Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання, поточний дрібний ремонт дороги по вул.Чайковського в м.Сокаль, комунальної власності Сокальської міської ради Львівської області від СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-25-010832-a
План UA-P-2024-04-25-010896-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 13.05.2024 11:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 323 191.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 615.96 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2024 16:21 до 03.05.2024 14:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2024 16:21
до 30.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2024 16:21
до 30.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2024 16:10
до 10.05.2024 17:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.05.2024 17:09
до 16.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.05.2024 17:09
-
Період уточнень
з 25.04.2024 16:21 до 30.04.2024 00:00
Період оскарження
з 25.04.2024 16:21 до 30.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 16:10 до 10.05.2024 17:09
Період кваліфікації
з 06.05.2024 16:10 до 10.05.2024 17:09
Основні параметри
Експлуатаційне утримання, поточний дрібний ремонт дороги по вул.Чайковського в м.Сокаль, комунальної власності Сокальської міської ради Львівської області
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 323 191.8 грн.
Експлуатаційне утримання, поточний дрібний ремонт дороги по вул.Чайковського в м.Сокаль, комунальної власності Сокальської міської ради Львівської області
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання, поточний дрібний ремонт дороги по вул.Чайковського в м.Сокаль, комунальної власності Сокальської міської ради Львівської області
Очікувана вартість
1 323 191.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6615,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 15:47
Закінчення аукціону
06.05.2024 16:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання, поточний дрібний ремонт дороги по вул.Чайковського в м.Сокаль, комунальної власності Сокальської міської ради Львівської області
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
80001, Україна, Львівська область, м.Сокаль, вул. Чайковського
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
Пропозиція:
1 127 633 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Рома
Пропозиція:
1 127 635.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 15:47
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія-Вікторія Бурдинович
Електронна пошта
Телефон
+380937353344
Сайт:
https://sokal-rada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
26205171
Повна назва
СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
80001
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Сокаль
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 44
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання, поточний дрібний ремонт дороги по вул.Чайковського в м.Сокаль, комунальної власності Сокальської міської ради Львівської області
Період вимог/скарг з 10.05.2024 17:09 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 17:09
Довідка НАЗК
10.05.2024 17:09
-
Звіт про оцінку
06.05.2024 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 16:21
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 16:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: ВИМОГА № 1: 1.1. Відповідно до Розділу 4, додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав від Учасника надати відомості про учасника, а саме довідку/лист/тощо із зазначеною інформацією: 1. Повна назва учасника: 2. Скорочена назва учасника: 3. Адреса учасника ( за необхідності юридична та фактична): 4. Посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) керівника: 5. Телефон, електронна пошта, факс (за наявності): 6. Організаційно-правова форма: 7. Назва установчого документу відповідно до якого учасник здійснює діяльність: 8. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника: 9. Банківські реквізити для укладання договору про закупівлю (банк, поточний рахунок, МФО): 10. ЄДРПОУ / ІПН(для фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі): 11. Службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) (посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)): 12. Службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено на укладення та підписання договору за результатами процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)): 13. Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності: *14. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань»). 1.2. Учасником наданий лист №17-04/21-16ТД від 01.05.2024 року «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ». У листі п.14 відсутня повна інформація про кінцевого бенефіціарного власника, а саме та яка зазначена у Витязі наданому Учасником закупівлі станом на 13.10.2023 та у Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за запитом на офіційному сайті Міністерства Юстиції України: - Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: Смілка Орест Петрович, громадянство: Україна, Україна, 81500, Львівська обл., Львівський р-н, місто Городок, вул.Львівська, будинок 89. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив. Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100. 1.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями належно оформлену довідку/лист/тощо із зазначенням повної інформації згідно із інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. ВИМОГА №2: 2.1. Відповідно до п.2, Розділу 1, додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав: Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, визначених у технічній специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) та її документальним підтвердженням за зразком Таблиці №3. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2.2. Учасник надав Довідку №17-04/21-16ТД від 30.04.2024 року із необхідною інформацією та на підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник надав Наказ №01/12-К від 30.11.2023 та штатний розпис. Проте, частина інформації вказана у Наказі та самому штатному розписі є замальованою, що дає замовнику підстави вважати, що дані наданого документу не відповідають оригіналу з якого вони зроблені. Окрім цього п.2. розділу 4 Тендерної документації встановлено «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.». Учасником не встановлено обґрунтованості віднесення цієї інформації до конфіденційної, окрім цього Тендерна документація прямо передбачає, що конфіденційною не може бути визначена інформація документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Саме штатний розпис та наказ надані Учасником, як підтвердження учасника відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. 2.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями до довідки підтвердження у відповідності до Тендерної документації та додатків до неї, належно оформлений документ без замальовування інформації (штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). ВИМОГА №3: 3.1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання / технологій необхідних для надання послуг, визначених у Технічній специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче Таблиці № 1. * якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається інша підстава набуття «орендоване/лізинг/тощо»; ** для підтвердження інформації учасник надає: - у разі, якщо обладнання,матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), якщо обладнання та технології не підлягають державній реєстрації, оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання, матеріально-технічної бази, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з невід’ємними додатками та додатковими угодами) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/дорожніх машин (для рухомого майна). - у разі, якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників, що згадані вище. А також, надає у складі тендерної пропозиції лист від субпідрядників/співвиконавців із підтвердженням інформації, щодо його залучення та переліком обладнання, що залучатиметься до надання послуг. 3.2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №11/03-24ТД від 01.05.2024: 1) У довідці документи, що підтверджують право набуття за №з/п 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,13,14 зазначено Договір надання послуг №18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року(далі – договір), що дійсно вказані в предметі договору, проте договір згідно вимог надається в повному обсязі в тому числі з додатковими угодами у разі наявності, Учасник надав Додаткову угоду № 1 від 15 листопада 2023 року до договору №18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року в якій вказано «Пункт 1.1. Договору №18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року необхідно ВИКЛАСТИ в наступній редакції: 1. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику послуги транспортними засобами (спецтехнікою), а саме: перелік позицій згідно Додаткової угоди № 1 від 15 листопада 2023 року до договору №18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року.» тобто пункт перший договору ВИКЛАДЕНО в новій редакції, а не ДОПОВНЕНО даними позиціями, проте пункт 2 та Додаток 1 до Додаткової угоди № 1 від 15 листопада 2023 року до договору №18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року суперечить пункту 1. Додаткової угоди та самому договору, адже там вказано ДОПОВНИТИ. Замовнику не зрозуміло чи доповнено пункт 1.1. договору чи його викладено в новій редакції, що не дає змоги підтвердити чи спростувати наявність у Учасника договірних відносин щодо надання послуг за обладнанням вказаним у довідці №з/п 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,13,14 та обладнанням вказаним у довідці №з/п 11,12. Враховуючи вищенаведене, дату укладеної додаткової угоди № 1 від 15 листопада 2023 року до договору №18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року, у замовника є підстави вважати, що учасником не надано документ підтверджуючий право набуття обладнання, матеріально-технічної бази, технологій вказаних у довідці №з/п 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,13,14. 2) Також довідці є невідповідності вказання наступної інформації: а) №з/п1 Автомобіль Бортовий ГАЗ 33061 (аналогічно у договорі№18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року) – у свідоцтві про реєстрацію ВСС204650 вказано тип Бортовий – С; б) №з/п5 Автогудронатор JAC HFC1020K (аналогічно у договорі№18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року) - у свідоцтві про реєстрацію СХМ 376195 вказано JAC HFC1020K Спеціалізований вантажний фургон малолітражний-В; в) №з/п7 Машина поливально-мийна ЗИЛ –ММЗ 554 (аналогічно у договорі№18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року) - у свідоцтві про реєстрацію CХТ 912789 вказано ЗИЛ-ММ3 554, Спеціалізований вантажний цистерна; г) №з/п11 Сідловий тягач Volvo FH 460 (аналогічно у Додатковій угоді № 1 від 15 листопада 2023 року до договору №18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року) - у свідоцтві про реєстрацію СТО748095 вказано Volvo FH62Т Спеціалізований вантажний сідловий тягач; Ґ) №з/п 12 Самоскид напівпричіп Schwarzmuller SK10 (аналогічно у Додатковій угоді № 1 від 15 листопада 2023 року до договору №18/09/2023-1С від 18 вересня 2023 року) - у свідоцтві про реєстрацію СТО748099 вказано SchwarzmuEller K-SERIE, СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАПІВПРИЧІП Н/ПР-САМОСКИД; д) №з/п15 Договір оренди №7/2020 від 04 травня 2020 – в свою чергу договір надано № 8/2020 від 04 травня 2020 року із Приватним підприємством «Бетонне та асфальтне виробництво». 3.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи підтверджуючі права набуття обладнання, матеріально технічну базу, технологію вказаних в довідці, щодо яких виявлено невідповідність: - Належні документи що підтверджують право набуття; - Назви обладнання та/або номер та/або інші неточності, що відповідають свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу; - Належну інформацію та/або документ, що підтверджує право набуття згідно №з\п 15 Довідки *У разі подання документів, що впливають на зміст довідки Учасник викладає довідку в новій редакції (із датою та номером, що відповідають даті подання виправлень).
Створено
08.05.2024 16:09
Надати до
09.05.2024 16:09
Договір
UA-2024-04-25-010832-a-b1
Очікує підписання
1 127 633 грн.
1 127 633 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання, поточний дрібний ремонт дороги по вул.Чайковського в м.Сокаль, комунальної власності Сокальської міської ради Львівської області
Номенклатура
Експлуатаційне утримання, поточний дрібний ремонт дороги по вул.Чайковського в м.Сокаль, комунальної власності Сокальської міської ради Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 323 191.8 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2024 14:00
Замовник:
СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380937353344
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 323 191.8 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2024 14:00
Замовник:
СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380937353344
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності