Показати схожі тендери

Закупівля Вікно металопластикове від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-24-008707-a
План UA-P-2024-04-24-007658-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 08.05.2024 11:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
50 098 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
500 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2024 12:57 до 02.05.2024 00:01
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2024 12:57
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2024 12:57
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2024 00:02
до 07.05.2024 15:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2024 15:11
до 13.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.05.2024 15:11
-
Період уточнень
з 24.04.2024 12:57 до 29.04.2024 00:00
Період оскарження
з 24.04.2024 12:57 до 29.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2024 00:02 до 07.05.2024 15:11
Період кваліфікації
з 02.05.2024 00:02 до 07.05.2024 15:11
Основні параметри
Вікно металопластикове
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
50 098 грн.
Вікно металопластикове
Назва предмета закупівлі
Вікно металопластикове
Примітки
Строк поставки товару зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є строк відповідно до умов тендерної документації.
Очікувана вартість
50 098 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
500,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вікно металопластикове
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
05.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
47 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2024 13:00
Оголошення про проведення закупівлі
24.04.2024 12:59
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Сорочинський
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
03048
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Вікно металопластикове
Період вимог/скарг з 07.05.2024 15:11 по 13.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2024 15:11
Довідка НАЗК
07.05.2024 15:11
-
02.05.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2024 12:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2024 12:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ. - учасником надано довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, без зразку підпису осіб, які мають право підпису, що вимагалося відповідно до пункту 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації; - учасником надано проєкт договору у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, проте він не підписаний уповноваженою особою учасника і не містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника), що вимагалося відповідно до. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділа ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник. г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб) ; - проєкт договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника);
Створено
06.05.2024 10:41
Надати до
07.05.2024 10:41
Договір
UA-2024-04-24-008707-a-a1
Очікує підписання
47 900 грн.
47 900 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 (штуки)
Вікно металопластикове
Номенклатура
Вікно металопластикове
Кількість
5
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
50 098 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
50 098 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності