Показати схожі тендери

Закупівля Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-24-012956-a
План UA-P-2024-04-24-012292-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 08.05.2024 07:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
153 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2024 15:43 до 02.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2024 15:43
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2024 15:43
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2024 12:55
до 06.05.2024 08:52
Залишилось 2 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2024 08:52
до 12.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.05.2024 08:52
-
Період уточнень
з 24.04.2024 15:43 до 29.04.2024 00:00
Період оскарження
з 24.04.2024 15:43 до 29.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2024 12:55 до 06.05.2024 08:52
Період кваліфікації
з 02.05.2024 12:55 до 06.05.2024 08:52
Основні параметри
Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
30 600 грн.
Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Назва предмета закупівлі
Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
30 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
153,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2024 12:32
Закінчення аукціону
02.05.2024 12:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015
71521000-6 - Послуги з нагляду за будівельними майданчиками
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
57135, Україна, Миколаївська область, с. Петрівка, вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі. Оплата здійснюється в межах планових асигнувань та на підставі належним чином оформлених документів: акт наданих послуг; рахунок. Оплата здійснюється у строк 20 (двадцять) робочих днів з дати підписання Замовником акту приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати, що передбачений цим Договором (незалежно від тривалості затримки), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків , зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та у строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ВАХОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ"
Пропозиція:
23 776 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОРОЛЮК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
23 770 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.05.2024 12:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2024 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Житник
Електронна пошта
Телефон
+380954307129
Замовник
ЄДРПОУ
20883438
Повна назва
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
57134
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
сел. Весняне
Адреса
вул. Центральна, буд. 6
Кваліфікація
Лот № 1 Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Період вимог/скарг з 06.05.2024 8:52 по 12.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 08:52
Довідка НАЗК
06.05.2024 08:52
-
02.05.2024 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2024 15:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2024 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Веснянська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 03.05.2024 р. с-ще Весняне № 3 уповноваженої особи Порядок денний: Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), UA-2024-04-24-012956-a. 1. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А, поданої на процедуру закупівлі: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), UA-2024-04-24-012956-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник не надав документи, які підтвердять підставу використання праці; - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав : - копію договору № 247 від 19.05.2023 р., в якому не зазначено код ДК, тому він не може бути визнаним , як аналогічний. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, які підтвердять підставу використання праці.» - Згідно п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору1» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати : - копію аналогічного договору - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі - позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір *Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. *Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника». 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Для підтвердження інформації наведеної у довідці №59 від 27.04.2024 р. учасник повинен надати документи, які підтвердять підставу використання праці; -На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати : - копію аналогічного договору - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі - позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Королюка М.А. у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю : Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), UA-2024-04-24-012956-a, що є додатком до цього протоколу. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Королюка М.А. у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Провідний спеціаліст _____________ Людмила Житник (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище) Додаток 1 Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник не надав документи, які підтвердять підставу використання праці; - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав : - копію договору № 247 від 19.05.2023 р., в якому не зазначено код ДК, тому він не може бути визнаним , як аналогічний. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, які підтвердять підставу використання праці.» - Згідно п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору1» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати : - копію аналогічного договору - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі - позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір *Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. *Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника». 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Для підтвердження інформації наведеної у довідці №59 від 27.04.2024 р. учасник повинен надати документи, які підтвердять підставу використання праці; -На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати : - копію аналогічного договору - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі - позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір.
Створено
03.05.2024 12:16
Надати до
04.05.2024 12:16
Договір
UA-2024-04-24-012956-a-b1
Очікує підписання
23 770 грн.
23 770 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Номенклатура
Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
30 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 00:00
Замовник:
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380954307129
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
30 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 00:00
Замовник:
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380954307129
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності