Показати схожі тендери

Закупівля Складська стелажна система для зберігання палет (Код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини) від Військова частина А0476.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-23-013370-a
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 07.05.2024 17:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
582 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 913 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2024 20:36 до 02.05.2024 14:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2024 20:36
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2024 20:36
до 29.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.05.2024 14:22
-
Залишилось 3 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2024 16:19
до 12.05.2024 00:00
Період уточнень
з 23.04.2024 20:36 до 29.04.2024 00:00
Період оскарження
з 23.04.2024 20:36 до 29.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 03.05.2024 14:22
Основні параметри
Складська стелажна система для зберігання палет (Код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
582 600 грн.
Складська стелажна система для зберігання палет (Код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини)
Назва предмета закупівлі
Складська стелажна система для зберігання палет (Код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини)
Очікувана вартість
582 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2913,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
17 478
Аукціон
Cтарт аукціону
03.05.2024 13:59
Закінчення аукціону
03.05.2024 14:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Складська стелажна система для зберігання палет (Код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
01.07.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СКЛАДСИСТЕМС"
Пропозиція:
539 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
538 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.05.2024 13:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.04.2024 18:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Казимір
Електронна пошта
Телефон
+380676936282
Сайт:
http://zakupki.prom.ua
Замовник
ЄДРПОУ
07823035
Повна назва
Військова частина А0476
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Складська стелажна система для зберігання палет (Код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини)
Період вимог/скарг з 06.05.2024 16:19 по 12.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
Згідно підпунктом 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системи закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 20:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 20:36
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 16:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 20:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 20:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, Замовником під час розгляду Тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКЛАДСИСТЕМС» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю «Складська стелажна система для зберігання палет (Код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагається надання на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (у Додатку 1). Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати копію 2х аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Учасником надано 1 (один) аналогічний договір у складі Тендерної пропозиції без документів підтверджуючих його виконання, та не за формою 1. 2) відповідно до Додатку № 6 до Тендерної документації. Форма тендерної пропозиції : в пункті 11 Таблиця «Загальна вартість тендерної пропозиції» Учасником не заповнені стовбці: кількість, ціна за одиницю, загальна вартість по кожній позиції «Найменування товару». Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права Учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИВ: 1. Надати Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКЛАДСИСТЕМС» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів: заповнену Форму 1 Додатку 1 Тендерноі документації згідно вимог Замовника, заповнену таблицю пункту 11 Додатку № 6 Тендерної документації згідно вимог Замовника.
Створено
07.05.2024 17:11
Надати до
08.05.2024 17:11
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
582 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 14:00
Замовник:
Військова частина А0476
Контактний телефон:
+380676936282
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
582 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 14:00
Замовник:
Військова частина А0476
Контактний телефон:
+380676936282
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності