Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій, визначення можливості подальшої експлутації нежитлових будівель, пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації від ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-25-011406-a
План UA-P-2024-04-25-013887-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 10.05.2024 15:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2024 16:57 до 03.05.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2024 16:57
до 30.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2024 16:57
до 30.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.05.2024 14:13
-
Залишилось 1 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.05.2024 15:02
до 16.05.2024 00:00
Період уточнень
з 25.04.2024 16:57 до 30.04.2024 00:00
Період оскарження
з 25.04.2024 16:57 до 30.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 14:13
Основні параметри
Послуги з технічного обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій, визначення можливості подальшої експлутації нежитлових будівель, пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 500 000 грн.
Послуги з технічного обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій, визначення можливості подальшої експлутації нежитлових будівель, пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій, визначення можливості подальшої експлутації нежитлових будівель, пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 13:50
Закінчення аукціону
06.05.2024 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій, визначення можливості подальшої експлутації нежитлових будівель, пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Одеса
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЗЕМ"
Пропозиція:
894 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КУШНІР ОЛЕКСІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
1 485 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 13:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2024 16:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Вейко
Електронна пошта
Телефон
+380487407804
Замовник
ЄДРПОУ
44394816
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65029
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто ОДЕСА
Адреса
вулиця Коблевська, буд. 13, прим. 101
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій, визначення можливості подальшої експлутації нежитлових будівель, пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації
Період вимог/скарг з 10.05.2024 15:02 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.05.2024 15:02
-
06.05.2024 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 16:47
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 16:47
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
06.05.2024 14:13
Надати до
08.05.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана згода на можливість Замовнику віднести до формальних (несуттєвих) помилок можливі недоліки в підготовці тендерної документації учасника із переліку, відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації. - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, а також: - для учасників - юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника: протокол загальних зборів учасників (засновників)/ єдиного учасника про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів; документ, який посвідчує особу; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для учасників - юридичних осіб - у разі підписання іншою особою - довіреність (доручення) керівника учасника, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного; документ, який посвідчує особу; документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала довіреність (доручення), щодо видачі довіреності (доручення) (протокол загальних зборів учасників (засновників)/ єдиного учасника про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); - для учасників - юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* та вартість чистих активів на кінець останньої затвердженої фінансової звітності* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції та Статут або інший установчий документ в останній редакції**; * при наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України або якщо вартість наданої тендерної пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення єдиного учасника товариства про надання згоди на вчинення правочину, яке дає право підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, завірене належним чином; ** Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник додатково надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції. У випадку, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту; чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації. - не наданий гарантійний лист про те, що інформація, подана ними є чинною та достовірною, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації. - учасник не підтвердив наявність в нього обладнання, яке безпосередньо буде застосовуватися під час обстеження об’єктів, що є предметом закупівлі для забезпечення надання повного обсягу послуг, а саме: не має в наявності рулетки вимірювальної лазерної та молотку Шмідта (склерометр) для визначення міцності будівельних конструкцій товщиною до 100 мм, чим порушено вимоги пп. 1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий експлуатаційний документ або оригінал дійсного свідоцтва про повірку, видане державним підприємством, яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку та провадить метрологічну діяльність на арматуроскоп (вимірювач товщини захисного шару бетону) та склерометр (молоток Шмідта для визначення міцності будівельних конструкцій товщиною до 100 мм), в якому повинні бути засвідчені позитивні результати повірки, чим порушено вимоги пп. 1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - надана довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників не містить інформацію щодо фаху кожного працівника, чим порушено вимоги пп. 1.2. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий договір з субпідрядником/ співвиконавцем з відкладальною умовою (який набуває чинності в разі визнання такого Учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору) щодо залучення до субпідряду та документ, що підтверджує знаходження залученого працівника у трудових правовідносинах з субпідрядником/ співвиконавцем (документ, передбачений законодавством, та який підтверджує наявність правовідносин), чим порушено вимоги пп. 1.2. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи, що засвідчують здобуття освіти у вищих навчальних закладах України особами, які зазначені в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, чим порушено вимоги пп. 1.2. п.5 розділу 3 тендерної документації. - надана довідка про наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не містить інформацію щодо основних видів послуг за кожним зазначеним договором, чим порушено вимоги пп. 1.3. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, чим порушено вимоги пп. 1.3. п.5 розділу 3 тендерної документації. Надані скан-копії договорів, які зазначені в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, документи про їх виконання (акти та/або накладні тощо) та відповідні листи відгуки, не можуть бути взяти до уваги оскільки зазначені договори не є аналогічними договорами відповідно до умов тендерної документації, а саме: зазначені договори не за кодом предмета цієї закупівлі. - за результатами перевірки наданої тендерної пропозиції встановлено що, ціна послуги за 1 м? ймовірно не вірно вказана, чим порушено вимоги пп.3.1. п.5 розділу 3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. - не надана скан-копія з оригіналу дійсного (на час подання тендерних пропозицій) в розумінні пункту 15 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651), кваліфікаційного сертифікату, виданого згідно з рішенням Атестаційної архітектурно-будівельної комісії або її відповідної секції; на ім’я працівника учасника або учасника, що підтверджує спроможність експерта будівельного виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єктів архітектури, а саме: технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки) разом із документом про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації, чим порушено вимоги пп.3 п.6 розділу 3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. - не наданий гарантійний лист про те що учасник самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів, чим порушено вимоги п.1 розділу 5 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. - не надані листи згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції, чим порушено вимоги п.2 розділу 5 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати згоду на можливість Замовнику віднести до формальних (несуттєвих) помилок можливі недоліки в підготовці тендерної документації учасника із переліку, відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції. - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, а також: - для учасників - юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника: протокол загальних зборів учасників (засновників)/ єдиного учасника про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів; документ, який посвідчує особу; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для учасників - юридичних осіб - у разі підписання іншою особою - довіреність (доручення) керівника учасника, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного; документ, який посвідчує особу; документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала довіреність (доручення), щодо видачі довіреності (доручення) (протокол загальних зборів учасників (засновників)/ єдиного учасника про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); - для учасників - юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* та вартість чистих активів на кінець останньої затвердженої фінансової звітності* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції та Статут або інший установчий документ в останній редакції**; * при наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України або якщо вартість наданої тендерної пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення єдиного учасника товариства про надання згоди на вчинення правочину, яке дає право підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, завірене належним чином; ** Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник додатково надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції. У випадку, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. - надати гарантійний лист про те, що інформація, подана ними є чинною та достовірною. - надати довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації. - надати скан-копію або копію, завірену Учасником, експлуатаційного документу на арматуроскоп та склерометр, в якому повинні бути засвідчені позитивні результати повірки або оригінал дійсного свідоцтва про повірку на арматуроскоп та склерометр щодо яких надається інформація, відповідно до вимог тендерної документації, видане державним підприємством, яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку та провадить метрологічну діяльність. - надати довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівника/-ів відповідної кваліфікації, який/-і має/-ють необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням фаху кожного працівника. - надати договір з субпідрядником/ співвиконавцем з відкладальною умовою (який набуває чинності в разі визнання такого Учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору) щодо залучення до субпідряду та документ, що підтверджує знаходження залученого працівника у трудових правовідносинах з субпідрядником/ співвиконавцем (документ, передбачений законодавством, та який підтверджує наявність правовідносин). - надати документи, що засвідчують здобуття освіти у вищих навчальних закладах України особами, які зазначені в довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. - надати довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням основних видів послуг за кожним зазначеним аналогічним договором. - надати документи що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів: - скан-копії або копії, завірені Учасником, договорів (не менше двох, за 2022 рік або за 2023 рік або за 2024 рік), які зазначені в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та документи про їх повне виконання (акти та/або накладні тощо); - оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (по кожному аналогічному договору, які зазначені в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. * аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір про надання послуг аналогічних за кодом предмета цієї закупівлі, укладений у відповідності до діючого законодавства України. - надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. - надати скан-копію з оригіналу дійсного (на час подання тендерних пропозицій) в розумінні пункту 15 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651), кваліфікаційного сертифікату, виданого згідно з рішенням Атестаційної архітектурно-будівельної комісії або її відповідної секції; на ім’я працівника учасника або учасника, що підтверджує спроможність експерта будівельного виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єктів архітектури, а саме: технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки) разом із документом про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації. - надати гарантійний лист про те що учасник самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. - надати листи згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції.
Створено
08.05.2024 15:53
Надати до
09.05.2024 15:53
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 15:02
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2024 01:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380487407804
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2024 01:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380487407804
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності