Показати схожі тендери

Закупівля Офісний папір від Інститут спеціального зв"язку та захисту інформації Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-24-014355-a
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 16.05.2024 10:23
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.05.2024 13:17
Закінчення аукціону 06.05.2024 13:52
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
112 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
562.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2024 11:30 до 03.05.2024 16:30
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2024 16:37
до 30.04.2024 10:00
Завершено
Період аукціону
з 06.05.2024 13:17
до 06.05.2024 13:52
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2024 13:52
до 14.05.2024 10:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2024 15:53
до 17.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.05.2024 10:27
-
Період уточнень
з 24.04.2024 16:37 до 30.04.2024 10:00
Період аукціону
з 06.05.2024 13:17 до 06.05.2024 13:52
Період кваліфікації
з 06.05.2024 13:52 до 14.05.2024 10:27
Період кваліфікації
з 06.05.2024 13:52 до 14.05.2024 10:27
Основні параметри
Офісний папір
Закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісний папір
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
500
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
04.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання товару Замовником. Джерело фінансування - кошти державного бюджету України. Критерій оцінки - ціна.
Документи закупівлі
24.04.2024 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костров Олександр Віталійович
Електронна пошта
Телефон
380442049083
Замовник
ЄДРПОУ
34979237
Назва (англійською мовою)
Institute of Special Communication and Information Protection of National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
Повна назва
Інститут спеціального зв"язку та захисту інформації Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"
Повна назва (англійською мовою)
Institute of Special Communication and Information Protection of National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
Пропозиція:
100 000 грн.
Учасник:
ФОП Кутенкова О.О.
Пропозиція:
99 990 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
Пропозиція:
75 930 грн.
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
75 780 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 09.05.2024 15:53 по 14.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Учасником запропоновано офісний папір Multioffice та зазначено що це є папір Класу А. За наявною у замовника інформацією вказаний папір є папером Класу В. Тобто папір саме Класу А, як це передбачено умовами закупівлі, ТОВ «ТВГ Український папір» не запропоновано. Таким чином, пропозиція ТОВ «ТВГ Український папір» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 14.05.2024 10:27 по 17.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Умовами закупівлі, а саме в пункті 9 частини 1 розділу ІІІ та у частині 2 розділу ІІІ оголошення, визначено, що в пропозиції учасника, серед іншого, зазначається гарантійний строк зберігання запропонованого товару. В наданих документах / пропозиції учасника вказану інформацію надано у вигляді копіювання вимоги до її надання, як зазначено в оголошенні, без зазначення конкретного строку. З метою усунення виявлених невідповідностей ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» необхідно надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель виправлений документ з описом запропонованого товару, або окремий документ (лист, довідка тощо), в яких у вільній формі зазначити гарантійний строк зберігання запропонованого товару.
Створено
13.05.2024 10:09
Надати до
14.05.2024 10:09
Договір
UA-2024-04-24-014355-a-c1
Очікує підписання
75 930 грн.
75 930 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
500 (паковання)
Офісний папір
Номенклатура
Офісний папір
Кількість
500
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
112 500 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2024 16:30
Замовник:
Інститут спеціального зв"язку та захисту інформації Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"
Контактний телефон:
380442049083
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
112 500 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2024 16:30
Замовник:
Інститут спеціального зв"язку та захисту інформації Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"
Контактний телефон:
380442049083
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності