021:2015 45450000-6–Інші завершальні будівельні роботи ) від Волинський окружний адміністративний суд.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-26-001238-a
План UA-P-2024-04-26-001014-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 16.05.2024 09:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
483 787.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 418.94 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.04.2024 09:41 до 09.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.04.2024 09:41
до 06.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.04.2024 09:41
до 06.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2024 13:19
до 16.05.2024 09:30
Залишилось 5 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2024 14:10
до 22.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.05.2024 09:30
-
Період уточнень
з 26.04.2024 09:41 до 06.05.2024 00:00
Період оскарження
з 26.04.2024 09:41 до 06.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2024 13:19 до 16.05.2024 09:30
Період кваліфікації
з 09.05.2024 13:19 до 16.05.2024 09:30
Основні параметри
Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду за адресою м.Луцьк, вул.Словацького 3 (код ДК 021:2015 45450000-6–Інші завершальні будівельні роботи )
Закупівлі проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Строк надання послуги: до 01.09.2024 року. Вид закупівлі-відкриті торги з особливостями. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимог Тендерної документації. Документи, виконані іншою мовою, ніж українською, а також копії таких документів можуть подаватися учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою, якою вони були видані (створені, виконані, оформленні), та повинні обов’язково супроводжуватися перекладом на українську мову. Місце надання послуги-43025, Волинська область,місто Луцьк,вулиця Словацького, будинок 3. Більш детально щодо об'ємів послуг з поточного ремонту наведено в Додатку 2.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
483 787.6 грн.
Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду за адресою м.Луцьк, вул.Словацького 3 (код ДК 021:2015 45450000-6–Інші завершальні будівельні роботи )
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду за адресою м.Луцьк, вул.Словацького 3 (код ДК 021:2015 45450000-6–Інші завершальні будівельні роботи )
Очікувана вартість
483 787.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2418,94
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.05.2024 12:56
Закінчення аукціону
09.05.2024 13:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду за адресою м.Луцьк, вул.Словацького 3 (код ДК 021:2015 45450000-6–Інші завершальні будівельні роботи )
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3
Дата постачання по
01.09.2024 09:46
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі акту (актів) приймання наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, оформлених належним чином, згідно з умовами Договору та чинного законодавства України, в межах виділених коштів (фактичного фінансування)
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
Пропозиція:
470 832 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХОРАЙЗОН М"
Пропозиція:
351 523 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.05.2024 12:56
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черничинець Ірина Валеріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380332280794
Факс
+380332280794
Замовник
ЄДРПОУ
35123898
Повна назва
Волинський окружний адміністративний суд
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
вул.Словацького, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду за адресою м.Луцьк, вул.Словацького 3 (код ДК 021:2015 45450000-6–Інші завершальні будівельні роботи )
Період вимог/скарг з 14.05.2024 14:10 по 20.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна документація містить такі вимоги відповідно до підпункту 3.6.1 пункту 3.6 Додатку 2: 1. Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку 2 до Тендерної Документації учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи (інформацію): документ за формою №1 згідно з Додатком 5 до Тендерної документації, у якому учасник у відповідних розділах (полях) зазначає: - інформацію про найменування та кількісні характеристики послуг згідно з пунктом 3.1 Додатку 2, - інформацію про відповідність послуг, пов’язаних з їх наданням, необхідні технічні та якісні характеристики, загальним та гартованим стандартам якості надання відповідних послуг. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Товариство з обмеженою відповідальністю «ХОРАЙЗОН М» у складі тендерної пропозиції не надав документи: - документ за формою № 1 згідно з Додатком 5. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Окрім того, при розгляді тендерної пропозиції були виявлені недоліки. Не надані наступні документи: - довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання, будівельних машин і механізмів, інструментів, приладів та пристроїв необхідних для надання послуг, що є предметом договору із зазначенням приналежності (власне/орендоване/лізинг) згідно підпункту 3.5.6 пункту 3.5 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації - заява у довільній формі, в якій учасник заявляє про свою безумовну та безвідкладну згоду з істотними та іншими умовами договору про закупівлю відповідно підпункту 5.3.3 пункту 5.3 розділу 3 Тендерної документації; - гарантійний лист про те, що учасник не зареєстрований та не здійснює свою діяльність на тимчасово окупованій території відповідно підпункту 5.3.3 пункту 5.3 Тендерної документації; - копія статуту в діючій редакції або інший установчий документ чи відомість про прийняття рішення щодо застосування модельного статуту згідно підпункту 3.3.1 пункту 3.3 Додатку 2; - інформація про субпідрядника згідно пункту 3.8 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. При розгляді документів на відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям згідно з пунктом 28 Особливостей ( підпункт 3.5.5 пункту 3.5 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації), учасником подані суперечливі відомості, що свідчать про невиконання вимог даного підпункту. Надана учасником інформаційна довідка про виконання аналогічного договору, містить найменування предмета закупівлі: «Поточний ремонт приміщення індивідуального житлового будинку по вул.Вишнева 4 згідно коду ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершувальні будівельні роботи (45453000-7-капітальний ремонт і реставрація) по вул. Вишнева 4 в м.Луцьк, Волинської області». В довідці про вартість виконаних будівельних робіт, витрат та акті приймання виконаних будівельних робіт за березень 2024 року зазначено найменування об’єкта: Поточний ремонт офісного приміщення по вул. Набережна 4. Дані документів суперечать один одному та викликають сумніви у їх достовірності.
Документи кваліфікації
14.05.2024 14:10
-
Повідомлення про рішення
09.05.2024 13:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 09:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 09:41
Період вимог/скарг з 16.05.2024 9:30 по 22.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2024 09:30
Довідка НАЗК
16.05.2024 09:30
-
Повідомлення про рішення
14.05.2024 14:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 09:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.04.2024 09:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Замовник вимагав від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель копію кваліфікованого сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірену печаткою та підписом інженера-проектувальника (підпункт 3.3.1 пункту 3.3 розділу 3 Технічне завдання предмета закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: скановану копію з оригіналу кваліфікованого сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, яка не завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - копію кваліфікованого сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірену печаткою та підписом інженера-проектувальника.
Створено
14.05.2024 14:37
Надати до
15.05.2024 14:37
Договір
UA-2024-04-26-001238-a-c1
Очікує підписання
470 832 грн.
470 832 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду за адресою м.Луцьк, вул.Словацького 3 (код ДК 021:2015 45450000-6–Інші завершальні будівельні роботи )
Номенклатура
Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду за адресою м.Луцьк, вул.Словацького 3 (код ДК 021:2015 45450000-6–Інші завершальні будівельні роботи )
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
483 787.6 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2024 00:00
Замовник:
Волинський окружний адміністративний суд
Контактний телефон:
+380332280794
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
483 787.6 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2024 00:00
Замовник:
Волинський окружний адміністративний суд
Контактний телефон:
+380332280794
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності