Зміст
Веснянська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ)
03.05.2024 р. с-ще Весняне № 3
уповноваженої особи
Порядок денний:
Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), UA-2024-04-24-012956-a.
1. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А, поданої на процедуру закупівлі: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), UA-2024-04-24-012956-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності.
1. перелік виявлених невідповідностей:
- На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник не надав документи, які підтвердять підставу використання праці;
- На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав :
- копію договору № 247 від 19.05.2023 р., в якому не зазначено код ДК, тому він не може бути визнаним , як аналогічний.
2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- Згідно п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось:
«На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, які підтвердять підставу використання праці.»
- Згідно п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору1» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось:
«На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати :
- копію аналогічного договору
- копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі
- позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір
*Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
*Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника».
3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Для підтвердження інформації наведеної у довідці №59 від 27.04.2024 р. учасник повинен надати документи, які підтвердять підставу використання праці;
-На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати :
- копію аналогічного договору
- копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі
- позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Королюка М.А. у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю : Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), UA-2024-04-24-012956-a, що є додатком до цього протоколу.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Королюка М.А. у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Провідний спеціаліст _____________ Людмила Житник (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище)
Додаток 1
Повідомлення
з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції
ФОП Королюка М.А. невідповідностей
1. Перелік виявлених невідповідностей:
- На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник не надав документи, які підтвердять підставу використання праці;
- На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав :
- копію договору № 247 від 19.05.2023 р., в якому не зазначено код ДК, тому він не може бути визнаним , як аналогічний.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- Згідно п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось:
«На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, які підтвердять підставу використання праці.»
- Згідно п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору1» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось:
«На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати :
- копію аналогічного договору
- копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі
- позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір
*Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
*Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника».
3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Для підтвердження інформації наведеної у довідці №59 від 27.04.2024 р. учасник повинен надати документи, які підтвердять підставу використання праці;
-На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати :
- копію аналогічного договору
- копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі
- позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір.