Закупівля ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А» від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
Очікувана вартість
2 653 542 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26535,42
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 267.71
Аукціон
Cтарт аукціону
10.05.2024 14:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
15
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 17:52
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що складає 13267.71грн
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 17:52
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору.
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист згідно додатку 6
Опис
в складі тендерної пропозиції учасника
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 17:52
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 17:52
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 17:52
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
54055
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
Тендер:
UA-2024-04-25-012034-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
UA-2024-04-25-012034-a.b1
Стан:
Скасовано
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
СКАРГА
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
вчинене уповноваженою особою УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»», за ідентифікатором UA-2024-04-25-012034-a, очікувана вартість закупівлі 2 653 542,00 грн., за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
Керуючись абзацом 2 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» (надалі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА», Скаржник), реалізує це право.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, Скаржником виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» на участь в закупівлі.
Лот
UA-2024-04-25-012034-a
16 стаття
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
1. Відповідно до п.2.2. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надання у складі тендерної пропозиції:
«Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”,. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому про освіту та послужним списком» .
Вимога щодо підтвердження стажу роботи тільки послужним списком є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Послужний список – це документ особової справи осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту з перевіреною інформацією про місця, посади та стаж роботи, є формою обліку кадрів в органах і підрозділах цивільного захисту.
Згідно з пунктом 3.1 Розділу ІІІ Правил оформлення і ведення особової справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 18.10.2013 № 656 «Про затвердження Порядку ведення обліку кадрів в органах і підрозділах цивільного захисту та Правил оформлення і ведення особових справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту» (далі – Наказ № 656) послужний список – це документ про проходження служби особами рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту. Він складається на підставі паспортних відомостей, перевіреної анкети, автобіографії, військового квитка, трудової книжки, документів про освіту, наказів та інших документів кандидата на службу. Послужний список оформлюється у відповідності до Додатку 2 Наказу № 656, а також саме за послужним списком здійснюється підрахунок вислуги років працівника (відпрацьованих років при виході на пенсію).
Зважаючи на вищевикладене, послужний список має тільки особа рядового або начальницького складу органів і цивільного захисту.
Таким чином, прийняти участь в даній закупівлі зможуть лише ті Учасники, які мають керівника робіт, який пройшов службу в органах і підрозділах цивільного захисту.
Предметом даної процедури закупівлі є: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А».
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до пункту 14 Ліцензійних умов ліцензіат повинен відповідати наступним кадровим вимогам:
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
- вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
- стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.».
Ми маємо керівника робіт, який має відповідний стаж роботи, що підтверджується трудовою книжкою.
Таким чином, ми можемо виконати даний вид робіт/послуг, які є предметом даної закупівлі, але не можемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки на підтвердження стажу керівника робіт вимагається тільки послужний список.
Як доказ надаємо диплом та трудову книжку на керівника робіт.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам на підтвердження стажу роботи керівника робіт подавати як послужний список, так і трудову книжку, що узгоджується з нормами чинного законодавства України.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо усіх необхідних працівників, як це і вимагається Ліцензійними умовами.
Документальне підтвердження/докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Диплом, трудова книжка керівника робіт.
2. Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації вимагається надання у складі тендерної пропозиції:
«Аналогічним вважається договір з монтажу/капітального ремонту/ реконструкції систем пожежної сигналізації, що виконаний в повному обсязі не раніше 2021 року….
Ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.»
Вимога щодо наявності аналогічного договору, вартість якого повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі, є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Ми маємо значний досвід виконаня аналогічних договорів з монтажу систем пожежної сигналізації, що виконаний в повному обсязі не раніше 2021 року, але вартість кожного такого договору становить менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Таким чином, ми можемо виконати даний вид робіт/послуг, які є предметом даної закупівлі, але не можемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки на підтвердження виконання аналогічного договору є лише надання такого договору, вартість якого повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги в частині щодо зазначення вартості відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Документальне підтвердження/докази:
- Аналогічний договір з Виконавчим комітетом Зеленодольської міської ради, акти виконаних робіт, відгук.
3. Відповідно до п.2.2. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надання у складі тендерної пропозиції:
«На кожного з виконавців робіт надати копії документів: копію диплому кваліфікованого робітника або копію свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою, що підтверджує її прийняття відповідним державним органом або з квитанцією №2 у разі подання електронної звітності.»
Вимога щодо підтвердження кваліфікації виконавців робіт тільки дипломом або свідоцтвом є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов, ліцензіат повинен відповідати наступним кадровим вимогам:
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Ми маємо виконавців робіт (електромонтера та налагоджувальника), які мають відповідну кваліфікацію, що підтверджується посвідченнями про отримання кваліфікації.
Таким чином, ми можемо виконати даний вид робіт/послуг, які є предметом даної закупівлі, але не можемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки на підтвердження кваліфікації виконавців робіт вимагається тільки диплом або свідоцтво.
Як доказ надаємо посвідчення про отримання кваліфікації електромонтера, налагоджувальника.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам на підтвердження кваліфікації виконавців робіт надавати також посвідчення про отримання кваліфікації, що узгоджується з нормами чинного законодавства України.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо усіх необхідних працівникфів, як це і вимагається ліцензійними умовами.
Документальне підтвердження/докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text
- посвідчення про отримання кваліфікації на виконавців робіт
4. Відповідно до п.2.2. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надання у складі тендерної пропозиції:
«• діючі медогляди на керівника та виконавців робіт, довідка про проходження наркологічного та психіатричного оглядів.»
Вимога щодо надання діючих медоглядів, довідки про проходження наркологічного та психіатричного оглядів на керівника є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до пункту 14,15 Ліцензійних умов ліцензіат повинен відповідати наступним кадровим вимогам:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Ми маємо керівника робіт, виконавців робіт, які мають відповідну кваліфікацію та досвід.
Таким чином, ми можемо виконати даний вид робіт/послуг, які є предметом даної закупівлі, але не можемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки вимагається надати діючі медогляди на керівника, довідку про проходження наркологічного та психіатричного оглядів.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити надання діючих медоглядів, довідку про проходження наркологічного та психіатричного оглядів саме на керівника.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо усіх необхідних працівникфів, як це і вимагається ліцензійними умовами.
Документальне підтвердження/докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text
- Диплом на керівника робіт, посвідчення про отримання кваліфікації на виконавців робіт.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» не може прийняти участь у даній закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Автор:
45068069, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
01013, Україна, м. Київ, вул.Будіндустрії, будинок 5, офіс 312
У Додатку 1 п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предмету закупівлі договору (договорів) встановлена вимога :Ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі. »
У Додатку 1 п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предмету закупівлі договору (договорів) встановлена вимога
Тендер
UA-2024-04-25-012034-a
16 стаття
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Отже, у цьому розумінні, сума аналогічного договору має бути не менше 1 857 479,40 грн.. В той час, коли статтею 16 Закону передбачено наявність в учасників досвіду виконання договору. Тобто, Законом не передбачена на яку суму має бути виконаний договір, який відсоток має становити аналогічний договір від суми закупівлі.
Відповідно до ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Звертаємо увагу, що вимога того, що ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, в яких в наявності є повністю виконані аналогічні договори.
ТОВ «ТОП ФАЄР» має аналогічний досвід з виконання робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, проте ціна нашого аналогічного договору становить 919 996,00 грн.
Замовник самостійно та протиправно визначив, що ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Між ТОВ «ТОП ФАЄР» та КНП «Міська лікарня №6 «Запорізької міської ради укладено Договір підряду №6КР-2023 від 24.04.20243 р., предметом договору є Роботи по об’єкту “ Капітальний ремонт системи порошкового пожежогасіння, системи адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Згідно даного Договору, загальна вартість робіт по даному договору складає - 919 996, 00 грн.
Отже, у ТОВ «ТОП ФАЄР» є досвід виконання договорів за аналогічним предметом закупівлі. Проте, ми як потенційний учасник не можемо прийняти участь у даній закупівлі, так як, ціна нашого аналогічного договору складає менше ніж 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Договір підряду 6 КР-2023 від 24.04.2023 р. з додатками до нього
Отже, у ТОВ «ТОП ФАЄР» є досвід виконання договорів за аналогічним предметом закупівлі. Проте, ми як потенційний учасник не можемо прийняти участь у даній закупівлі, так як, ціна нашого аналогічного договору складає менше ніж 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Замовника видалити вимогу щодо ціни аналогічного Договору, а саме: "Ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі. ».
вимога надати: «Витяг з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), та/або Свідоцтво про державну реєстрацію нового зразка».
У Додатку 1 Розділі 3 п. 12 Тендерної документації
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Відповідно до постанови КМУ від 16 грудня 2022 р. № 1422 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації» відновлено доступ до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому наданий час дані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
За таких умов, зазначені вимоги Документації щодо надання відповідних документів не узгоджуються з вимогами Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
Тема:
Аналогічний договір
Зміст:
Доброго дня, відповідно до вимог Вашої документації - Ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі. Ми маємо аналогічні договори, але не маємо такого, що становить саме 70 % від очікуваної вартості даної закупівлі, що є дискримінацією для нас. Ознайомтесь будь аска з практикою АМКУ щодо подібних вимог із зазначення вартості аналогічних договорів. Така вимога вже давно визнана АМКУ - порушенням прав Учасників. Виключіть дану вимогу, в іншому випадку, ми звернемося в АМКУ за захистом своїх прав. Дякую.
Дата оприлюднення звернення:
26.04.2024 11:07
Доброго дня! Дякуємо за звернення .Замовник надає пояснення, що законодавство України не забороняє, а навпаки сприяє обранню надійних учасників закупівель – потенційних переможців конкурсних торгів. Замовник зауважує, що відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі Закон) замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Виходячи з вищевказаного та керуючись частиною 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, тому встановлена вимога не є дискримінаційною.
Дата оприлюднення відповіді:
29.04.2024 17:19
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №26 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул.Чайковського, 11-А»
Тема:
послужний список
Зміст:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що послужний список Послужний список – це документ особової справи осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту з перевіреною інформацією про місця, посади та стаж
роботи, є формою обліку кадрів в органах і підрозділах цивільного захисту. Згідно з пунктом 3.1 Розділу ІІІ Правил оформлення і ведення особової справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 18.10.2013 No 656 "Про затвердження Порядку ведення обліку кадрів в органах і підрозділах цивільного захисту та Правил оформлення і ведення особових справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту" (далі – Наказ No 656) послужний список – це документ про проходження служби особами рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту. Він складається на підставі паспортних відомостей, перевіреної анкети, автобіографії, військового квитка, трудової книжки, документів про освіту, наказів та інших документів кандидата на службу.
Ми має трудову книжку та керівника, і не зобовязані мати послужний список. Зважаючи на все вищевикладене, послужний список має тільки особа рядового або начальницького складу органів і цивільного захисту. Згідно РІШЕННЯ АМКУ No 11202-р/пк-пз від 24.07.2023. вимога виключного послужного списку визнана ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, Внесіть будь ласка зміни в документацію. У випадку ігнорування нашої вимогу, ми змушені будемо звернутися до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
26.04.2024 11:11
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Надаємо пояснення: виконання робіт з протипожежного захисту регулюються Ліцензійними умовами, ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Кадрові вимоги 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Тому, послужний список відноситься тільки до осіб, які працювали в органах та підрозділах цивільного захисту, якщо керівник робіт працював згідно вищевказаних спеціальностей не в органах та підрозділах цивільного захисту тоді надається трудова книжка, це не буде вважатися порушенням вимог тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
29.04.2024 17:25
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 653 542
грн.
Період подання пропозицій
до
10.05.2024 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ