Звернення:
За тендером : Мультимедійне обладнання для кабінетів НУШ закладів загальної середньої освіти (інтерактивна панель)
Тема:
дискримінаційна вимога
Зміст:
Шановний Замовник, ми маємо намір взяти участь у даній закупівлі, але ваша вимога викладена в п.2.3. Додатку 2 Тендерної документації щодо надання авторизаційного листа виробником інтерактивної панелі є дискримінаційною та такою, яка підлягає зміні, оскільки відповідно до п.4 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар. При цьому в абз.8 ст.1 Закону України « Про загальну безпечність нехарчової продукції" передбачено, що виробник – це фізична чи юридична особа- резидент України, яка є виготовлювачем продукції, або будь-яка інша особа – резидент України, яка заявляє про себе, як про виготовлювача, розміщуючи на продукції, відповідно до законодавства своє найменування, торгівельну марку чи інше позначення, або особа резидент України, яка відновлює продукцію. На даний час в Україні неймовірна кількість дистриб’юторів та представництв виробників інтерактивних панелей, а виробників нажаль обмежена кількість. Також звертаємо увагу Замовника , що більшість виробників обладнання, яке можливо запропонувати у цьому тендері, мають офіційного представника дистриб’ютора, тощо. Закордонні офіси цих виробників не видають авторизаційних листів у тому вигляді, як вимагає Замовник, а лише через представників, дистриб’юторів, тощо. Отже ця вимога Замовника суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, які є представниками та дистриб’юторами інтерактивних комплексів. Тому, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, передбачених ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі». Тому просимо внести зміни до п.2.4. Додатку 2 Тендерної документації щодо надання авторизаційного листа виробником інтерактивної панелі та викласти вказаний пункт в наступній редакції: надати авторизаційного листа виробника або представництва, філії виробника – або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів - інтерактивної панелі.
Задовільнивши нашу вимогу, ви як Замовник значно розширите коло потенційних учасників, що дасть Вам можливість вибрати найякісніший та найвигідніший по ціні товар, використавши раціонально бюджетні кошти.
Дата оприлюднення звернення:
29.04.2024 20:56
Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програного забезпечення. Дана вимога також важлива для розуміння, що товар є офіційним та знаходиться на території України на законних підставах
Отже вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника.
Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог.
Дата оприлюднення відповіді:
01.05.2024 12:52