Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2024 10:21
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2024 10:21
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2024 10:21
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Комунальне підприємство "Краматорське трамвайно - тролейбусне управління"
Поштовий індекс
84331
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м. Краматорськ
Адреса
Вул. Аероклубна, будинок 103
Автомобільні шини на тролейбуси
Тендер:
UA-2024-04-24-004725-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-04-24-004725-a.c1
Дата:
26.04.2024 17:15
Стан:
Прийнято до розгляду
Вимоги тендерної документації
24 квітня 2024 року Комунальне підприємство «Краматорське трамвайно-тролейбусне управління» (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Автомобільні шини на тролейбуси (ДК 021:2015 – 34351100 – 3 – Автомобільні шини) (далі – відкриті торги за Особливостями)., номер оголошення UA-2024-04-24-004725-a.
Разом з оголошенням про проведення відкритих торгів за Особливостями замовник оприлюднив тендерну документацію.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех» (далі — Скаржник) вважає, що вимоги, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону.
в Додатку 3 до тендерної документації (технічні, якісні та кількісні загальні характеристики предмета закупівлі автомобільні шини Автомобільні шини на тролейбуси (ДК 021:2015 – 34351100 – 3 – Автомобільні шини) зазначено: «В зв’язку з виробничою необхідністю Замовника, а саме: Автомобільні шини потрібні для заміни зношених та пошкоджених автомобільних шин до тих які вже використовуються на тролейбусах - Автомобільні шини мають посилання на виробника та мають конкретні аналоги. Згідно правил дорожнього руху на одній осі повинні бути шини однієї марки з одним протектором, Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме на конкретні марки автомобільних шин. Інші автомобільні шини будуть відхилені Замовником, як невідповідність умовам тендерної документації».
Крім того, визначені в Додатку 3 до тендерної документації Замовником аналоги, а саме:
1) Автошини на тролейбус універсальні, всесезонні, з дорожнім малюнком 320х508(12.00R20), допустимі аналоги: шини ONYX HO616 PR20 та ROSAVA И-332,Д-4 (154/149J) 18 PR
2) Автошини на тролейбус універсальні, всесезонні, з дорожнім малюнком 275/70R22,5, допустимі аналоги: шини PETLAS RUW 550 150/145J та шини AEOLUS AGB-20 (148/145J) 18PR.
не є аналогічними товарами, оскільки відрізняються за своїми характеристиками одне від одного:
- Шини ONYX HO616 PR20 є ведучими, з технічними показниками 156/153К, а шини ROSAVA И-332,Д-4 (154/149J) 18 PR є універсальними, з технічними показниками 154/149J, які є гіршими, ніж у шини ONYX HO616 PR20;
- Шини PETLAS RUW 550 150/145J є ведучими, з технічними характеристиками 150/145J, а шини AEOLUS AGB-20 є універсальними, з технічними характеристиками 148/145J, що також є гіршими за показники Шини PETLAS RUW 550.
(Посилання на Автошини на тролейбус універсальні, всесезонні, з дорожнім малюнком 275/70R22,5
PETLAS RUW 550 150/145J: https://www.petlas.com/ru/tbr-detail/ruw550/
Посилання на шини AEOLUS AGB-20 (148/145J) 18PR: https://www.aeolus-tyres.com/search?q=AGB)
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що у частині 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації Замовник зазначив конкретну марку товару та не дозволяє подати еквівалент, тим самим він порушує наступні принципи: - Добросовісна конкуренція серед учасників, - Максимальна економія, ефективність, пропорційність; - Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - Недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також хочемо зауважити, що під виразом «еквівалент» розуміється щось рівноцінне, те що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Тому, зазначаючи в тендерній документації вираз «або еквівалент», Замовник не ризикує придбати товар, який не відповідає його технічним вимогам, а має змогу придбати якісний товар та здійснити закупівлю з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності.
Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за Особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію..
Скаржник вважає, що наведені вимоги замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема Скаржника, та ставлять їх у нерівне становище тощо.
Тендер
UA-2024-04-24-004725-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Вимоги, викладені в тендерній документації є такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону.
У частині 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації Замовник зазначив конкретну марку товару та не дозволяє подати еквівалент, тим самим він порушує наступні принципи: - Добросовісна конкуренція серед учасників, - Максимальна економія, ефективність, пропорційність; - Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - Недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
просимо зобов’язати Комунальне підприємство «Краматорське трамвайно-тролейбусне управління» внести зміни до тендерної документації, а саме: зазначити в ній вираз «або еквівалент».
Автор:
37383046, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, 52001, Дніпропетровська обл., Дніпровський район, селище міського типу Слобожанське, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО, будинок 48 Б