Закупівля Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України від Національний університет біоресурсів і природокористування України.
Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
Очікувана вартість
345 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3452,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою навчального корпусу №2, кімнати: 5а, 22.2, 35.3, м. Київ, вул. Героїв Оборони, 17
2. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою навчального корпусу №1, кімната 17/1, м. Київ, вул. Горіхуватський шлях, 19
3. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою навчального корпусу №12 блок Д, кімната 002/1, м. Київ, вул. Виставкова, 16
4. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою навчального корпусу №12-а блок У, приміщення хімічного складу, сховище №1, м. Київ, вул. Виставкова, 16
5. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою центрального матеріального складу, приміщення для зберігання прекурсорів, м .Київ, провулок Сільськогосподарський, 6
6. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою книжкового сховища Наукової бібліотеки НУБіП України в приміщеннях навчального корпусу № 4, м. Київ, вул. Героїв Оборони, 13
7. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою навчального корпусу № 3, м. Київ, вул. Героїв Оборони, 15
8. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою гуртожитку № 3, м. Київ, вул. Еллана-Блакитного, 4
9. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою навчального корпусу № 15, м. Київ, вул. Героїв Оборони, 16
10. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою Адміністративно-господарського корпусу (другий поверх), м. Київ, вул. Героїв Оборони, 14-в
11. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою приміщення корпусів № 1, № 2, майданчик № 2 Української лабораторії якості та безпеки продукції АПК, Київська область, Фастівський район, с.м.т. Чабани, вул. Машинобудівників, 7
12. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою Спортивно-оздоровчого табору «Академічний», Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Приморська, 89-А
13. Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою гуртожитку №1 м. Київ, вул. Горіхуватський шлях, 3
Код ДК 021:2015
75251000-0 -
Послуги пожежних служб
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник оплачує надані Послуги протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання передачі наданих послуг
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 16:56
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (покритої, безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Національного університету біоресурсів і природокористування України кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ;
реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити –«Національний університет біоресурсів і природокористування України
вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, 03041
IBAN __UA338201720313281002202016289__
в ДКСУ, м. Київ, код банку 820172, код ЄДРПОУ 00493706»
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 4 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
10 000 (десять тисяч) грн 00 коп.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом.
Документ підписаний ЕЦП підписом та печаткою є оригінальним документом, накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати платіжне доручення (квитанцію, тощо), що підтверджує перерахування коштів в якості грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії. У разі, якщо учасник для отримання банківської гарантії не перераховує кошти на рахунок покриття банківської гарантії, а використовує для цього кошти на депозитному рахунку підприємства або заставу рухомого та/або нерухомого майна, та/або цінних паперів, то такий учасник замість платіжного доручення (квитанції, тощо) повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції копію відповідного договору з банком гарантом, завірену «мокрими» печатками1 обох сторін, а також виписку з депозитного рахунку (у разі використання в якості покриття по гарантії депозиту підприємства) або копію документа оцінки рухомого та/або нерухомого майна (у разі використання в якості покриття по гарантії застави рухомого та/або нерухомого майна) або копії інших документів, що підтверджують наявність достатньої фінансової спроможності учасника для забезпечення (покриття) банківської гарантії, всі ці документи повинні бути завірені «мокрою» печаткою банка-гаранта.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Спосіб підтвердження
Назва
Елктронна банківська гарантія
Опис
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (покритої, безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Національного університету біоресурсів і природокористування України кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ;
реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити –«Національний університет біоресурсів і природокористування України
вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, 03041
IBAN __UA338201720313281002202016289__
в ДКСУ, м. Київ, код банку 820172, код ЄДРПОУ 00493706»
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 4 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
10 000 (десять тисяч) грн 00 коп.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом.
Документ підписаний ЕЦП підписом та печаткою є оригінальним документом, накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати платіжне доручення (квитанцію, тощо), що підтверджує перерахування коштів в якості грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії. У разі, якщо учасник для отримання банківської гарантії не перераховує кошти на рахунок покриття банківської гарантії, а використовує для цього кошти на депозитному рахунку підприємства або заставу рухомого та/або нерухомого майна, та/або цінних паперів, то такий учасник замість платіжного доручення (квитанції, тощо) повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції копію відповідного договору з банком гарантом, завірену «мокрими» печатками1 обох сторін, а також виписку з депозитного рахунку (у разі використання в якості покриття по гарантії депозиту підприємства) або копію документа оцінки рухомого та/або нерухомого майна (у разі використання в якості покриття по гарантії застави рухомого та/або нерухомого майна) або копії інших документів, що підтверджують наявність достатньої фінансової спроможності учасника для забезпечення (покриття) банківської гарантії, всі ці документи повинні бути завірені «мокрою» печаткою банка-гаранта.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 16:46
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 16:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 16:46
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
Повна назва
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Повна назва (англійською мовою)
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
Поштовий індекс
03041
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Героїв Оборони, 15
Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
В пункті 3.1 Додатку 4 тендерної документації Замовник вказує «До визначення переможця торгів, учасником торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією, за участі Замовника та Обслуговуючої організації, здійснюється підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах інформація про конкретний датчик) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів з відвідуванням Центру приймання тривожних сповіщень учасника торгів Замовником. За результатами відвідування складається відповідний акт. У разі, якщо тривожні сповіщення від об’єктового приладу-передавача тривожних сповіщень до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації по двом каналам зв’язку не надходять протягом 10 хвилин з будь яких причин, визнання учасника торгів переможцем вважається не можливим та тендерна пропозиція Учасника буде відхилена на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підтвердження вищевказаної інформації, учасники у складі пропозиції надають гарантійний лист наступного змісту: «Даним листом (назва організації) підтверджуємо, що під час підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах буде відображатися інформація про конкретний датчик та місце його розташування) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів»
Тендер
UA-2024-04-25-011396-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
В пункті 3.1 Додатку 4 тендерної документації Замовник вказує «До визначення переможця торгів, учасником торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією, за участі Замовника та Обслуговуючої організації, здійснюється підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах інформація про конкретний датчик) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів з відвідуванням Центру приймання тривожних сповіщень учасника торгів Замовником. За результатами відвідування складається відповідний акт. У разі, якщо тривожні сповіщення від об’єктового приладу-передавача тривожних сповіщень до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації по двом каналам зв’язку не надходять протягом 10 хвилин з будь яких причин, визнання учасника торгів переможцем вважається не можливим та тендерна пропозиція Учасника буде відхилена на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підтвердження вищевказаної інформації, учасники у складі пропозиції надають гарантійний лист наступного змісту: «Даним листом (назва організації) підтверджуємо, що під час підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах буде відображатися інформація про конкретний датчик та місце його розташування) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів»
Вважаємо, що дана умова документації не узгоджується з чинним законодавством України.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.
Тобто законодавство встановлює, що тендерна пропозиція це документи завантажені в електронну систему закупівель та заповнені електронні поля. Будь які додаткові дії котрі вимагає Замовник від учасника після подачння пропозиції не є складовою тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Так як відповідно до законодавства пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель, тому жодні документи не можуть надаватися замовнику після закінчення кінцевого строку їх подання. Так само як і не можуть вчинятися жодні дії між Учасником і Замовником. І будь які додаткові дії котрі вимагає Замовник від Учасників, котрі вони повинні вчинити після аукціону не передбачені Законодавством.
Тому вимога того що учасником торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією, за участі Замовника та Обслуговуючої організації, здійснюється підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень є такою що суперечить чинному законодавству.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із
зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
є юридичною особою - резидентом російської федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) російської федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з російської федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування");
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
В даного пункту Особливостей випливає, що законодавством, не передбачено таких підстав відхилення учасника якщо він не виконав дій після кінцевого терміну подачі пропозиції, котрі захотів замовник. Як було сказано вище тендерна пропозиція це завантажені документи та заповнені електронні поля до кінцевого терміну подання пропозиції. Тому твердження замовника, що тендерну пропозицію учасник який не виконає додаткових дій після аукціону буде відхилено на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, є абсурдним, так як будь які дії між учасником і Замовником після аукціону не являються складовою тендерної пропозиції учасника
Тому можна стверджувати, що дана вимога є просто незаконною забаганкою замовника.
Також вважаємо, що з незалежних від нас обставин після проведення аукціону Замовник може не допустити нас до свого об’єкту, для здійснення даного підключення, так як даними протиправними вимогами Замовник може лобіювати інтереси іншого учасника.
Додатково хочемо наголосити що в рішенні Комісії АМКУ №5880 -р/пк-пз від 02.04.2024 вказано, що будь які додаткові документи чи дії учасника після аукціону не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону та Особливостей, отже її відсутність та/або невідповідність не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 44 Особливостей. (Дане рішення винесено стосовно даного ж Замовника, тому замовник УСВІДОМЛЮЄ протиправність даної вимоги, але продовжує порушувати Законодавство)
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
В пункті 4.5 Додатку 4 тендерної документації замовник встановив вимогу «Протягом десяти робочих діб з моменту підключення об’єкту, об’єкт спостерігання - ЦПТС ПО", здійснення тестування передачі тривожних сповіщень. Максимальний час затримування передавання сигналу не повинен перевищувати для СПТС типу 1 - 20 сек., для СПТС типу 2 - 60 сек. Про що у складі пропозиції надати підтвердження-погодження учасником щодо проведення тестування передачі тривожних сповіщень та максимальної затримування передавання сигналу. У разі, якщо максимальний час затримування передавання сигналу тривожних сповіщень буде більшим, ніж це встановлено вимогами тендерної документації - визнання учасника торгів переможцем вважається не можливим та тендерна пропозиція Учасника буде відхилена на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Тендер
UA-2024-04-25-011396-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
В пункті 4.5 Додатку 4 тендерної документації замовник встановив вимогу «Протягом десяти робочих діб з моменту підключення об’єкту, об’єкт спостерігання - ЦПТС ПО", здійснення тестування передачі тривожних сповіщень. Максимальний час затримування передавання сигналу не повинен перевищувати для СПТС типу 1 - 20 сек., для СПТС типу 2 - 60 сек. Про що у складі пропозиції надати підтвердження-погодження учасником щодо проведення тестування передачі тривожних сповіщень та максимальної затримування передавання сигналу. У разі, якщо максимальний час затримування передавання сигналу тривожних сповіщень буде більшим, ніж це встановлено вимогами тендерної документації - визнання учасника торгів переможцем вважається не можливим та тендерна пропозиція Учасника буде відхилена на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Дана умова документації не узгоджується з чинним законодавством України, на підставі обґрунтувань що викладено у першому пункті скарги.
Стаття 26 Закону передбачає, , що тендерна пропозиція це документи завантажені в електронну систему закупівель та заповнені електронні поля. Будь які додаткові дії котрі вимагає Замовник від учасника після подачння пропозиції не є складовою тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 44 Особливостей випливає, що законодавством, не передбачено таких підстав відхилення учасника якщо він не виконав дій після кінцевого терміну подачі пропозиції, котрі захотів замовник. Як було сказано вище тендерна пропозиція це завантажені документи та заповнені електронні поля до кінцевого терміну подання пропозиції. Тому твердження замовника, що тендерну пропозицію учасник який не виконає додаткових дій після аукціону буде відхилено на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, є абсурдним, так як будь які дії між учасником і Замовником після аукціону не являються складовою тендерної пропозиції учасника.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
В пункті 4 Розділу VI Тендерної документації, замовник вказує «Виконавець зобов’язаний:
Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 2 тендерної документації Замовник вказує «Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В пункті 4.3 Додатку 5 тендерної документації встановлено «4.3. Виконавець зобов’язаний:
4.3.1. Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 4 тендерної документації, встановлена вимога «Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Таким чином у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації відповідності Учасника стандартам, то сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.»
В пункті 4 Розділу VI Тендерної документації, замовник вказує «Виконавець зобов’язаний:
Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 2 тендерної документації Замовник вказує «Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В пункті 4.3 Додатку 5 тендерної документації встановлено «4.3. Виконавець зобов’язаний:
4.3.1. Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 4 тендерної документації, встановлена вимога «Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Таким чином у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації відповідності Учасника стандартам, то сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.»
По перше: Вимога щодо того, що Сертифікати видані органом сертифікації, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації та містити відповідний національний знак акредитації є дискримінаційною, так як наше підприємство має Сертифікати :
- сертифікат ISO ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT) (Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосування)
Видані ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не є акредитованим в НААУ, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації. ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» дану добровільну акредитацію не проходив. ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» є органом сертифікації, який здійснює свою господарську діяльність відповідно Статуту.
Дані сертифікати, видані ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не є акредитованим Національним агенством з акредитації України, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
Також на сертифікатах виданих нам ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» відсутній національний знак акредитації, так як жодним Нормативно правовим актом України не передбачено вимог того, ЯКІ ЗНАКИ ТА МАЛЮНКИ повинні міститися на Сертифікатах.
Тому вимога того, що сертифікати повинні бути видані компетентність яких підтверджена шляхом акредитації та містити відповідний національний знак акредитації є дискримінаційною по відношенні до ТОВ «ТОП ФАЄР» та до інших учасників закупівлі, котрим сертифікати видавали інші органи ніж ті котрі хоче Замовник, та у яких на сертифікаті відсутній національний знак акредитації .
За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрий пройшов сертифікацію лише в певному органі, вимоги до якого вказав замовник в документації, та має на сертифікаті саме той малюнок якого хоче Замовник, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в іншому органі.
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників.
По друге: Дане умова не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Надання даних послуг регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Ліцензійними умовами, не передбачена наявність вище зазначених Сертифікатів.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Ліцензійні умови (Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852)
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив, що Переможець процедури закупівлі повинен надати Довідку в довільній формі, що Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Тендер
UA-2024-04-25-011396-a
17 стаття
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив, що Переможець процедури закупівлі повинен надати Довідку в довільній формі, що Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Дана Умова документації не узгоджується з пунктом 47 Особливостей.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf